Kappotte graka, weinig geld. Suggesties?

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06-2025
Goedendag,

Ik heb een nvidia 8800GT in mijn computer zitten, die het leuk vind om de boel eens even lekker te gaan BSOD'en. Je begrijpt, dit is erg hinderlijk bij een potje CnC of Battlefield.

Nu helpt het wel om de kaart te downclocken, en ik zit ondertussen al op 50 procent van de "default" instellingen. Hierdoor is helaas ook de kracht die de kaart heeft flink tenonder gegaan.

Alas, deze kaart is 2.5 jaar oud, dus opzich heb ik er geen moeite mee, alleen heb ik amper budget voor een andere kaart, en ook geen zin om me weer in het diepe te werpen kwa huidige grafische kaarten.

Mijn vraag is dus heel simpel: Is er een suggestie voor een leuke vervanger? Hij moet in ieder geval iets sneller zijn dan mijn huidige 8800GT, en de prijs mag de pan ook niet uitrijzen.

Ik heb zelf ook al wat gezocht, maar kon weinig benchmarks vinden.
Is bijvoorbeeld de GT210 een leuke vervanger? of past die beter in een Multimedia PC thuis?

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:45

BrammT

The one and only!

Al in de oven gedaan? ;)

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-02 13:46
ik vraag me af of het wel aan je video kaart lig. kan namelijk ook zo zijn dat je voeding het niet aan kan om het wattage wat de kaart vraagt te leveren

How are you doing?

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2025
pricewatch: Asus EAH4870/2DI/1GD5

@Stfweaker, nee, als dat het geval is dan krijg je geen BSOD maar valt je hele pc uit.
*Is ervaringsdeskundige*

[ Voor 34% gewijzigd door qwertyuio op 13-05-2010 17:24 ]

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:37
Als je de bon nog hebt kun je proberen terug te gaan naar de winkel ermee, je mag verwachten dat de levensduur van een videokaart langer is dan 2,5 jaar. Kortom je kunt nog garantie erop proberen te claimen.

Ik neem aan dat de videokaart 2,5 jaar geleden toch duur genoeg is geweest of niet?

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
zelfs de gt220 is al een stuk trager dan een 8800gt,

http://www.tomshardware.c....0-3DMark-Score,1697.html

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aankoopadvies voor je graka vind je n de stickies.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.