Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kassa Toshiba FS 1650 - Geen response

Pagina: 1
Acties:

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 19:17

Emiel1984

Made in NL

Topicstarter
De kassa op mijn ouders bedrijf doet niks meer. Met de sleutel in modus:
REG (gebruikersmodus) - Reageert de kassa op geen enkele toets.
X (Managermodus) - Geeft de kassa de error "Operation Error" .

In de handleiding staat dat er een "Key sequence or operation procedure" error is optreden bij de error die we in 'sleutelmodus X' krijgen. Hiervoor is in de handleiding niet direct een oplossing te vinden. Er is eigenlijk helemaal geen informatie te vinden over 'wat te doen' als er een bepaalde error optreed.

De leverancier neemt ondankts het contract dat mijn ouders hebben afgesloten vandaag niet op. Toshiba kon ons niet helpen omdat het geen recent model is. Ik hoop dus dat er iemand deze error herkent en weet wat we hieraan kunnen doen. De gegevens in het geheugen moeten blijven bestaan indien mogenlijk.

oplossing?:
Er was mijn ouders verteld dat als de kassa niet meer reageert: de kassa in SET(programmeer-modus) te zetten en dan de stekker van de kassa uit de wandcontactdoos te trekken. De nummerieke toets 2 indrukken bij het opstarten. Hierover kan ik in de handleiding echter niks terugvinden en na een aantal keer dit geprobeert te hebben kan ik concluderen dat dit nu niet werkt.

De handleiding is hier te vinden. Gevonden via google dus geen eigen upload! We hebben hier enkel een 'analoog exemplaar'.
http://209.47.233.145/manuals/FS1650OM.pdf

[LTS][MTS][HTS]