Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cadeaubon bart smit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me of of je bij bartsmit een cadeabon krijgt als je een game binnen 24 uur ruilt. Of moet je dan meteen iets uitzoeken?

Dankjewel.

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Waarom zou je dat willen weten? Je koopt een spel toch niet om terug te brengen?

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
cadeaubon is hetzelfde als geld terug (ongeveer)
Games kunnen voor zover ik weet alleen binnen 24 uur eenmalig geruild worden, ook als de uitgezochte nieuwe game dan minder waard is dan het spel wat je terug komt brengen krijg je volgens mij geen geld terug

Edit: en de voorwaarden mbt ruilen staan volgens mij gewoon op de website van bartsmit zelf: klik
Daar staat trouwens 14 dagen, vroegah was t 24 uur hier.

[ Voor 36% gewijzigd door lolcode op 13-05-2010 17:00 ]

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Even op dit site gekeken en deze info gekregen:

Software & DVD's kunt u éénmalig binnen 14 dagen na ontvangst ruilen, mits ongebruikt en in originele verpakking (verzegeld). Op software & DVD's geven wij geen geld terug. Software & DVD's, waarbij gebruik wordt gemaakt van codes, kunnen wij niet ruilen.

Als het NIET verzegeld is inderdaad 1x binnen 24 uur ruilen voor een ander product: geen geld retour of cadeaubon.

EDIT: traag dus :)

Maar alles bij elkaar: onverzegeld binnen 24 uur, verzegeld binnen 14 dagen, geen geld terug en alleen ruilen!

[ Voor 13% gewijzigd door hemiparo op 13-05-2010 17:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke dankjewel! Nja littlebigplanet valtme eigenlijk wat tegen. Maar mischien moet ik er eens beter de tijd voor nemen.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

zal wat mooi zijn als dat kon zeg.. Ik neem aan met LittleBigPlanet dat je een serial gebruikt hebt.. Of is het een game voor de console.. Dan nog.. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een game kon ruilen.... Ik weet nog wel van vroeger dat ze de boekjes in de hoesjes lieten.. toen kwam het vaak voor dat de code al gebruikt was als je hem kocht.. toen heb ik wel eens mijn game nog een keer kunnen krijgen met een andere code..

Ze zijn toen ook wel snel begonnen alles uit de hoesjes te halen :)

Verwijderd

Topicstarter
nee littlebigplanet is alleen voor de ps3. En ja ik kon de game ruilen voor een andere game. Maar heb hem gehouden. Toch wel een leuk spel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 20:20 ]

Pagina: 1