Toon posts:

Iiyama 17" S700TJ1 stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
een Iiyama 17" S700TJ1 die ik maandag bij Norrod L'warden gekocht heb is bijna aan zijn eind, hij geeft erg wazig beeld en een paar strepen. Eerst deed hij het wel. Nu niet meer. Het licht niet aan de computer want ik heb hem ook op een andere computer aangesloten, ook geen magnetische straling, alle instellinge geprobeerd, niks helpt. Ook als ik aan de contrast/brightness knop draai veranderd er niets. Maar toch geeft hij echt wazig beeld, heel licht, je kunt niks lezen. Dat moet toch niet kunnen? Weet iemand misschien hoe dit kan?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan helaas gebeuren, fabrieksfoutje hoogwaarschijnlijk. Meteen terug naar de winkel gaan en een nieuwe vragen. Je hebt hem nog geen week dus je kunt gewoon een direct een nieuwe eisen. Geld terug moet denk ik ook mogelijk zijn. Laat je dus niet afschepen met het feit dat ze hem moeten opsturen etc; daar schiet je niets mee op.

edit:
typo

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 maart 2001 23:25 schreef Bulldog het volgende:
fabrieksfoutje hoogwaarschijnlijk.
Gebeurt dat wel vaker? Eerst deed hij het nog wel, en toen opeens niet meer...

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:52

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb daar mijn 19" Iiyama daar gekocht, en toen zeiden ze daar, dat als er problemen waren dat je niet naar de winkels moest komen, maar iiyama zelf moest bellen en dan kwamen die hem ophalen (en volgens mij een vervanging plaatsen) - zou maar eerst met norrod bellen, voor je het ding voor niets er heen zeult

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat Norrod wel heel makkelijk doet over het terugnemen van goederen, als het stickertje er maar op zit en je de bon maar hebt geloof ik.