Op dit moment ben ik begonnen met mijn eerste HTPC. Zoals weleens voor zal komen maakt met de eerste keer fouten die hadden verkomen. Bij mij is dit niet anders, ik heb een HTPC kast gekocht zonder IR ontvanger. Wat de keuze voor een afstandbediening aardig beperkt. Nu ben ik gestart met het zoeken naar een afstandbediening voor het geheel te gaan aansturen maar loop ik tegen enkele problemen. Met mijn simpele vraag hoop ik van jullie een antwoord te krijgen.
Zoals ik al aangaf, zoek ik een afstandbediening, bij voorkeur All-in-1 ala harmony met een IR ontvanger. Nu beschikt Logitech over deze, echter is de reciever (RF) tegen de 100 euro. Als tussen oplossing leek mij dus een MCE afstandbediening perfect. De keuze hierin is echter enorm beperkt, met aardig wat onzekerheid als gevolg. Zijn er dus niet ook all-in-1 met betaalbare IR ontvanger met vergelijkbare support als Logitech?
Zo zoek ik dus een MCE afstandbediening die onder XP SP3 werkt, maar ook eventueel XBMC op linux.
Kort:
pricewatch: Hauppauge Media Center Remote Control Kit
Zoals ik al aangaf, zoek ik een afstandbediening, bij voorkeur All-in-1 ala harmony met een IR ontvanger. Nu beschikt Logitech over deze, echter is de reciever (RF) tegen de 100 euro. Als tussen oplossing leek mij dus een MCE afstandbediening perfect. De keuze hierin is echter enorm beperkt, met aardig wat onzekerheid als gevolg. Zijn er dus niet ook all-in-1 met betaalbare IR ontvanger met vergelijkbare support als Logitech?
Zo zoek ik dus een MCE afstandbediening die onder XP SP3 werkt, maar ook eventueel XBMC op linux.
Kort:
- XP support
- IR ontvanger (USB)
- Niet duurder als € 40,-
pricewatch: Hauppauge Media Center Remote Control Kit