[Win7] Blue screen installatie bijna voltooid.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het installeren van Windows 7 krijg ik 'bijna' aan het einde van de installatie een blue screen te zien. Dit komt zo snel voorbij dat ik geen kans heb om het te lezen/foto te nemen. Ik weet dat de eerste regels van de blue screen waren; Afgesloten om schade te voorkomen.

Ik heb mijn C en D schijf beide geformateerd, en vervolgens heb ik geprobeerd Windows 7 op de C schijf te installeren.

De installatie gaat door tot aan installatie voltooien gevolgd door; een reboot om dat installatie volledig te voltooien en dan krijg ik de bleu screen te zien, Hierdoor is Windows 7 dus niet goed geïnstalleerd en als gevolg hiervan blijft de computer hangen bij opstarten of krijg ik weer het desbetreffende blue screen.

Ik boot vanaf CD en het betreft Windows 7 Ultimate 32/64 bitt.

Computer Specificaties
Processor: Intel e8400
Videokaart: Ati Radeon HD4870
Voeding: Zalman zm500-HP
Moederbord: Gigabyte EP45-DS3
Harddrive: Samsung 640 GB SAT2 HD642JJ
RAM: Fatality 4GB K2 OCZ

Sorry voor de weinige informatie over de blue screen maar dit gaat zo snel voorbij dat ik geen kans heb om hem te lezen/vast te leggen met camera. Dit topic aangemaakt in de hoop dat iemand dit probleem herkend en mij kan helpen.

Mvg Mick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:27
Voor het bluescreen hebben we in ieder geval een goed idee.
Druk op f8 voor het opstarten van windows zodat je in het advanced boot menu van windows terecht komt. Daar staat dan de optie "Disable automatic restart on system failure" of iets dergelijks. Doe dit, dan blijf je pc de volgende keer hangen op het bsod en kan je ons meer informatie verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/i/p5130259.jpg/
De foto is niet erg goed gelukt maar hoop dat het nog redelijk te lezen is. Had bij XP ook al problemen met mijn videokaart dus grote kans dat het daar nu weer aan ligt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 02:29 ]