Ik heb vandaag een core i7 setje gehaald en geïnstalleerd, maar zodra ik het systeem probeer aan te zetten, kapt de voeding er mee.
onderdelen:
CoolerMaster RealPower M520
Asus P6T SE
Intel Core i7 920
3x2GB Corsair XMS 1600
2x Maxtor DiamondMax 23 STM31000528AS, 1TB
1x DVD Brander Samsung
1x ATI Radeon 4850 Sapphire 512MB
Ik heb alles volgens mij to spec geïnstalleerd maar ik krijg het niet aan de praat. Zodra ik de netspanning op het systeem zet gaan wel de lampjes op het mobo branden, maar zodra ik op de power knop druk van mijn systeem flitst die even en vervolgens gaat die helemaal uit en brandt er achterop de voeding een oranje lampje. Hetgeen mij te denken geeft dat er iets in de stroomvoorziening niet klopt.
Help alstublieft, ik was zo blij met mijn nieuwe onderdeeltjes, maar nou werkt het niet
onderdelen:
CoolerMaster RealPower M520
Asus P6T SE
Intel Core i7 920
3x2GB Corsair XMS 1600
2x Maxtor DiamondMax 23 STM31000528AS, 1TB
1x DVD Brander Samsung
1x ATI Radeon 4850 Sapphire 512MB
Ik heb alles volgens mij to spec geïnstalleerd maar ik krijg het niet aan de praat. Zodra ik de netspanning op het systeem zet gaan wel de lampjes op het mobo branden, maar zodra ik op de power knop druk van mijn systeem flitst die even en vervolgens gaat die helemaal uit en brandt er achterop de voeding een oranje lampje. Hetgeen mij te denken geeft dat er iets in de stroomvoorziening niet klopt.
Help alstublieft, ik was zo blij met mijn nieuwe onderdeeltjes, maar nou werkt het niet
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.