Voeding valt uit bij nieuw core i7 setje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb vandaag een core i7 setje gehaald en geïnstalleerd, maar zodra ik het systeem probeer aan te zetten, kapt de voeding er mee.
onderdelen:
CoolerMaster RealPower M520
Asus P6T SE
Intel Core i7 920
3x2GB Corsair XMS 1600
2x Maxtor DiamondMax 23 STM31000528AS, 1TB
1x DVD Brander Samsung
1x ATI Radeon 4850 Sapphire 512MB
Ik heb alles volgens mij to spec geïnstalleerd maar ik krijg het niet aan de praat. Zodra ik de netspanning op het systeem zet gaan wel de lampjes op het mobo branden, maar zodra ik op de power knop druk van mijn systeem flitst die even en vervolgens gaat die helemaal uit en brandt er achterop de voeding een oranje lampje. Hetgeen mij te denken geeft dat er iets in de stroomvoorziening niet klopt.

Help alstublieft, ik was zo blij met mijn nieuwe onderdeeltjes, maar nou werkt het niet :'(

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
geheugen met 1 bankje proberen,
vga stroom goed aangesloten?
hdd's kunnen er eerst ook wel af.
8pins stroom op moederbord ook erop?

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

grote kans dat het kortsluiting is inderdaad. Neem sowieso Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door om het probleem te kunnen achterhalen en post hier de uitkomsten als je er nog niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
heb je die afstandsschroefjes gebruikt zodat je mobo niet tegen de kast aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
THANX voor de snelle reacties... heb alles nogmaals doorgelezen, alles losgekoppeld ... probleem leek te liggen bij de frontpanel connector, die voorlopig even los gelaten, systeem draait nu perfect ... Ik ben effe windows installeren!
En hartstikke bedankt nogmaals!!
Tweakers RULE! :D

Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.

Pagina: 1