[win7] ghost maken van systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Hallo,

Ik heb deze avond zitten prutsen met norton ghost 15 maar deze blijkt telkens af te sluiten en ik krijg een foutmelding dat het programma niet goed werkt . Heb deze al eens verwijderd en terug geinstalleerd maar zonder succes. Zijn er nog andere programma's waarmee een ghost kan gemaakt worden van het systeem , drivers en programma's ?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Acronis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

cube1984 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:46:
Ik heb deze avond zitten prutsen met norton ghost 15 maar deze blijkt telkens af te sluiten en ik krijg een foutmelding dat het programma niet goed werkt . Heb deze al eens verwijderd en terug geinstalleerd maar zonder succes. Zijn er nog andere programma's waarmee een ghost kan gemaakt worden van het systeem , drivers en programma's ?
Gaat het hier om een legale versie? Want als dat zo is, contact opnemen met Symantec. En anders: pech gehad.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPepper
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-07 23:33
Er slingeren op het web ook boot CD's rond waarop standaard al 10 verschillende van dit soort programma's staan. (Over het algemeen zijn ze niet legaal, zal de naam dan ook niet noemen). Ik zou hier even naar zoeken en kijken of dit werkt!

offtopic:
Hiren kuch

Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Of je gebruikt de al aanwezige Backup in Windows 7?
Daar kun je ook een (vhd) image mee maken hoor :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Acronis True Image werkt bij mij perfect, een complete image van de C:/-schijf (OS + progs) maken duurt bij mij nog geen 3 minuten.

Je kan ook de ingebouwde backup-functionaliteit van W7 gebruiken maar die vind ik minder handig en is langzamer.

[ Voor 6% gewijzigd door Haaglander op 13-05-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Bedankt voor de proggies :-)
Pagina: 1