iPhone vast bij Apple logo, niet herkend door PC / iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Let op, vergeten in de titel: het gaat om een iPhone 3G

Ik heb een vreemd probleem met mijn iPhone 3G. Hij gaat aan, laat het Apple logo zien, daarna komt het progressiecirkeltje er doorheen en daar blijft hij eigenlijk hangen. Na een minuut of 10 reset hij zichzelf en begint het weer van voor af aan.

Als ik hem aan de PC wil aansluiten, wordt hij niet herkend, niet door de PC en niet door iTunes. De telefoon laadt wel op als hij aan de PC hangt, dus er is verbinding lijkt me. De dock-connector module heb ik vervangen maar dit haalde niks uit.

Ik kan hem in recovery mode krijgen (itunes logo + kabel) maar ook dan herkennen de PC en iTunes hem niet. Staat ook niet in apparaatbeheer.

Ik kan hem ook in DFU krijgen (phone uit en aangesloten aan PC, iTunes open -> power button tot hij aangaat -> dan ook hold button erbij, ingedrukt houden tot hij uit gaat -> 3 sec later power button los en wachten maar. Daarna reageert hij niet meer tot ik een hard reset doe, dus stond hij in DFU mode lijkt me). Maar ook dan wordt hij niet herkend door de PC of iTunes.

Het is net of de telefoon er gewoon niet is, terwijl hij wel wordt opgeladen.

Ik krijg hem nu niet gerestored en ik heb geen ideeen meer. Iemand nog suggesties?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Garantie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:29

MsG

Forumzwerver

De endless reboot heb ik ook wel eens gehad, echter moet hij wel herkend worden in DFU mode.

Wat als je hem uit zet, itunes aanzet. Kabel inplugt. En zodra je de kabel ook in de iPhone duwt meteen beide knoppen inblijft drukken totdat je in Windows een geluidje hoort van een aangesloten apparaat.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Was DFU-mode niet iPhone uitzetten --> gelijktijdig Home en Power button indrukken --> Wachten tot je geluid hoort dat hij is aangesloten?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09 00:05
Het gaat om een iPhone 3G, stom van me dat ik dat er vergeten heb in te zetten.

Hoe doe ik wat jullie (MsG en Petervanakelyen) voorstellen op de iPhone 3G?

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:29

MsG

Forumzwerver

Je doet hem uit door lang op de powerknop te drukken.

Dan sluit je de kabel aan op de PC + itunes, maar nog niet de iPhone (want die gaat automatisch aan als je de kabel aansluit en dat wil je niet).

En dan zodra je hem er in klikt meteen beide knoppen inhouden, ook als het zwart blijft inhouden. Iets van 30-40 seconden, dan moet je in Windows iets horen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1