Toon posts:

packard bell bios

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een packard bell multimedia 350 pc (sorry kan ik ook niks aan doen)
en nou wou ik weten of ik mijn bios kan upgraden (flashen), heb met bioswizard al gekeken en het is:
bios type : american megatrends
bios date : 09/08/98
bios id : 60-0908-001169-00111111-071595-440bx
chipset : intel 440bx/zx rev 2
superio : winbond 977tf rev 0

Nu is het zo dat ik deze bios nergens meer kan vinden,dus ook geen mogelijkheid heb om hem te flashen,
Weet een van jullie raad?

Groetjes Picachu

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:18

sbuter

...dus...

Kijk bij windrivers.com, packard bell, en daar staat 1 of andere fansite |:( van packerd bell. Daar heb ik ook een bios van PB vandaan.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

volgens mij is er zo'n support.pac******** site, daar heb ik voor de winkel ook eens een update moeten halen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tja, van die modelnrs van PB wordt geen hond wijzer. Je moet de naam van je mobo weten (via Electronic Library, maar anders op hun website te vinden met je serienummer (S/N achterop de kast).

Dan op http://support.pbnec.org onder drivers, core technology en tenslotte BIOS op zoek naar de mobo naam. Zie daar of er evt. nieuwere BIOSsen zijn.

Zo uit de lucht gegrepen zit het er dik in dat je een Seattle of een Tacoma mobo hebt. Eerste is een Intel reference board. Valt dus weinig meer mee te doen. Tacoma is een MSI-6119, Mooie BX plank- met een nieuwe BIOS kan er met gemak een Katmai op.

Wel ff 2x denken voor flashen- waar heb je het voor nodig.

Oslik, blyat! Oslik!

Verwijderd

Waarom wil je in hemelsnaam je bios flashen?

Verwijderd

Topicstarter
nou ik was gewoon een beetje aan het rond neuzen en dach kom laat ik mijn bios eens updaten maar toen ik begon te zoeken kon ik mijn bios nergens vinden vandaar

Verwijderd

|:(

Lekker nutteloos zeg, als het werkt moet je het niet updaten, zeker niet met 'merk' computers.
Pagina: 1