[Asus W300g] Kan niet op de configuratiepagina komen

Pagina: 1
Acties:

• Neko Koneko
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
(overleden)
Zoals de titel zegt. Ik heb een Asus W300g access point, ding heeft het altijd prima gedaan maar ik begon me nogal zorgen te maken om mijn veel te makkelijke wachtwoord. Dus ik wilde via de config pagina van het ding het wachtwoord gaan wijzigen, alleen heb ik natuurlijk geen idee onder welk IP adres dat apparaat in mijn netwerk hangt (en via ipconfig e.d. kom ik er ook niet achter omdat ik dan als gateway mijn router krijg ipv de access point).

Ik heb de access point gereset, maar dit mocht niet baten. Standaard IP zou dan moeten zijn: 192.168.1.1. Als ik mijn computer instel op 192.168.1.2 (allebei subnet 255.255.255.0) dan kom ik er niet op. Dit heb ik met zowel de wlan als de bekabelde verbinding geprobeerd.

Ik kom er gewoon niet meer uit. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe? Het ding in het netwerk vinden was altijd een crime maar vroeger kwam ik er altijd wel uit op een of andere manier. Heb nu het gevoel dat ik iets over het hoofd zie :'(

End-users are clingy complaining dipshits who will never ever be grateful for any concession you make. The moment you shut out their shrill, tremulous voices, the happier you will be for it.