IE CSS Probleem, tekst wordt altijd bovenop weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb een probleem met Internet Explorer. Omdat IE zichzelf niet aanpast zal ik de site dus moeten aanpassen. O-)

*tinyurl weg*
Graag de naam van de website niet noemen ivm Google.

Het probleem zit in het menu. Als ik met mijn muis over 1 van de items ga zie ik in Firefox en Chrome gewoon netjes het submenu.

In Internet Explorer daarentegen blijft de tekst van de fora gewoon zichtbaar (over het submenu heen). Het resultaat is een rommelige mix van tekst.

Ik gok dat dit op te lossen is met een simpel handigheidje in de CSS en/of HTML. Zou iemand me kunnen en willen vertellen wat ik verkeerd doe? Heeft dit met z-index te maken?

Bij voorbaat dank!:)

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 12-05-2010 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Thomzh schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:14:
Zou iemand me kunnen en willen vertellen wat ik verkeerd doe? Heeft dit met z-index te maken?
Kan iemand even...?
Ik had sowieso liever een online (uitgekleed tot op de relevante code na) testcase gezien i.p.v. een complete site. Je kunt niet van ons verwachten dat we daar voor jou in gaan duiken om uit te puzzelen waar je probleem zit als je zelf geen (zichtbare) moeite hebt gedaan. Dus: wat heb je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden etc. en kun je, als je een nieuw topic opent (volgens de Quickstart), dan ook zo vriendelijk zijn relevante html/css in het topic zetten i.p.v. verstopt achter een tinyurl? Zodat we niet tussen 700+ regels HTML en een kleine 4000(!!) regels CSS hoeven gaan spitten.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 12-05-2010 19:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.