Beste,
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een ps3.
Nu heb ik problemen met het verbinding maken met het internet en mijn thuis netwerk ivm streamn.
Via Wifi werkt alles, alleen hapert mijn beeld vaak wanneer ik stream ( onstabiliteit van draadloos ).
Daarom wil ik graag via een vaste kabel alles doen.
Wanneer ik dit instel krijg ik verbinding maar 5 seconden later geeft mijn ps3 aan: Geen ethernet kabel gevonden. Hierbij geld dan ook dat mijn hele internetverbinding weg valt binen mijn hele netwerk omgeving thuis.
Wat heb ik geprobeerd:
- Mijn linksys router firmware upgrade gedaan... niet geholpen
- Wat poorten los gezet op de router... niet geholpen
- Andere kabel... niet geholpen.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu ng kan doen en ben dus op zoek naar iemand die een oplossing heeft.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten, Nick
Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een ps3.
Nu heb ik problemen met het verbinding maken met het internet en mijn thuis netwerk ivm streamn.
Via Wifi werkt alles, alleen hapert mijn beeld vaak wanneer ik stream ( onstabiliteit van draadloos ).
Daarom wil ik graag via een vaste kabel alles doen.
Wanneer ik dit instel krijg ik verbinding maar 5 seconden later geeft mijn ps3 aan: Geen ethernet kabel gevonden. Hierbij geld dan ook dat mijn hele internetverbinding weg valt binen mijn hele netwerk omgeving thuis.
Wat heb ik geprobeerd:
- Mijn linksys router firmware upgrade gedaan... niet geholpen
- Wat poorten los gezet op de router... niet geholpen
- Andere kabel... niet geholpen.
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nu ng kan doen en ben dus op zoek naar iemand die een oplossing heeft.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten, Nick