Hallo, ik ben van plan binnenkort een nieuwe tv te kopen. Mijn voorkeur gaat naar een plasma van panasonic. Ofwel de TXP42G20 of de V20. Nu zoek ik daar nog een goed niet al te duur home cinema setje voor 5.1. Ik ben aan het zoeken geweest naar zo'n set zonder dvd of Blu ray speler maar deze is niet te vinden. De prijs zou ik zo moeten liggen rond de 250 à 300 euro. Iemand een idee?
De pricewatch is je vriend op GoT
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Budget is natuurlijk erg minimaal voor een goeie 5.1 set, misschien kun je proberen in eerste instantie een goeie (tweedehandse) verstekker en een tweetal speakers te kopen en dit dan later eventueel uitbreiden.
Ik lees:
Ik zoek een set
de prijs rond 275
zeg me wat goed is.
Dat is dus niet de bedoeling hier.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Ik zoek een set
de prijs rond 275
zeg me wat goed is.
Dat is dus niet de bedoeling hier.
Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.
Wise enough to play the fool
Dit topic is gesloten.
![]()