Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/95197/skate-3-ps3.jpg

Korte samenvatting:
Met de release van Skate 3 keert de game terug die ooit het skate-genre leidde, en dat levert een lastige positie voor uitgever EA op. Skate 2 hoefde destijds slechts te bewijzen dat de eerste Skate geen toevalstreffer was. Toen dat lukte was de Tony Hawk-serie zijn plekje kwijt, waarna Activision met die serie een andere weg insloeg en zich meer op de casual markt richtte. Met een nieuwe Tony-game hoogstwaarschijnlijk op komst en met nieuwkomer Shaun White Skateboarding in ontwikkeling bij Ubisoft, is het voor Electronic Arts echter wederom zaak om de lat met Skate 3 wat hoger te leggen.

Verkrijgbaar op: PS3 & XBOX360

Conclusie Tweakers:

Pluspunten

+ Loopt soepel
+ Online integratie
+ Park-editor en uitwisselen
+ Skaten in teamverband
+ Hardcore is wereld van verschil
+ Hall of Meat nog hilarischer
Minpunten

- Geen stalls
- Rariteiten, zoals stilstaande skaters in je solo-run
- Skaten in eigen parken voelt minder soepel aan

Handige links:
SKATE 3 TWEAKERS REVIEW
SKATE GALLERY

PSN tag: Hellieken voor online play avai deze avond

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 09:52 . Reden: TS aangepast. Had nu meer tijd ^^ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:42:
SKATE 3 TWEAKERS REVIEW

Eerst en vooral een vraagje: iemand die een team wilt maken op PSN ?
PSN tag: Hellieken

Mensen die hem al hebben ? En enige gebruikers ervaringen?
Heb deze avond een exemplaar in handen.
Ik heb 'm gisteren bij de MediaMarkt gehaald.

Tot nu toe is de ervaring positief.

Die team personages zijn wel leuk gevonden. Nadat je een mijlpaal haalt (door boards te verkopen), krijg je een nieuwe team member erbij, welke je zelf kunt aanpassen (create-a-skater).
Met dit teamlid kun je dan weer foto en video opdrachten doen, om je team bekender te maken.

Ik heb zelf tot nu toe alleen de foto opdrachten gedaan, dus over de overige challenges kan ik weinig zeggen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysg3nic
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 22:55
Ik ga hem vanmiddag halen !!
En ik zoek nog een xbox team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Dysg3nic schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:35:
Ik ga hem vanmiddag halen !!
En ik zoek nog een xbox team.
Ik heb hem sinds gister ook op de xbox;) voeg me maar toe voor een xbox team ,, mijn gamertag is ZipperJR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Wat kost hij in de winkel voor de PS3?
ben wel erg benieuwd namelijk :D

Bedankt, had het net zelf gevonden ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Overlegne op 12-05-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
Overlegne schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:40:
Wat kost hij in de winkel voor de PS3?
ben wel erg benieuwd namelijk :D
Bij de MM in utrecht kost hij 55 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb net ff nieuws gehoord van me vader (leuk als die ff gamepje opgaat halen voor je :p) in Bart smit gehaald voor een 57euro.
Vanavond effe vlug spele. (PS3 gamers moge me altijd wel adden)
Free record verkoopt hem voor 60 euro naar gelang ik gehoord heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net bij de FRS gehaald voor 59,99 voor de PS3. Vrij duur vergeleken met import wat ik normaal doe, maar ik wou hem nu spelen gewoon ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Kunnen we het a.u.b. houden op gebruikservaringen met de game? Wie 'm al wel of niet heeft, en voor hoeveel geld lijkt me niet belangrijk. :)

Een leuke toevoeging aan Skate 3 zijn trouwens de missies waarbij je zelf ergens een camera kunt plaatsen.
Dat maakt de foto missies een stuk leuker.

Nog een uur en dan rap naar huis om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ah, een Skate 3 topic. Ik had al enkele uren in de demo erop zitten, na Skate 2 dagen gespeeld te hebben. Ik heb hem voor de Xbox 360, als we zin hebben on een team te starten, dan voeg je me maar toe, gamertag is pastapappie. :) Verdere gebruikerservaringen blijven nog uit, want ik heb er nu net een uurtje inzitten. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik heb em ook vandaag gehaald. Verkoper bij de Bart Smit zei dat ik pas vanaf morgen online kon, dus heb dat nog niet geprobeerd (klopt dat, of kon ik vandaag ook al online?).

Anyway, hij speelt lekker tot nu toe :) Vooral de underflips en darkslides zijn leuk :D
Ik vind het alleen jammer dat je niet wat meer met die 'dark catch' kunt doen. Voor zover ik kan zien kun je alleen een dark catch doen om daarna een darkslide te doen, of meteen weer door te flippen. Waarom kun je niet een casper of iets dergelijks doen? Dus een flip, dan dark catch (zodat het board op de kop aan je voeten hangt) en dan een manual (met het board op de kop dus)... Maar dat werkt dus niet.
Ook zou een 'dark grab' leuk zijn geweest, hoewel dat misschien wel iets over-the-top is... Lijkt me ook niet heel veel moeite om te maken, toch?

[ Voor 4% gewijzigd door NickThissen op 12-05-2010 22:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:39:
Ik heb em ook vandaag gehaald. Verkoper bij de Bart Smit zei dat ik pas vanaf morgen online kon, dus heb dat nog niet geprobeerd (klopt dat, of kon ik vandaag ook al online?).
Ik ben gewoon online, geen probleem dus.

Weet iemand trouwens hoe lang het ongeveer duurt voor een geupload filmpje ook daadwerkelijk zichtbaar wordt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

De huidige TS is nog erg karig en er wordt verwacht dat deze nog zal worden uitgebreid, denk hier dus even aan!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 23:28:
[...]

Ik ben gewoon online, geen probleem dus.

Weet iemand trouwens hoe lang het ongeveer duurt voor een geupload filmpje ook daadwerkelijk zichtbaar wordt?
Ok bedankt.

In Skate 2 duurde het niet zo lang geloof ik, misschien een paar minuten. Waar kun je filmpjes bekijken nu trouwens? Heb er nog geen gemaakt, maar is er nu weer gewoon een 'skate reel' website waar alle filmpjes op komen, net zoals voor skate 2? De site voor skate 2 was http://skatereel.ea.com/ maar die lijkt ondertussen leeg te zijn.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 01:32:
[...]

Ok bedankt.

In Skate 2 duurde het niet zo lang geloof ik, misschien een paar minuten. Waar kun je filmpjes bekijken nu trouwens? Heb er nog geen gemaakt, maar is er nu weer gewoon een 'skate reel' website waar alle filmpjes op komen, net zoals voor skate 2? De site voor skate 2 was http://skatereel.ea.com/ maar die lijkt ondertussen leeg te zijn.
Deze kan je hier vinden: http://skate.ea.com/galle...ubType=VIDEO#itemId=88755

Dat is mijn eerste filmpje voor skate 3 :) In skate 3 duurt het momenteel heel erg lang, zal wel komen door de nieuwigheid, maar ik heb meer dan een uur na het uploaden nog gekeken en toen stond het er nog niet. Vanochtend toen ik wakker was wel dan.

Ik vind trouwens wel dat er veel hall of meat challenges zijn zeg, 1 keer is wel leuk, maar zoveel pff. Ik had liever meer film of foto challenges gezien in plaats van al deze hall of meat challenges.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Dat ziet er uit als een leuke run, die had ik nog niet gevonden :) Zometeen kan ik weer spelen, maar eens zoeken dan :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

NickThissen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:22:
Dat ziet er uit als een leuke run, die had ik nog niet gevonden :) Zometeen kan ik weer spelen, maar eens zoeken dan :p
Dat is afaik gewoon een van de film challenges. Die heb ik vannacht ook nog even gedaan, waarbij ik ontzettend vaak op m'n bek ben gegaan though.

edit:
Ik heb maar even een team gemaakt voor de X360

[ Voor 14% gewijzigd door pasta op 13-05-2010 16:02 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:54:
[...]

Dat is afaik gewoon een van de film challenges. Die heb ik vannacht ook nog even gedaan, waarbij ik ontzettend vaak op m'n bek ben gegaan though.
Er is daar ook een deadrun challenge.

Maar in plaats van op de brug gap ik dus er over heen. Ik wil alleen nog een keer op de 2de landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
pasta schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 15:54:
[...]

edit:
Ik heb maar even een team gemaakt voor de X360
Ik probeer te joinen maar dat kan niet? Xbox Gamertag is Martinspire trouwens

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, ik heb nog niet zoveel challenges gedaan. Ondertussen kwam ik het ook tegen.

Heb ook een filmpje geupload, weet niet precies hoe lang het geduurd heeft maar in ieder geval maximaal 2 uur ofzo (waarschijnlijk veel sneller, maar heb gewoon niet meer gekeken).

Wilde een filmpje maken met de nieuwe underflips en darkslides. Toch aardig gelukt denk ik. Ook leuk dat de advanced camera tools er nu standaard bij zitten (of is dat alleen omdat ik die voor skate 2 gekocht heb???)
Filmpje!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 18:23:Wilde een filmpje maken met de nieuwe underflips en darkslides. Toch aardig gelukt denk ik. Ook leuk dat de advanced camera tools er nu standaard bij zitten (of is dat alleen omdat ik die voor skate 2 gekocht heb???)
Filmpje!
Ik heb het ook, had skate 2 overgeslagen dus is zeker standaard.

Trouwens nog iets wat ik wel grappig vond: http://skate.ea.com/galle...ubType=VIDEO#itemId=91207

Parcours ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu ik het wat meer gespeeld heb beginnen er toch wat dingetjes op te vallen. Vooral het grinden lijkt niet meer zo lekker te werken als in Skate 2... Als je bijvoorbeeld een blunt slide doet en dan van de rail/ledge af springt (of je bereikt het einde van de rail/ledge) dan ziet het er heel onnatuurlijk uit, bijna alsof je 'warpt' van de grind positie naar de skate positie... In skate 2 ging dat heel vloeiend, en kon je dus ook heel realistische grinds doen. Ik was net aan het proberen een realistisch filmpje te maken maar het lukte gewoon niet omdat de grinds heel nep overkwamen :S en met nep bedoel ik niet 'arcady' (tony hawk style) maar gewoon raar... Niet vloeiend ofzo, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... Ik zal proberen er een filmpje van te maken binnenkort.
EDIT
Heb ondertussen een aantal filmpjes gemaakt, nu maar wachten tot ze op de site komen. Dan kan ik er misschien een kleine compilatie ofzo van maken... Het is echt duidelijk, je 'snapt' echt van grind naar 'sta' positie, ziet er echt raar uit imo...

Op hardcore mode blijkt er ook een soort van bug te zijn waar je van de rail afgeduwd wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=wD3ltTMEOsA

[ Voor 15% gewijzigd door NickThissen op 13-05-2010 23:24 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Filmpjes eindelijk online...

Blunt-slide.. Let op de 'afsprong'
Slowmotion

Vrij duidelijk, of niet?!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore speelt inderdaad niet lekker vind ik. Normal speelt het wel soepel. Dus speel ik eigenlijk de hele tijd in normal, alleen als ik een filmpje een manual wil doen op een kleine ledge is dat soms weer makkelijker te doen juist in hardcore (omdat je in normal soms te ver springt). Ik mag toch hopen dat er nog wel een fix komt voor hardcore mode.

edit: Ah, zo erg heb ik het bij mij nog niet gezien als in die filmpjes, dat ziet er inderdaad wel een beetje raar uit ja. Je wordt gewoon naar achter gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:24:
edit: Ah, zo erg heb ik het bij mij nog niet gezien als in die filmpjes, dat ziet er inderdaad wel een beetje raar uit ja. Je wordt gewoon naar achter gezet.
Ik zie dit eigenlijk elke keer dat ik een blunt-slide doe... Ook soms bij andere grinds, maar blunt-slides lijken toch het ergste.

Dit was trouwens op normal mode, maar ondertussen staan er ook hardcore mode filmpjes op, en daar is het nog erger!

Ben momenteel een kleine compilatie aan het maken, heb ook even een vergelijkings filmpje in skate 2 gemaakt maar ben nog aan het wachten tot die doorkomt...

Ach, het is allemaal zo erg niet, maar wel erg jammer want ik vind het juist vet om realistische filmpjes te maken... Dat gaat nu dus niet lukken omdat de grinds er zo nep uitzien vaak :-(

EDIT
Youtube filmpje klaar... Paar shots van die rare grind plus een shot van dezelfde grind in Skate 2, waar het veel beter uitziet denk ik... Filmpje werkt nog niet maar zal zo wel doorkomen:
http://www.youtube.com/watch?v=02dhbCGowAg

[ Voor 24% gewijzigd door NickThissen op 14-05-2010 01:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff TS aangepast.
Speelt iemand van hier het op PS3 voor team ofzo?

In verband met filmpjes ik gebruik meer dark slides en underflips hiervoor. Komt zo mooier over. Die grinds zien er dan idd minder nep uit.
Moet eens dringend men eigen park designen :p

Vraagje: Ik heb in het begin die training "eigen park maken" gedaan. Dus die 5 mini missies waar ze je HQ inrichten enzo. Maar blijkbaar blijven deze missies staan. ookal heb ik ze gecomplete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Klopt, dat zijn gewoon tutorial missies. Blijkbaar verwacht EA Blackbox dat je dat continue weer vergeet ofzo. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik de game nog niet binnen heb, was ik alvast begonnen met het maken van mijn eigen decks en een logo voor mijn team. Maar ik snap een paar dingen niet. Als ik het goed begrijp heb je je offline team, en als je nog wilt een online team om online te gaan skaten. Ik wou dus een online team maken, dus ik vul team naam in en zo, staat er: kies je team logo. Maar hoe kan ik mijn zelf gemaakte team logo kiezen? Ik heb 'm gesaved bij assets, bij graphics, en ik heb 'm gebookmarked, maar hoe krijg ik 'm nou als m'n online team logo?

Oja en nog iets, iedereen zegt dat ie de game al heeft, ik zou zweren dat ie 14 mei uit zou komen ipv 11 mei. Ik heb 'm gepre-orderd bij xboxhome.nl, ik hoop dat ik 'm vandaag binnenkrijg dan.

edit; ah, ik zie dat ik een mailtje heb staan van 12 mei. Toen hadden ze 'm verzonden en hij zou er binnen 2 werkdagen moeten zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar deckjes gemaakt met de graphics creator, heeft iemand nog tips/kritiek?
http://skate.ea.com/galle...82897594501289b5a1a6f356f
http://skate.ea.com/galle...82882f73f012897508eb82db3
http://skate.ea.com/galle...c2882fb33012896b257a22674

Ik ga er nog meer maken, maar ik vond dit al een mooi begin. Ik wist dat je je graphic in-game kon uitrekken en overal op je t-shirt/pet/skateboard kan plaatsen, maar ik hoop dat mijn graphics wel precies op mijn skateboards passen. In de zin van dat ze niet alleen tussen de wielen staan, maar ook helemaal aan de randen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 12:51
Ah nice! heb me prima vermaakt met Skate 2 dus wil deze ook zeker wel spelen. Vertik alleen om er 60euro voor te gaan betalen dus ik wacht nog eventjes met beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan natuurlijk altijd de demo downloaden, daar heb ik al heel wat uurtjes in zitten.
Ik heb skate 2 nooit gespeeld, mijn eerste (en tot nu toe laatste) skate-game was Tony Hawk Pro Skater 2. Geweldig spel trouwens, maar niet te vergelijken met skate 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Southern Sun schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:55:
Ah nice! heb me prima vermaakt met Skate 2 dus wil deze ook zeker wel spelen. Vertik alleen om er 60euro voor te gaan betalen dus ik wacht nog eventjes met beginnen
Hij kost nu 38 euro bij Gamehubs.com. ;)

Nou, ik heb ondertussen de photo en de film-challenges compleet. Nu bezig met de pro-challenges en nog behoorlijk wat online dingen doen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een 4e deckje erbij
http://skate.ea.com/galle...928975b3701289c86686543cc

Hij is heel simpel, en als ik geen slots meer over heb verwijder ik 'm. Maar ik vond 'm toch wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het spel pas de 20e uit kwam? Heb het spel bij bol.com besteld, daar staat nog gewoon 20-05..
En jullie spelen hem al lekker.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat zag ik ook toen ik 'm bij bol.com wou bestellen. Heb het toen maar bij xboxhome gedaan. Goedkoper en gratis verzendkosten.

Mijn 4 decks, zonder logo en zo, ze zijn zo een stuk beter vind ik:
http://skate.ea.com/galle...0289761390128a0b7781b0248
http://skate.ea.com/galle...c28975d4a0128a0a643037b5e
http://skate.ea.com/galle...12897633f0128a09e2a790124
http://skate.ea.com/galle...928975b3701289c86686543cc

Ik kan er maar 3 meenemen in het spel (naast m'n logo). Welke zou ik weglaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
Is het misschien een idee om in de startpost iedereen's online tags neer te zetten? Zodoende is het een stuk makkelijker om met elkaar online te spelen als daar behoefte aan is.

Mij lijkt het namelijk wel een tof plan om een avondje samen met wat tweakers online te skaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ZipperJR schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:09:
Is het misschien een idee om in de startpost iedereen's online tags neer te zetten? Zodoende is het een stuk makkelijker om met elkaar online te spelen als daar behoefte aan is.

Mij lijkt het namelijk wel een tof plan om een avondje samen met wat tweakers online te skaten!
Goed idee, mijn gamertag is NickThissen (xbox).

Net het eerste echt foutje tegengekomen. In de 'Terry Kenedy - Film' challenge moet je eerst een rail grinden, dan een ledge en dan een gap naar een rail om em te ownen. Om een te killen moet je een crooked grind op de rail, dan een shove-it to grind op de ledge, en dan een fakie kickflip naar de laatste rail.

Ik heb alles geprobeerd, maar die fakie kickflip pakt hij niet... M'n skate kennis is niet meer wat het geweest is, maar ik weet toch zeker dat een fakie een switch nollie is, dus met de verkeerde voet voor en dan een nollie.
Ik heb wel 20 keer geprobeerd, eerst omdraaien zodat ik met rechts voorsta (sta normaal links voor, regular), dan een nollie kickflip op de rail, maar het werkte niet.

Eerst was ik per ongeluk een fakie heelflip aan het doen, omdat ik de stick nog steeds als een gewone nollie kickflip bewoog (je moet juist de andere kant op om een fakie kickflip te doen), maar daar kwam ik na 3 keer al achter. De overige 17 keer deed ik het 100% zeker goed, en het was ook de goede rail want ik had de challenge natuurlijk al geowned (= al gehaald).

De 21e keer dacht ik om maar eens een 180 ofzo erin te gooien, en daardoor mistte ik de kickflip, waardoor ik dus een fakie 180 deed. En toen telde hij opeens wel! Raar... Maar dus voor mensen die dit ook tegenkomen: probeer eens een fakie 180 ipv een fakie kickflip zoals het spel zegt...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Nog meer mensen die vinden dat er nog weinig challenges (met name de pro-challenges) zijn?
Volgens mij per pro slechts 1 challenge. Sommige pro's hebben misschien 2 challenges.

Ik moet zelf nog een aantal hall-of-meat challenges (zijn er teveel, en sommige zijn echt lastig), en de monsterchallenge.

Verder heb ik alles uitgespeeld. voor m'n gevoel had er zeker wel wat meer in mogen zitten, maar hopelijk komt dit met een DLC nog goed.
Ook de stad is naar mijn menig vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Hallo allemaal,
Ik zoek nog een leuk team voor op de xb360.
Mijn niveau is aardig, maar speel vooral voor de gezelligheid savonds een potje.
Voorbeeld filmpjes ? http://skate.ea.com/user/...d=171844592&platform=xbox
Stuur me maar een message als ik kan joinen.
Mijn nick op de xb is: Buaya

[ Voor 5% gewijzigd door Luxurydiver op 19-05-2010 13:06 ]

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
@NickThissen, je weet dat je via start in het trickbook alle trucs kan opzoeken he? Verder vond ik het by far de makkelijkste en kortste Skate van de serie. En ik mis (hoe simpel de opzet ook was) toch de offline multiplayer.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Slaapje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:56:
@NickThissen, je weet dat je via start in het trickbook alle trucs kan opzoeken he?
Wat heb ik daar aan? Ik zeg toch dat ik 100% zeker een fakie kickflip deed, wel 25 keer geprobeerd, maar hij werd niet geteld. Daarna deed ik een fakie 180 (dus geen flip of niks) en toen telde hij wel... Gewoon een fout dus want het spel zegt duidelijk dat je een fakie kicklip moet doen. Ik zie heus wel het verschil tussen een kickflip en geen flip 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 20-05-2010 10:40 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Slaapje schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 08:56:
@NickThissen, je weet dat je via start in het trickbook alle trucs kan opzoeken he? Verder vond ik het by far de makkelijkste en kortste Skate van de serie. En ik mis (hoe simpel de opzet ook was) toch de offline multiplayer.
Ik vind hem anders behoorlijk pittig. Komt ook omdat ik Skate 1 en 2 niet zo denderend vaak gespeeld heb. Maar aangezien de controls maar weinig veranderd zijn, zul jij er heel wat minder last van hebben.

Ik heb vaak veel problemen met het juiste punt uitkiezen om een grind starten en vaak is mn hoek ook niet geweldig. Kwestie van oefenen natuurlijk, maar af en toe wel mega frustrerend.

Ook is het jammer dat je sommige dingen niet kunt halen als je een bepaald trick gewoon niet voor elkaar krijgt. Dat het verplicht DIE trick moet zijn en niet een trick wat netzoveel punten zoniet meer opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Martinspire schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:13:
[...]
Ook is het jammer dat je sommige dingen niet kunt halen als je een bepaald trick gewoon niet voor elkaar krijgt. Dat het verplicht DIE trick moet zijn en niet een trick wat netzoveel punten zoniet meer opleverd.
Dat ben ik in heel Skate 3 niet tegengekomen hoor (behalve als je een spot of challenge echt wilt domineren). Misschien wel: "doe een flip trick op de trap" o.i.d., maar geen "doe flip trick x op de trap".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Fingerflips lukken mij bv nog helemaal niet en die moet je doen om een gebied te domineren.
En dat is challenge 1 uit 8 dus dat is echt enorm balen, want de rest lukt me wel.

Tuurlijk, het is een kwestie van oefenen, maar bij sommige dingen moet je die doen om hem simpelweg te halen.

Nog een irritatie:
Wat is er met die graafmachines? Grinden lukt daarbij echt helemaal voor geen ene meter. Klote dingen

[ Voor 63% gewijzigd door Martinspire op 20-05-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Fingerflips zijn toch niet zo moeilijk? Gewoon een grab doen, bijvoorbeeld RT en dan de richterstick naar onder bewegen. Dan beweeg je de rechterstick tijdens de grab gewoon omhoog (alsof je een kickflip doet). Da's één manier, er zijn nog tal van anderen. Meestal kom je er wel als je gewoon wat met je rechterstick op en neer beweegt tijdens een grab.

Ik deed me net toch bijna een zieke double front flip 360 (ofzoiets) op een hele rare plaats :| Landing ging alleen niet goed omdat het te hoog was...
Filmpje
Daarna natuurlijk meteen een aantal ramps neergezet waar ik landde en nog eens geprobeerd, maar uiteraard niet meer gelukt :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
NickThissen schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 23:47:
Fingerflips zijn toch niet zo moeilijk? Gewoon een grab doen, bijvoorbeeld RT en dan de richterstick naar onder bewegen. Dan beweeg je de rechterstick tijdens de grab gewoon omhoog (alsof je een kickflip doet). Da's één manier, er zijn nog tal van anderen. Meestal kom je er wel als je gewoon wat met je rechterstick op en neer beweegt tijdens een grab.

Ik deed me net toch bijna een zieke double front flip 360 (ofzoiets) op een hele rare plaats :| Landing ging alleen niet goed omdat het te hoog was...
Filmpje
Daarna natuurlijk meteen een aantal ramps neergezet waar ik landde en nog eens geprobeerd, maar uiteraard niet meer gelukt :p
Die fingerflips zijn inderdaad niet moeilijk als je ze doet op een halfpipe ofzo, zolang je maar genoeg air hebt. Bij het ownen van de parkeergarage moet je het echter doen met een behoorlijk kleine air. Eerst moet je kickflip doen, vervolgens late-flip en dan pas fingerflip. Maar omdat je dus 3 tricks moet doen is het al lastig (weinig airtime) en bij die laatste heb ik gewoon niet genoeg tijd om eerst een ollie/nollie te doen. Dan een grab. En dan een kickflip.

Speel hem op normal en zelfs dan lukt het me gewoon niet.

Vind zoiezo dat je erg beperkte airtime hebt op een hoop momenten. Ik zweef graag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:59
Uitgespeeld. Ik had de hoop dat ze na, de in mijn ogen niet al te sterke, skate 2 weer de weg omhoog hadden gevonden, maar dit valt mij tegen. Het spel blijft te makkelijk, te weinig vernieuwing en deze wereld deed mij echt een stuk minder dan vorige. Jammer.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind Skate 3 ook minder dan Skate 2, maar ik geef niet zoveel om de challenges. Leuk om ze allemaal uit te spelen, zeker, maar de echte kracht van Skate is dat je het even kan oppakken als je je verveelt. Even lekker random rond skaten, wat nieuwe tricks proberen ofzo, dat is gewoon na een lange tijd nog steeds leuk. Alleen als je werkelijk elk plekje 3 keer gehad hebt dan begint het te vervelen (dat had ik dus met Skate 2). Maar dat zal met Skate 3 ook minder zijn vanwege de level editor.

Er is wel echt iets mis met de level editor, de frame-rate zakt daar echt enorm in. Dat is vreemd want het is een heel kleine map vergeleken met de open spelwereld in de rest van het spel :S Het speelt echt niet lekker in een custom level, erg jammer. Ik hoop dat ze daar nog een patch voor uitbrengen ofzo..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Ik heb alles geprobeerd, maar die fakie kickflip pakt hij niet... M'n skate kennis is niet meer wat het geweest is, maar ik weet toch zeker dat een fakie een switch nollie is, dus met de verkeerde voet voor en dan een nollie.
Ik heb wel 20 keer geprobeerd, eerst omdraaien zodat ik met rechts voorsta (sta normaal links voor, regular), dan een nollie kickflip op de rail, maar het werkte niet.

...
Ik begrijp jouw uitleg van een fakie kickflip niet helemaal, maar hoe je volgens mij een fakie kickflip doet is heel anders.

Als je bijvoorbeeld rechts voor staat, en je doet een ollie/nollie 180, dan sta je voor een kleine tijd fakie. Als je gewoon door rijdt, heet het switch, wat betekent dat je met je verkeerde voet voorstaat. Maar fakie is dat niet. Fakie is eigenlijk achteruitrijden. Want ook al staat in dit geval je linkervoet naar de kant waarnaar je toegaat, je kijkt nog naar de kant van je rechtervoet, en je lichaam staat ook zo. En je voorste (linker) voet staat dan dus aan de rand van je board, en je achterste voet staat in het midden, want normaal is je linker dan je achterste voet en je voorste voet staat dan in het midden. In ieder geval, die kleine tijd dat je zo staat, moet je dus een kickflip doen. In het echt kan je natuurlijk zo lang mogelijk fakie blijven staan als je wilt (als je niet bang bent ergens tegen op te botsen), maar in het spel kan je linksonder zien of je fakie of switch staat.

Ik begrijp denk ik ook je verwarring met een switch nollie, want als je een nollie doet, staat ook je voorste voet aan de rand van je board en je achterste in het midden, wat er in het eerste gezicht precies hetzelfde uitziet als een fakie ollie.

Lang verhaal, ik hoop dat het zo duidelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ok, dus je zegt eigenlijk dat je pas vlak voor dat je de nollie doet moet omdraaien, zodat je skater nog de verkeerde kant op kijkt, en niet al een hele tijd vantevoren. Dat zou best kunnen, maar dat verklaart nog steeds niet waarom een switch nollie 180 dan wel genoeg was... Het was in ieder geval GEEN flip trick, dus hij zou gewoon niet moeten tellen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:42:

...
Minpunten

- Geen stalls
- Rariteiten, zoals stilstaande skaters in je solo-run
- Skaten in eigen parken voelt minder soepel aan
-De stalls is niet helemaal waar.
Stalls zijn in het echt ook stilstaande grinds, die je hier ook kan uitvoeren.
Wat wel waar is is dat de stalls niet haaks op een rail, ledge of wat dan ook kunnen worden ingezet (ik krijg het niet voor elkaar! :) )

-Stilstaande skaters in de solo runs zijn inderdaad wat vreemd, al gaat het toch gewoon om lekker cruizen door de perfecte skateboard stad?

-Skaten in je eigen park hangt af van hoe je het inricht. als het helemaal vol staat, is het iets minder soepel, maar als je gaat voor groot en recht, houd je genoeg ruimte over om de game redelijk soepel te laten draaien

dit zijn mijn meningen over de minpunten, maar de pluspunten ben ik het totaal mee eens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 30 mei 2010 @ 18:52:
Ok, dus je zegt eigenlijk dat je pas vlak voor dat je de nollie doet moet omdraaien, zodat je skater nog de verkeerde kant op kijkt, en niet al een hele tijd vantevoren. Dat zou best kunnen, maar dat verklaart nog steeds niet waarom een switch nollie 180 dan wel genoeg was... Het was in ieder geval GEEN flip trick, dus hij zou gewoon niet moeten tellen.
Da's niet helemaal wat ik bedoel. Om het simpel te houden: je doet een 180, zodat je voor een korte tijd fakie staat, en dan ollie je gewoon (en doe je een kickflip of wat je ook moest doen).

En dat van die switch nollie 180 weet ik ook niet. Ik heb ook wel een keer gehad dat ik een challenge opeens had geowned, zonder dat ook ook maar 1 meter vooruit was gekomen. Elk spel komt met een paar bugs, en ik erger me er niet echt aan.

edit; of moest je een fakie nollie met een flip doen? in dat geval moet je natuurlijk in plaats van de ollie die je doet als je fakie staat, een nollie doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nu snap ik het zelf niet meer :p

Volgens wikipedia (en dit is ook wat ik dacht dat een fakie ollie was, klopt dat niet?):
In boardsports, fakie is riding backwards with the tail facing in the direction of travel. When used in conjunction with a trick name, like "fakie ollie", it means that the trick was performed as it would normally be done with the exception of riding backwards.
Er staat dus: de trick wordt uitgevoerd zoals je hem normaal ook doet, alleen rij je achteruit.

Als je dus normaal met links voor staat, dan doe je een ollie door met je rechtervoet omlaag te duwen en je linkervoet omhoog te schuiven.
Als je nu achteruit rijdt, en je duwt nog steeds met je rechtervoet (dus nu je voorste voet) omlaag, en nog steeds je linkervoet (achterste nu) omhoog, dan doe je dus een fakie ollie.

Niet?

Dus als je even alleen naar de voeten kijkt dan ziet een fakie ollie er uit als een nollie, omdat je je board op de grond zet aan de kant waar je naar toe rijdt.

Dus, een fakie ollie in Skate doe je door achteruit te rijden, en dan de beweging van een nollie te maken.
Dus, een fakie kickflip in Skate doe je door achter te rijden, en dan de beweging van een nollie heelflip te maken (heelflip omdat je de andere kant op moet bewegen met je voet).

Of zit ik nu echt helemaal verkeerd... Ik heb vroeger alle tony hawk spellen gespeeld, en daar is het 100% zeker hoe ik het zeg. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat al die tijd fout gehad hebben :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 19:40:
Nu snap ik het zelf niet meer :p

Volgens wikipedia (en dit is ook wat ik dacht dat een fakie ollie was, klopt dat niet?):

[...]

Er staat dus: de trick wordt uitgevoerd zoals je hem normaal ook doet, alleen rij je achteruit.

Als je dus normaal met links voor staat, dan doe je een ollie door met je rechtervoet omlaag te duwen en je linkervoet omhoog te schuiven.
Als je nu achteruit rijdt, en je duwt nog steeds met je rechtervoet (dus nu je voorste voet) omlaag, en nog steeds je linkervoet (achterste nu) omhoog, dan doe je dus een fakie ollie.

Niet?

Dus als je even alleen naar de voeten kijkt dan ziet een fakie ollie er uit als een nollie, omdat je je board op de grond zet aan de kant waar je naar toe rijdt.

Dus, een fakie ollie in Skate doe je door achteruit te rijden, en dan de beweging van een nollie te maken.
Dus, een fakie kickflip in Skate doe je door achter te rijden, en dan de beweging van een nollie heelflip te maken (heelflip omdat je de andere kant op moet bewegen met je voet).

Of zit ik nu echt helemaal verkeerd... Ik heb vroeger alle tony hawk spellen gespeeld, en daar is het 100% zeker hoe ik het zeg. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat al die tijd fout gehad hebben :p
Je begon goed, een fakie ollie ziet er inderdaad uit als een nollie. Maar een fakie ollie in Skate is NIET achteruitrijden en de beweging van een nollie maken.

Je moet het zo zien: als je fakie rijdt, verandert er helemaal NIKS. Zoals wikipedia al zegt, je tail is nog steeds je tail, dus zit je tail nu aan de voorkant ipv aan de achterkant, en aan je houding verandert ook niks. Als je nu dus een ollie doet, LIJKT het op een nollie. Maar dan moet je dus in Skate geen nollie gaan doen als je fakie rijdt, want dan krijg je een fakie nollie, en die lijkt op een ollie.

En je moet dus ook gewoon de normale beweging voor een kickflip doen. Alleen als je switch staat, zijn de controls omgedraaid. Omdat er bij een fakie trick niks veranderd behalve dat je de andere kant op rijdt, veranderen de tricks, de ollie's en de nollie's dus ook niet. Het LIJKT alleen of het verandert.

Best wel verwarrend, maar probeer maar eens die challenge opnieuw te doen. Een hippyjump of ollie 180 om fakie te rijden, en zo snel mogelijk stick naar beneden drukken voor set-up (voordat je switch rijdt). Dan gewoon een normale kickflip doen (die dus op een nollie heelflip lijkt), en je zult zien: je haalt het!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
ik snap de moeilijkheid van die fakie flip niet?
Fakie is gewoon een kwestie van switch rijden en dan de beweging voor nollie doen.. Dus ik sta regular (rechtervoet achter), doe ergens een 180 waardoor ik switch ga rijden (verkeerde voet achter, dus links). Wanneer ik nu de beweging voor 'nollie' doe, doe je dus een fakie ollie. Zelfde geld voor kickflips e.d.

Nollie en switch ollies 'pop' je dus met je verkeerde voet (in mijn geval links), fakie ollies en regular ollies 'pop' je met je goede voet (rechts in mijn geval).
En ik ga er toch echt vanuit dat dat in skate ook zo is ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
arjen9551 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 08:24:
ik snap de moeilijkheid van die fakie flip niet?
Fakie is gewoon een kwestie van switch rijden en dan de beweging voor nollie doen.. Dus ik sta regular (rechtervoet achter), doe ergens een 180 waardoor ik switch ga rijden (verkeerde voet achter, dus links). Wanneer ik nu de beweging voor 'nollie' doe, doe je dus een fakie ollie. Zelfde geld voor kickflips e.d.

Nollie en switch ollies 'pop' je dus met je verkeerde voet (in mijn geval links), fakie ollies en regular ollies 'pop' je met je goede voet (rechts in mijn geval).
En ik ga er toch echt vanuit dat dat in skate ook zo is ;)
Precies, zo begrijp ik het ook. Maar volgens gijsvdgun klopt dat dus niet... Ik ga het vanavond denk ik nog wel eens proberen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Kan iemand die skate 2 en 3 gespeeld heeft aanraden welke ik het best kan kopen?
Zijn er een aantal irritante dingen opgelost of is het vooral meer van hetzelfde?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Als je moet kiezen tussen 2 en 3 zou ik voor 2 gaan. Skate 3 biedt vrij weinig vernieuwing, alleen underflips en darkslides en een level editor eigenlijk. Underflips en darkslides zul je niet missen. De level editor heb ik zelf nog amper gebruikt, voornamelijk omdat er een fout (denk ik) in zit waardoor het spel op maar iets van 10 fps lijkt te draaien in de level editor... dat maakt het echt onspeelbaar voor mij.

De voornamelijkste reden dat ik 3 heb gekocht is dat ik weer een nieuwe stad had, omdat ik uitgekeken was op die van skate 2. Maar ik vind dat skate 2 wel lekkerder speelt, een grotere en leukere stad heeft en veel minder kleine glitches bevat.

In skate 3 merk ik echt dat ongeveer 50% van alle grinds die ik doe niet helemaal goed gaan, hij lijkt toch wat te haperen ofzo. Is een beetje vervelend in een spel dat zo realistisch probeert te zijn. Daar had ik in skate 2 geen last van, die lijkt toch wat soepeler te gaan.

Verder zijn ze eigenlijk identiek... Graphics zijn hetzelfde en truukjes hetzelfde (op de 3 underflips en 1 darkslide na).

Oh ja en skate 3 heeft iets betere online support, je kunt veel challenges online doen en je kunt je eigen 'team' maken met vrienden, etc. Als je dat leuk vind kun je altijd later nog skate 3 kopen als hij wat goedkoper is.

[ Voor 5% gewijzigd door NickThissen op 21-06-2010 11:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik merkte net dat ik een update moest downloaden (xbox) voor Skate 3. Weet iemand wat er gepatched is? Ik kan het werkelijk nergens vinden zelfs niet op de Skate 3 site zelf (laatste nieuws post van 4 juni :/). Ik ga het eens spelen maar wil graag weten wat ze gefixed hebben. Hopelijk ook veel kleine tweaks want er zitten toch aardig wat kleine glitches in, en dat is gewoon vervelend want daar had ik nooit last van in skate 2...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Ik heb deze game ook eindelijk is in de xbox gegooid en wat een aangename verrassing zeg , ik dacht dat skate 2 lekker liep maar vind deze toch vlotter in de hand liggen al weet ik niet waaraan het ligt.
Ik ben nog op zoek naar friendjes voor skate en een skate team voor online :)

Voeg dus maar toe : sleepwalker1 be

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
sleepwalkerbe schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 11:11:
Ik heb deze game ook eindelijk is in de xbox gegooid en wat een aangename verrassing zeg , ik dacht dat skate 2 lekker liep maar vind deze toch vlotter in de hand liggen al weet ik niet waaraan het ligt.
Ik ben nog op zoek naar friendjes voor skate en een skate team voor online :)

Voeg dus maar toe : sleepwalker1 be
Serieus? Ik vind Skate 2 toch veel lekkerder lopen. Veel minder kleine bugs en haperingen. In Skate 3 gaat er bij mij bij de helft van m'n grinds wel iets 'mis', dat z'n board voor geen reden blijft steken ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Nja ik heb in 2 speeluurtjes weinig van die bugs gemerkt. Misschien moet het nog komen en doe ik nog te simplistische dingen maar ik vind het vrij vlot lopen, t skaten heeft meer een flow dan in de 2 vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Toch maar weer eens dit topic wakker schudden :)
Wie is er nog beetje fanatiek aan het spelen op Xbox 360?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Ben momenteel niet meer bezig aan het spelen maar als je wil online rondhangen doe ik graag mee. Momenteel een beetje overladen in de games ( damn you import :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
Voeg mij maar toe!

dannbla (xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennemans360
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-07 12:45
Blerf schreef op maandag 9 augustus 2010 @ 10:07:
Toch maar weer eens dit topic wakker schudden :)
Wie is er nog beetje fanatiek aan het spelen op Xbox 360?
Ik ben juist begonnen op Skate 2.. :D Beetje late to the party
Pagina: 1