Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11
Ik heb twee maanden geleden een milestone aangeschaft, out of the box bleek de camera niet goed te werken.
Ik heb contact opgenomen met belsimpel en na instructies heb ik hem opgestuurd naar Dynafix.

Nu komt alleen het probleem 8 weken verder kan niemand mij iets vertelen over de status van de telefoon.
Het enigste wat ik weet is dat hij is opgestuurd naar Motorola vanuit dynafix. Ik kan geen contact punt vinden in motorola en als ik naar hun kantoor belt kunnen zij mij ook niet verder helpen.

Heeft iemand soort gelijke ervaring gehad of weet iemand wat ik nog kan doen om mijn telefoon terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met dynafix, het betrof wel een andere type en merk telefoon.
Maar dynafix doet alles. De partij die voor jouw de gsm opstuurt krijg een ticket van dynafix waar ze de status kunnen opvragen. Danwel naar dynafix kunnen bellen voor een status update. Mijn ervaring van toen was dat hij ook erg lang weg bleef maar dat kwam doordat dynafix hem weer had doorgestuurd en ik kreeg toen een volledig nieuw toestel op het batterij klepje na...

Kortom terug contact opnemen met belsimpel en je niet laten afschepen, zij hebben een ticketnummer en zij moeten jouw verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:11
Okay dankje,

Ik zal nogmaals contact opnemen met belsimpel.