Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

(XP) Firefox geeft pagina's vervormd weer

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
Hoi

Heb hier een probleem met Firefox (3.6.3)
Van het ene op het andere moment worden pagina's niet goed weergegeven. De volledige achtergrond is weg, plaatjes vallen weg (de foto van een artikel in marktplaats bijv) en eigenlijk heb ik enkel text op mijn scherm. Maar soms is van ee pagina wel weer een stuk opmaak in orde.
Ik had dat laatst ook, heb uiteiendelijk (omdat ik nix kon vinden) van pure fruistartie FF eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar het begint nu weer. En ik heb dus werkkelijk geen idee waar het vandaan komt.
In IE7 worden de pagina's wel goed weergegeven.

Hieronder een voorbeeld zoal de pagina's eruit komen te zien. Op Hyves is dit ook al.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/xcrxut.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door maartend op 12-05-2010 11:49 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Het lijkt wel alsof de hele stylesheet en layout geblokkeerd worden.

Puur voor referentie: werkt firefox wel goed in safe mode:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PWQLlFpR9rNqdOSnAQxoMiXk/full.png

Het klinkt namelijk puur als een settings + plugin probleem.

[ Voor 36% gewijzigd door Umbrah op 12-05-2010 11:53 ]

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 10:57
Ga is naar Beeld --> Paginastijl staat hij dan op geen stijl?zoja, zet hem op basistijl.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 11:09
Dit is een soort van "blinde" mode. Dit is hoe textuele browsers werken, zoals Lynx. Dit is dan erg geschikt voor blinden.

Ik zit even wat rond te klikken, en ik krijg hetzelfde voor elkaar als ik bij het menu View -> Page Style -> No Style kies. Die moet je dus weer terugzetten op Basic Page Style.

Edit: Oh te laat, nu weet je het ook in het Engels :+

[ Voor 8% gewijzigd door !null op 12-05-2010 11:57 ]

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• maartend
Kan geen stijlprobleem zijn, moet dan bij elke pagina zo zijn.
En dat is het niet, en hij staat gewoon op basis stijl

Tweakers ziet er gewoon uit.
Maar ik zal eens in safe mode kijken.

Oke, nu laat hij het weer gewoon zien.
Stel dat op de een of andere manier die stijl wordt uitgezet, iemand een idee hoe dat kan?

[ Voor 36% gewijzigd door maartend op 12-05-2010 12:18 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Een verknoeide adblocker/noscript/antivirus/andere plugin die dingen puur blokkeert is de meest waarschijnlijke dader, in dit geval, als het niet ligt aan je "menu" instellingen. Hoewel je moet weten dat veel dingen (zoals onder andere zoom, en ik gok zo ook: stijl aan/uit) per-pagina bewaard worden!

ALS het in de safe mode wél allemaal werkt dan is het óf een instelling, óf een plugin, waarbij die eerste makkelijk uit te sluiten is aangezien het eigenlijk alleen Voxyn's en !Null's ding kan zijn; en die laatste is wat lastiger, maar ook wel uit te vogelen. Begin één voor één je plugins eens uit te schakelen, firefox herstarten, pagina herladen.

• maartend
Umbrah schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:22:
Een verknoeide adblocker/noscript/antivirus/andere plugin die dingen puur blokkeert is de meest waarschijnlijke dader, in dit geval, als het niet ligt aan je "menu" instellingen. Hoewel je moet weten dat veel dingen (zoals onder andere zoom, en ik gok zo ook: stijl aan/uit) per-pagina bewaard worden!

ALS het in de safe mode wél allemaal werkt dan is het óf een instelling, óf een plugin, waarbij die eerste makkelijk uit te sluiten is aangezien het eigenlijk alleen Voxyn's en !Null's ding kan zijn; en die laatste is wat lastiger, maar ook wel uit te vogelen. Begin één voor één je plugins eens uit te schakelen, firefox herstarten, pagina herladen.
Hee bedankt. Ik heb gelukkig niet zo veel plugins, geen add-blocker oid. Maar ik ga het bekijken zodra het weer opkomt. Het is nu plots weer gestopt na een dag. ZOu het soms met mijn virusscanner te maken kunnen hebben? Die heeft geupdate en nou doet alles het weer.

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-11 11:09
Ik zou die paar plugins die je hebt om de beurt uit zetten als je het weer eens hebt. En ondertussen de pagina stijl in de gaten houden. Dan kan je vrij snel de dader aanwijzen lijkt me.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

• maartend
!null schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:51:
Ik zou die paar plugins die je hebt om de beurt uit zetten als je het weer eens hebt. En ondertussen de pagina stijl in de gaten houden. Dan kan je vrij snel de dader aanwijzen lijkt me.
Was ook de bedoeling. Maar dan moet het eerst terugkomen. Het kwam en ging zonder dat ik iets heb gedaan.
Pagina: 1