Hallo, ik sta op het punt 2 grote led LCD's aan te schaffen. Nu heb ik de optie er pixel garantie op te nemen inclusief een jaar extra garantie, 3 jaar ipv 2. Kost me 60 euro per lcd. Op zich niet heel veel geld maar zit al over het budget dus geef het liever niet uit als het niet hoeft.
Raden jullie aan om deze garantie toch te nemen? Hoe groot is de kans tegenwoordig op een defecte pixel? De verkoper vertelde me dat ze 1 op de 12 schermen omwisselen ivm defecte pixels maar weet niet of dit een verkooppraatje is of niet en over wat voor tijd ze dat berekenen. Vind 1 op de 12 behoorlijk veel... dus hoor het liever van een onpartijdig persoon
.
edit: oohhja, het gaat om de laatste samsungs (UE55C6000 en UE40C6000)
Raden jullie aan om deze garantie toch te nemen? Hoe groot is de kans tegenwoordig op een defecte pixel? De verkoper vertelde me dat ze 1 op de 12 schermen omwisselen ivm defecte pixels maar weet niet of dit een verkooppraatje is of niet en over wat voor tijd ze dat berekenen. Vind 1 op de 12 behoorlijk veel... dus hoor het liever van een onpartijdig persoon
edit: oohhja, het gaat om de laatste samsungs (UE55C6000 en UE40C6000)
[ Voor 5% gewijzigd door RezzZ op 12-05-2010 10:58 ]