[WIN 7] pc loopt vast nadat beeldscherm uitgaat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otherwise777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11-2024
Hallo,

ik heb sinds 2 weken nu het probleem dat mijn pc vastloopt,
het begon met dat ik mijn beeld uitzette even wegging terugkwam en als ik mijn beeld aanzetten zag ik 1 programma dat aan het laden was, ik kon wel gewoon andere programma's gebruiken die nog open stonden maar geen nieuwe programma's meer openen.
het is nu ook 3 keer voorgekomen dat mijn pc dat doet als ik achter mijn pc zit, ik kan hem dan ook niet meer normaal afsluiten en ook geen contr+alt+del gebruiken

In de tussentijd heb ik mijn pc 2 keer geformateerd, maar het probleem bleef

Ik zou niet weten waar het aan ligt, ook omdat ik zoiets nog nooit eerder heb gezien/meegemaakt, mijn laatste redmiddel is altijd formateren geweest, maar zelfs dat werkt nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

otherwise777 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:01:
Hallo,

ik heb sinds 2 weken nu het probleem dat mijn pc vastloopt,
het begon met dat ik mijn beeld uitzette even wegging terugkwam en als ik mijn beeld aanzetten zag ik 1 programma dat aan het laden was, ik kon wel gewoon andere programma's gebruiken die nog open stonden maar geen nieuwe programma's meer openen.
het is nu ook 3 keer voorgekomen dat mijn pc dat doet als ik achter mijn pc zit, ik kan hem dan ook niet meer normaal afsluiten en ook geen contr+alt+del gebruiken

In de tussentijd heb ik mijn pc 2 keer geformateerd, maar het probleem bleef

Ik zou niet weten waar het aan ligt, ook omdat ik zoiets nog nooit eerder heb gezien/meegemaakt, mijn laatste redmiddel is altijd formateren geweest, maar zelfs dat werkt nu niet meer
Welke programma was dan het laden?

En welke versie van Windows gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otherwise777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11-2024
Het gebeurd meestal bij een willekeurig programma meestal mirc of windows live messenger omdat die dan open staan,

ik gebruik Windows 7