Dit weekend zijn een aantal van mijn advertenties vervallen, waarvan er op het laatste nippertje nog 2 zijn verkocht. Het nadeel is dat deze advertenties de status "vervallen" hebben, terwijl ik ze toch nog heb verkocht. Nu kan ik de verkoper niet beoordelen, omdat ik verplicht een advertentie moet selecteren. Alleen staan de vervallen advertenties niet in de select box.
Mijn vraag: is het mogelijk dat je vervallen advertenties alsnog de status verkocht kan geven? Op deze manier kan je de kopers beoordelen en kloppen de statistieken met hetgeen wat je hebt verkocht.
Daarnaast staan er in de V&A statistieken te onrechte 2 vervallen advertenties. Het zou mooi zijn dat deze ook bij de verkochte advertenties worden opgeteld.Je kunt alleen een beoordeling insturen over één van je eigen advertenties of naar aanleiding van een advertentie van diegene die je beoordeelt.
Mijn vraag: is het mogelijk dat je vervallen advertenties alsnog de status verkocht kan geven? Op deze manier kan je de kopers beoordelen en kloppen de statistieken met hetgeen wat je hebt verkocht.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris