Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[V&A] Gebruiker beoordelen adhv vervallen advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11 20:27

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Dit weekend zijn een aantal van mijn advertenties vervallen, waarvan er op het laatste nippertje nog 2 zijn verkocht. Het nadeel is dat deze advertenties de status "vervallen" hebben, terwijl ik ze toch nog heb verkocht. Nu kan ik de verkoper niet beoordelen, omdat ik verplicht een advertentie moet selecteren. Alleen staan de vervallen advertenties niet in de select box.
Je kunt alleen een beoordeling insturen over één van je eigen advertenties of naar aanleiding van een advertentie van diegene die je beoordeelt.
Daarnaast staan er in de V&A statistieken te onrechte 2 vervallen advertenties. Het zou mooi zijn dat deze ook bij de verkochte advertenties worden opgeteld.

Mijn vraag: is het mogelijk dat je vervallen advertenties alsnog de status verkocht kan geven? Op deze manier kan je de kopers beoordelen en kloppen de statistieken met hetgeen wat je hebt verkocht. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

* Orion84 snapt eigenlijk niet waarom een gebruiker vervallen advertenties niet meer kan aanpassen. Al was het alleen maar om ze eventueel inderdaad alsnog op verkocht te kunnen zetten.

Evenals dat het ook een beetje maf is dat je vervallen advertenties niet kan beoordelen. Als een transactie misloopt is het wel makkelijk voor een aanbieder om gewoon de advertentie te laten vervallen, waarna er geen feedback over de mislukte transactie geplaatst kan worden?

@Copyman: als je even doorgeeft aan mij (of via pricewatch@tweakers.net) om welke advertenties het gaat, dan kunnen we die wel even voor je op verkocht zetten, dan kan jij in elk geval vast vooruit :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Hmm, je hebt DM niet aan, maar het kan ook wel via een reply natuurlijk.

Het gaat om de advertenties met ID 220246 en ID 220264. Voor zover ik weet moet je daar wel genoeg aan hebben. Alvast bedankt iig!

Nu is het aan de devvers of ze hier nog wat mee gaan doen. :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:59

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hoezo heb ik DM niet aan staan?

De genoemde advertenties zijn in ieder geval aangepast :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Copyman

Copyman

Dode muis

Topicstarter
Oh verrek, je heb DM wel aan staan. Ik dacht dat het een envelop met een pijltje was. In ieder geval bedankt voor het aanpassen! ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Bij V&A 3 (via een omweg) gefixed: vervallen advertenties kunnen 1x opnieuw aangezet worden en dan direct op verkocht gezet worden. Wat mij betreft fixed dus.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.