sinds 2 weken zijn bestanden die ik upload niet te vinden met de zoekmachines en niet te downloaden als je geen Ziggo abonnee bent.
het uploaden zelf gaat prima, geen errors en na openen .nzb gaat ie hier thuis gewoon downloaden en komt alles weer binnen, lijkt dus allemaal prima.
maar ga je zoeken met 4 verschillende zoekengines, niets, nada, ook niet na 3 dagen wachten.
ga je downloaden met bijv eweka of astraweb, niets, nada.
blijkbaar synchroniseert Ziggo de a.b.boneless nieuwgroep dus NIET met de rest van de wereld.
ze houden er dus een eigen ziggo a.b.boneless newsgroep op na.
( en dat is uiteraard niet volgens het usenet protocol RFC1036)
dit speelt ook blijkens deze link nu zo'n 2 weken : http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=25489.
ik ben een klachtenprocedure gestart, vooralsnog komen er onzin antwoorden, maar ik moet nog even doordringen tot een hogere supportlaag voor zover dat gaat lukken.
"meneer, welk programma gebruikt u voor het uploaden ?"
zucht, dat soort vragen ....
enfin, er is een melding gemaakt naar level 2, volgens die pipo aan de lijn althans.
dus ik vraag : " en waar kan ik dat ticket volgen dan ? "
"daar kunt u niet bij meneer"
" maar hoe weet ik dan wat de uitkomst is"
"gaat u er maar vanuit dat we het oplossen"
ik zal t af en toe eens proberen, maar volgens mij is dit het begin en gaan ze het straks gewoon op meer groepen toepassen.
uploaden naar a.b.nl of a.b.misc gaat wel goed, dus daar ben ik naar overgestapt.
iemand soortgelijke ervaringen ?
het uploaden zelf gaat prima, geen errors en na openen .nzb gaat ie hier thuis gewoon downloaden en komt alles weer binnen, lijkt dus allemaal prima.
maar ga je zoeken met 4 verschillende zoekengines, niets, nada, ook niet na 3 dagen wachten.
ga je downloaden met bijv eweka of astraweb, niets, nada.
blijkbaar synchroniseert Ziggo de a.b.boneless nieuwgroep dus NIET met de rest van de wereld.
ze houden er dus een eigen ziggo a.b.boneless newsgroep op na.
( en dat is uiteraard niet volgens het usenet protocol RFC1036)
dit speelt ook blijkens deze link nu zo'n 2 weken : http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=25489.
ik ben een klachtenprocedure gestart, vooralsnog komen er onzin antwoorden, maar ik moet nog even doordringen tot een hogere supportlaag voor zover dat gaat lukken.
"meneer, welk programma gebruikt u voor het uploaden ?"
zucht, dat soort vragen ....
enfin, er is een melding gemaakt naar level 2, volgens die pipo aan de lijn althans.
dus ik vraag : " en waar kan ik dat ticket volgen dan ? "
"daar kunt u niet bij meneer"
" maar hoe weet ik dan wat de uitkomst is"
"gaat u er maar vanuit dat we het oplossen"
ik zal t af en toe eens proberen, maar volgens mij is dit het begin en gaan ze het straks gewoon op meer groepen toepassen.
uploaden naar a.b.nl of a.b.misc gaat wel goed, dus daar ben ik naar overgestapt.
iemand soortgelijke ervaringen ?
specs : wil je niet weten