Ik ben van plan een nieuwe computer te gaan kopen. Ik gebruik veel 3ds max. Wat is dan beter, een processor met veel cache geheugen of een hogere kloksnelheid?
Lekker uitgebreide begin post.. laat eens zien waar je over zit te denken met aankopen?
Ik denk dat je het beste een balans moet zoeken tussen Cache/Kloksnelheid.
Of je neemt een CPU met een hoge Cache, en overklokt hem daarna zelf?
Mag ik je trouwens adviseren deze door te lezen: Het algemeen beleid
Aangezien dit je eerste topic is, en je nu al de fout in gaat
Ik denk dat je het beste een balans moet zoeken tussen Cache/Kloksnelheid.
Of je neemt een CPU met een hoge Cache, en overklokt hem daarna zelf?
Mag ik je trouwens adviseren deze door te lezen: Het algemeen beleid
Aangezien dit je eerste topic is, en je nu al de fout in gaat
[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 11-05-2010 19:05 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
"Ik ben van plan een nieuwe auto te kopen. Ik ga veel op de snelweg rijden. Wat is dan beter, een auto met een grote cylindervolume of een hogere Vmax?"maikverhees schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 19:02:
Ik ben van plan een nieuwe computer te gaan kopen. Ik gebruik veel 3ds max. Wat is dan beter, een processor met veel cache geheugen of een hogere kloksnelheid?
Kun je een zinnig antwoord op bovenstaand geven? Niet echt he... Hopelijk besef je dan waarom wij geen zinnig antwoord kunnen geven op jouw vraag
Als je wilt weten welke CPU goed presteert in 3ds max, zoek benchmarks van CPUs in 3ds max. Dat is direct relevant itt andere zaken die theoretisch van invloed kunnen zijn, maar lang niet altijd de primaire performance indicator zijn.
De meeste mensen hebben ook nog zoiets als een budget. Als jij daar ook last van hebt, hou de prijzen van de verschillende opties langs de prestaties. Mogelijk is de beste prijs/prestatieverhouding niet bij de snelste te vinden.
Aangezien je hier bijzonder weinig inzet in je vraag stopt en bovendien ook zo weinig info geeft dat wij hier met de beste wil in de wereld niets mee kunnen gaat dit topic dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()