Daarvoor had je toch geen nieuwe hoeven nemen?Superdaantje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:39:
[...]
Vergeleken met mijn oude Mini is dit een behoorlijke vooruitgang, aangezien beeld niet meer gaat via de VGA kabel, maar via HDMI.
De oude mini 1.83. heeft geen display port. En ja er zijn hiervoor verloop stekkertjes naar HDMI, maar functioneert helaas (hier) niet naar behoren/te vredenheid. Kwaliteit van DVI -> VGA vindt ik persoonlijk een stukje minder dan de huidige oplossing.BloodDragon schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 01:17:
[...]
Daarvoor had je toch geen nieuwe hoeven nemen?Kan immers met de oude via de mini display port naar hdmi...
De oude Mini vindt vast wel weer een nieuw plekkie in huis en doet dan weer dienst als Media Center. Hij ligt nu nog even uit elkaar. Oude hdd van MBP overzetten naar de Mini
Al met al voor mij een prima oplossing
[ Voor 61% gewijzigd door Daan_ op 17-06-2010 08:42 ]
MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik de oude mac mini mooier vindSuperdaantje schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:34:
Moet de nieuwe Mini nog installeren. Maar hij staat al op zijn nieuwe plekkie, hier alvast het verschil tussen oude model en nieuwe
[afbeelding]

Misschien komt het omdat ik deze nog niet in het echt heb gezien..
Ik vind de oude Mac Mini ook mooier, vanwege het witte plastic aan de bovenkant (wat beter bij het Apple toetsenbord past).gepeterd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:16:
[...]
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat ik de oude mac mini mooier vind![]()
Misschien komt het omdat ik deze nog niet in het echt heb gezien..
Anoniem: 320583
Wie weet gaan ze het toetsenbord door al dat Alu/Zwart-design ook wel aanpassensyltheboy schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:31:
[...]
Ik vind de oude Mac Mini ook mooier, vanwege het witte plastic aan de bovenkant (wat beter bij het Apple toetsenbord past).
Ja, dat zou mooi zijn. Dan past hij perfect bij alle aluminium Macs.Anoniem: 320583 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 12:46:
[...]
Wie weet gaan ze het toetsenbord door al dat Alu/Zwart-design ook wel aanpassen
Een MBP stijl big keyboard wireless (L)
Wellicht een kromme zin, maar you get the point denk ik
Met verlichting !Nickalicious schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:07:
Een MBP stijl big keyboard wireless (L)
Anoniem: 354160

Nu nog zo, maar de PowerMac staat te koop. Wil hem gaan vervangen voor een Mac mini
- 2x 2.5 ghz ppc
- 6 GB ram
- 1.2 tb harde schijf
- 2 x 22" goedkope philips schermen
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 354160 op 17-06-2010 16:16 ]
Haha ja, dat zou erg handig zijn. Ten minste, bij de bedrade versie dan. De verlichting zal de batterijen van de draadloze versie namelijk in korte tijd leeg slurpen.
Ja oksyltheboy schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:15:
[...]
Haha ja, dat zou erg handig zijn. Ten minste, bij de bedrade versie dan. De verlichting zal de batterijen van de draadloze versie namelijk in korte tijd leeg slurpen.
Anoniem: 192862

wat je ziet:
- powerBook G4
- Iphone 3GS White 32GB
- Universal dock
- Wesc Bongo headphone
- JBL Spot speakers
- Wireless keyboard en muis
wat je niet ziet:
- De rest van me kamer
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 192862 op 17-06-2010 16:51 ]
Eindelijk een witte iPhoneAnoniem: 192862 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:49:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Iphone 3GS White 32GB
Het valt mij namelijk op dat veel mensen een zwarte kopen...
Anoniem: 192862
klopt, valt mij ook op, vind die witte toch echt stukke mooierAnoniem: 320583 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:24:
[...]
Eindelijk een witte iPhone(Kennelijk zijn er toch mensen met stijl
)
Eh, op de foto zie ik nauwelijks verschilAnoniem: 192862 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:58:
[...]
klopt, valt mij ook op, vind die witte toch echt stukke mooier
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Anoniem: 203565
*steekt hand op* hier ook een witte iPhone (3G/16GB)Anoniem: 320583 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:24:
[...]
Eindelijk een witte iPhone(Kennelijk zijn er toch mensen met stijl
)

Ja, maar als je hem vast hebt of belt oid vind ik het er veel mooier uitzien, maarja ieder zijn smaak
Ik ben allang blij dat Apple ons nu laat kiezen, want met de 3G was de witte alleen 16 GB...
Anoniem: 201908
Eindelijk mijn Macbook Pro binnen!

Wat je ziet?
- Macbook Pro i5 2.4Ghz, High-res scherm + USA keyboard
- Wireless Apple keyboard (USA)
- Logitech V470 Bluetooth muis
- HP 2309m (23" 1920x1080.. HDMI, DVI, VGA)
Wat je niet ziet?
- Xbox 360 + games + controllers
- Samsung Omnia i900 (deze crappy foto mee gemaakt)
Volgende week een M-stand en Time Capsule erbij

Wat je ziet?
Wat je niet ziet?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 201908 op 17-06-2010 20:41 ]
Anoniem: 312445
Ik vond bij de 3G/3GS de witte ook veeel mooier. Maar toen ik de witte versie van iPhone 4 zag, dacht ik echt van wat is dit nou voor een speelgoedtelefoon... Hebben jullie dat ook? Waarschijnlijk komt het omdat de voorkant ook wit is... Maar ik wil hem wel in het echt zien eerst, misschien dat het wel meevalt..Anoniem: 192862 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:58:
[...]
klopt, valt mij ook op, vind die witte toch echt stukke mooier
Om die reden heb ik maar een 16GB 3G genomen want ik wilde graag de witte hebben. Ik had wel genoeg gehad aan 8GB maar goed...Anoniem: 320583 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:21:
[...]
Ja, maar als je hem vast hebt of belt oid vind ik het er veel mooier uitzien, maarja ieder zijn smaak![]()
Ik ben allang blij dat Apple ons nu laat kiezen, want met de 3G was de witte alleen 16 GB...

Wat je ziet:
- Apple Macbook Pro C2D 2.53Ghz
- Apple keyboard
- Apple iPhone 3GS 16GB
- LG Flatron 27"
- Logitech MX518
- Logitech geluid setje
- WD Elements 1TB externe schijf
- M-Audio Keystation 88es (piano)
Ben tijdje terug overgestapt op Mac omdat MIDI controllers werkelijk waardeloos is met Windows. Nu simpelweg Garageband openen en gaan! Nooit spijt van gehad, ook voor het dagelijks gebruik een heerlijk systeem om mee te werken.
Stoor je je niet aan al die stickers op je monitor?Anoniem: 201908 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 20:39:
Eindelijk mijn Macbook Pro binnen!
[afbeelding]
Wat je ziet?
Wat je niet ziet?
foutje
[ Voor 98% gewijzigd door IHG op 17-06-2010 23:11 ]
Bij de huidige modellen er in het wit echt "tacky" uitzien, komt denk ik doordat de voorkant gewoon zwart is waardoor het "verschil" tussen beide kanten te groot is. Bij de 4G heb ik serieus voor het eerst dat de witte versie me meer aanspreekt dan de zwarte.Frietsaus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 21:29:
[...]
Om die reden heb ik maar een 16GB 3G genomen want ik wilde graag de witte hebben. Ik had wel genoeg gehad aan 8GB maar goed...
[edit]
* aramdin heeft zelf een iPhone 3G 16Gb in het zwart
[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 17-06-2010 23:57 ]
Anoniem: 327004
Is dat nog een oude Apple-Keyboard? Hij ziet er zo groot uit.Versuvio schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:22:
[afbeelding]
Wat je ziet:
- Apple Macbook Pro C2D 2.53Ghz
- Apple keyboard
- Apple iPhone 3GS 16GB
- LG Flatron 27"(W2753VC)
- Logitech MX518
- Logitech geluid setje
- WD Elements 1TB externe schijf
- M-Audio Keystation 88es (piano)
Ben tijdje terug overgestapt op Mac omdat MIDI controllers werkelijk waardeloos is met Windows. Nu simpelweg Garageband openen en gaan! Nooit spijt van gehad, ook voor het dagelijks gebruik een heerlijk systeem om mee te werken.
Voor de rest mooie setups (wordt stiekem jaloers, maar de prijs van de appels houdt me nog tegen
Nee, dit is de huidige bedraadde (er is ook een draadloze).Anoniem: 327004 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:50:
[...]
Is dat nog een oude Apple-Keyboard? Hij ziet er zo groot uit.
Voor de rest mooie setups (wordt stiekem jaloers, maar de prijs van de appels houdt me nog tegen)
Je kunt hem kopen in een: zonder numeriek (kleiner) en met numeriek.
Dit is degene met numeriek, handig voor mensen die veel met cijfertjes moeten werken
Superdaantje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 17:51:
Mac Mini 2010 naast Mac Mini late 2006
[afbeelding]
offtopic:
Mag ik vragen wat je met je oude mac mini gaat doen?

[ Voor 3% gewijzigd door VaioVip op 18-06-2010 23:39 ]
Zou het kunnen zijn dat ie sarcastisch was en naar je keyboard, instrument, verwees?Anoniem: 320583 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:09:
[...]
Nee, dit is de huidige bedraadde (er is ook een draadloze).
Je kunt hem kopen in een: zonder numeriek (kleiner) en met numeriek.
Dit is degene met numeriek, handig voor mensen die veel met cijfertjes moeten werken
Soms vraag ik me af... of ik niet een beetje ben doorgeslagen...

Nah joh, valt mee. Zal straks even foto's maken van mijn nieuwe MBP.
PhD i.o.
Anoniem: 327004
neeDanny96 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:39:
[...]
Zou het kunnen zijn dat ie sarcastisch was en naar je keyboard, instrument, verwees?
Dat mag, dat is nog niet echt bekend. Hij staat nu in de kast, zonder echte functie.VaioVip schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:38:
[...]
offtopic:

MacBook Pro 15" i7 hires
Apple Cinema Display 30"
Reinstallende voor verkoop: MacPro Single Xeon 2.8
Oh en de iMok is weer schoon
[ Voor 8% gewijzigd door Maximus op 19-06-2010 09:14 ]
PhD i.o.
En daar komt een nieuwe MacPro voor in de plaats ?Maximus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro 15" i7 hires
Apple Cinema Display 30"
gewoon nee.
Bij de MBP heb ik idd een mini-display naar dual link DVI gekocht. Knoop dan idd de Cinema aan de MBP
Vervang mijn MacPro niet, daar is juist de mbp voor gekomen ivm portabiliteit.
Op 't toetsenbord zit een iSkin. Is een matje zodat je toetsen niet smerig worden etc. Ik wil nml nog wel eens eten bij de laptop
En dan kan ik het er nu afhalen en even schoonmaken.
Op 't toetsenbord zit een iSkin. Is een matje zodat je toetsen niet smerig worden etc. Ik wil nml nog wel eens eten bij de laptop
PhD i.o.
Ooh, dat zou ook kunnenDanny96 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:39:
[...]
Zou het kunnen zijn dat ie sarcastisch was en naar je keyboard, instrument, verwees?
Echt niet aan gedacht, kijk alleen naar de Apple stuff op de foto's
Wauw, zou je een linkje kunnen maken naar de achtergrond??Maximus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro 15" i7 hires
Apple Cinema Display 30"

Nieuwe 13'MBP ter vervanging van mijn late '08 MB
Verder;
Apple Cinema Display 20 inch
Wireless Keyboard
iPhone 3G 16GB White
Logitech Z4 Speakers
Logitch VX Revolution muis
Heb ik een mini displayport - DVI nodig om hem aan te sluiten op het display?
Ja inderdaad, viel me ook al op.Anoniem: 272749 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:26:
Die 20 inch lijkt wel erg klein
Mompelt iets met foto, diepte enzo.syltheboy schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:38:
[...]
Ja inderdaad, viel me ook al op.En tussen 13" en 20" zit toch wel een groot verschil, neem ik aan.
Welles
lijkt inderdaad zo, niet echt bij nagedacht toen ik de foto maakte. Ben dan ook niet zo goed daar in, maar ach gaat om het idee ;p
Okee, dankje. Als je hem ooit nog gaat verkopen houd ik mij aanbevolen!Superdaantje schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:12:
[...]
Dat mag, dat is nog niet echt bekend. Hij staat nu in de kast, zonder echte functie.

Anoniem: 354160

Tijdelijk tot mijn Powermac is ingeruild voor een Mac mini
Haha. helaas deze wordt niet verkocht. Net hdd 160GB van MBP overgezet naar de mini. Kan nog steeds goed dienst doen als media center elders in het huisVaioVip schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 18:09:
[...]
Okee, dankje. Als je hem ooit nog gaat verkopen houd ik mij aanbevolen!
Ziet er netjes uit. Heb je een link naar de linkerwallpaper?Maximus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 09:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
MacBook Pro 15" i7 hires
Apple Cinema Display 30"
MacBookje tijdens voetbal kijken...

De oude zwarte MacBook90710 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:04:
Dat is wel een erg donkere MacBook
Vóór de huidige witte unibody MacBook had je die in het wit en zwart.
Blijf hem wel mooi vinden. Vond hem zelf toen iets te prijzig en ben toentertijd voor witte versie gegaan.
Oh oh Mr. B, oh oh!
VincentG schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:27:
Blijf hem wel mooi vinden. Vond hem zelf toen iets te prijzig en ben toentertijd voor witte versie gegaan.
Beetje het zwarte schaap van de MacBook familieAnoniem: 320583 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:07:
[...]
De oude zwarte MacBook![]()
Heb 'm twee jaar geleden voor een veel te goede prijs tweedehands over kunnen nemen. Is alweer drie jaar oud, maar doet nog alles wat ik van 'm vraag. Beste aankoop ooit!
90710
Ah, ik ben nog een beetje een noob op het "Apple computers" gebeurenAnoniem: 320583 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:07:
[...]
De oude zwarte MacBook![]()
Anoniem: 275013
Na mijn vorige setup gewoon op mijn bureau is dit ook een veel voorkomende situatie, liggend op bed..
(In dit geval met VI Oranje op de TV.. overigens goed te zien al lijkt m'n TV op de foto erg ver weg)
Macbook Pro 15" i5

Gemaakt met Android G2
(In dit geval met VI Oranje op de TV.. overigens goed te zien al lijkt m'n TV op de foto erg ver weg)
Macbook Pro 15" i5

Gemaakt met Android G2
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 275013 op 19-06-2010 22:34 ]
Anoniem: 269706

Beneden op de MacBook, vandaag was de harde schijf kapot gegaan, direct een nieuwe gekregen en nu backups terug zetten.

Wat je ziet:
*mbp 15" hi-res ag 2,4 ghz
*Apple bedraad toetsenbord + numeriek pad
*OWC Mercury Elite Al Pro Mini 1TB
*Samsung 24"
*Logitech MX510
*ipod classic 120GB
*KRK RP8
Anoniem: 320583 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 11:08:
[...]
Wauw, zou je een linkje kunnen maken naar de achtergrond??
Hierbij de link naar de wallpaper! http://members.home.nl/jjtwagenaar/mbp/img_599_gtb.jpgQyx schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 20:08:
[...]
Ziet er netjes uit. Heb je een link naar de linkerwallpaper?
PhD i.o.

Heb niet zo heel veel dingen op mn bureau, ik gebruik mn laptop ook vooral in de woonkamer, op de bank. Binnenkort komt er een 26inch LED TV, wireless keyboard en magic mouse bij.
Wat je ziet:
Apple MacBook Air, 2nd gen (1,86 GHz, 128 GB SSD)
Creative 2.1 speakers
HTC HD2
Anoniem: 170122
Mooie setup! Heb je een linkje naar de wallpaper?reAaa schreef op zondag 20 juni 2010 @ 02:05:
[afbeelding]
Wat je ziet:
*Samsung 24"
*Logitech MX510
*ipod classic 120GB
*KRK RP8
Anoniem: 275013 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 22:33:
Na mijn vorige setup gewoon op mijn bureau is dit ook een veel voorkomende situatie, liggend op bed..

Mijn triple-screen voetbal-setup
Op schoot een MBP i7 uit sig
Op salontafel Samsung 2443 + Logitech Z4 die ik gebruik voor kijken van films en series via MBP.
Op de achtergrond een ouwe Philips 32" CRT bak voor ouderwetse TV.
De TV/monitor moet vervangen worden met een Panasonic Plasma, maar dat heeft niet zo'n haast.
Foto genomen met iPhone 3GS wit uit sig. Hopelijk kan ik ze donderdag maken met een iPhone 4.
jazeker:Anoniem: 170122 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 13:57:
[...]
Mooie setup! Heb je een linkje naar de wallpaper?
http://interfacelift.com/...etails/1298/san_fran.html
Geen idee of je hier nog leest, maar ik waag de gok erop.dolby schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:43:
Mercury Elite AL Pro mini behuizing met een 1TB schijfje aangesloten op een MPB 2010.
Ik gebruik een paar van die dingen, werkt lekker omdat ze usb/fw400/800/esata hebben.
offtopic:
iemand in MBP forum vroeg om een plaatje
Heb jij misschien enig idee waarom een Windows PC (XP en Win 7) deze schijf niet herkennen wanneer aangesloten via usb 2.0?
Formatatie? Windows leest geen HFS (etc)
Wat bedoel je met herkennen? Onder Windows schijfbeheer staat niets vermeld?reAaa schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:17:
[...]
Geen idee of je hier nog leest, maar ik waag de gok erop.
Heb jij misschien enig idee waarom een Windows PC (XP en Win 7) deze schijf niet herkennen wanneer aangesloten via usb 2.0?
Stuur anders een dm berichtje.
[ Voor 4% gewijzigd door dolby op 20-06-2010 18:53 ]
Zou kunnen, is dat misschien onder het kopje 'toon info-> structuur' -> "Mac OS Uitgebreid (journaled)". Misschien dat Windows de schijf daarom niet herkent?RoelJuun schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:31:
Formatatie? Windows leest geen HFS (etc)
Met herkennen bedoel ik dat Windows de schijf niet detecteert als aangesloten. na het inpluggen via usb gebeurt er niets. Misschien zoals hierboven al vermeld staat, heeft het te maken met de manier waarop er geformatteerd is.dolby schreef op zondag 20 juni 2010 @ 18:48:
[...]
Wat bedoel je met herkennen? Onder Windows schijfbeheer staat niets vermeld?
Stuur anders een dm berichtje.
Ik zal de schijf voornamelijk voor mezelf gebruiken, maar als ik een keer data op een andere besturingssysteem moet zetten, zal het in ieder geval niet makkelijk gaan door even de harde schijf mee te nemen. In de praktijk zal het weinig voorkomen, maar het is wel handig als je een keer wat GBtjes over moet plaatsen. Gelukkig heb ik nog een 8GB USB stick waar ik ook redelijk wat op kwijt kan.
p.s. dolby, ik zie nergens de mogelijkheid om je een privé bericht te sturen.
Dat gaat niet werken. Alleen wanneer Mac Drive geinstalleerd is op die PC. Je kan hem ook indelen met 1 partitie Mac OS Journaled en 1 met NTFS. Heb je voor Windows ook nog een partitie.
Maar laten we weer ontopic gaan
.
Maar laten we weer ontopic gaan
reAaa, graag ontopic houden. Dit soort problemen horen gewoon in een nieuw topic. Als iedereen hier dat soort vragen gaat stellen, dan is er geen foto meer te vinden
.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
- excuus, verkeerd
[ Voor 97% gewijzigd door Siebelouis op 20-06-2010 21:15 ]
Hoe heb je die speakers aangesloten? met een externe sound kaart op direct op de mac?reAaa schreef op zondag 20 juni 2010 @ 02:05:
[afbeelding]
Wat je ziet:
*Samsung 24"
*Logitech MX510
*ipod classic 120GB
*KRK RP8
en waar heb je de speakers besteld?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Gewoon met een digitale/analoge tulp naar een versterker lijkt me, heb je geen bijzonderheden voor nodig...Dutchzilla schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:13:
[...]
Hoe heb je die speakers aangesloten? met een externe sound kaart op direct op de mac?
www.avpnews.com
Speakers staan aangesloten op mijn mixer (onderdeel van DJset). Vanuit de mixer loopt er een kabel richting mijn audio ingang, en zo krijg ik geluid:). Speakers (KRK RP8 1e generatie) destijds gekocht in audiozaak in de buurt. Tegenwoordig zijn ze gewoon verkrijgbaar op verschillende webshops bax-shop.nl, new-line.nl. Indien interesse doe je je er ook niet verkeerd aan om even te kijken op marktplaats, daar staan vaak prima dealsDutchzilla schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:13:
[...]
Hoe heb je die speakers aangesloten? met een externe sound kaart op direct op de mac?
Werkplek anno 2010... Geen laptop meer nodig ;-)

MooiJorik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:27:
[afbeelding]
Verder geen andere computers (Mac's)??
Kan altijd nog komen90710 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 07:00:
Ik denk dat ik moeilijk zal kunnen programmeren op een iPad
Die USB-hub, welk merk en waar gekocht? ThanksAnoniem: 312445 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 11:47:
Heb niet zo heel veel dingen op mn bureau, ik gebruik mn laptop ook vooral in de woonkamer, op de bank. Binnenkort komt er een 26inch LED TV, wireless keyboard en magic mouse bij.
Wat je ziet:
Apple MacBook Air, 2nd gen (1,86 GHz, 128 GB SSD)
Creative 2.1 speakers
HTC HD2
Trust, normaal niet zo'n fan van... maarja wat kan er nou mis gaan aan een USB hubjenew_born89 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:06:
[...]
Die USB-hub, welk merk en waar gekocht? Thanks
Heb 'm zelf ook alleen dan 7 poorts...
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15921
4 poorts:
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15919
Ik geloof dat ik 'm na lang zoeken heb gevonden bij bol.com.
Maar ik zal zo even mn archief door spitten..
Edit: Jep, toen nog bij bol.com gekocht..
BigJeff in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."
Kijk eens aan: http://www.bol.com/nl/p/c...03004006516805/index.html
http://www.bol.com/nl/p/c...03004006516806/index.html
[ Voor 23% gewijzigd door BigJeff op 22-06-2010 10:52 ]
Ziet er wel mooi uit moet ik zeggen! Is er geen mogelijkheid om dat 'Trust' weg te krassen op de bovenkant?BigJeff schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:48:
[...]
Trust, normaal niet zo'n fan van... maarja wat kan er nou mis gaan aan een USB hubje![]()
Heb 'm zelf ook alleen dan 7 poorts...
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15921
4 poorts:
http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=15919
Ik geloof dat ik 'm na lang zoeken heb gevonden bij bol.com.
Maar ik zal zo even mn archief door spitten..
Edit: Jep, toen nog bij bol.com gekocht..
BigJeff in "Het grote "Show je Apple computer" topic..."

Prima alternatief aangezien de MBP maar twee USB 2.0 's heeft. (en zóveel USB apparaten
Dat was ook mijn eerste gedachte hier bij, maar helaas... Het trust logo bevind zich "in" het plastic..Bas Odenhoven schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:52:
[...]
Ziet er wel mooi uit moet ik zeggen! Is er geen mogelijkheid om dat 'Trust' weg te krassen op de bovenkant?![]()
Prima alternatief aangezien de MBP maar twee USB 2.0 's heeft. (en zóveel USB apparaten)
Maar hij valt echt bijna niet op hoor
Haha ja heb ik ook willen doen, het gaat helaas niet... Ik heb hem gewoon in de mediamarkt gekocht, 19,99eu ofzoiets. Krijgt zn stroom bovendien via het stopcontact.Bas Odenhoven schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:52:
[...]
Ziet er wel mooi uit moet ik zeggen! Is er geen mogelijkheid om dat 'Trust' weg te krassen op de bovenkant?![]()
Prima alternatief aangezien de MBP maar twee USB 2.0 's heeft. (en zóveel USB apparaten)
hoe ervaren jullie het gebruik van een extern scherm bij jullie macbook?
Zelf half had ik een samsung 226bw, maar het kleurverschil was echt om te huilen, dus werkte ik altijd op het macbook scherm. Zoek nu een goed alternatief.
Zelf half had ik een samsung 226bw, maar het kleurverschil was echt om te huilen, dus werkte ik altijd op het macbook scherm. Zoek nu een goed alternatief.
Ik vind dit een erg mooie combo met een mbppetrr schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:46:
Te zien
Macbook, late 2008
iPhone 3GS
Ipod Nano
-
Hp 2510i
Wacom Bamboo A5
Lacie 1TB
Absoluut, maar estetisch kleurverschil zou ik wel overheen komen, maar bedoel echt het paneel.
Beide panelen zijn toch TN, dus optimaal zal het nooit worden (ook niet met een Cinema Display). Heb je al eens geprobeerd je panelen te kalibreren? De grootste verschillen waar je je aan zult ergeren zijn contrast, maar vooral ook lichtopbrenst (en mat/glossy combineren gaat ook niet lekker).__xeno__ schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:45:
[...]
Absoluut, maar estetisch kleurverschil zou ik wel overheen komen, maar bedoel echt het paneel.
Ik had een Samsung 203b, altijd blij mee geweest. Toen kwam mijn MBP en dacht ik wat geeft dat ding toch idioot weinig licht
Gave setupJorik schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 00:27:
[afbeelding]
Welke case/stand gebruik je?
Precies dat wat jij beschrijft was inderdaad ook het probleem voor mij, maar heb hem inmiddels verkocht. Mischien wacht ik wel tot de led TN panelen voor een leuk prijsje te koop zijn ofzo, want heb een 13" 2010 mb, en 1280x800 is soms wel wat aan de lage kant. Nou hebben we wel een 40 inch led tv, maar dat is alleen leuk voor films enzo.Aloys schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:57:
[...]
Beide panelen zijn toch TN, dus optimaal zal het nooit worden (ook niet met een Cinema Display). Heb je al eens geprobeerd je panelen te kalibreren? De grootste verschillen waar je je aan zult ergeren zijn contrast, maar vooral ook lichtopbrenst (en mat/glossy combineren gaat ook niet lekker).
Ik had een Samsung 203b, altijd blij mee geweest. Toen kwam mijn MBP en dacht ik wat geeft dat ding toch idioot weinig licht. Nu staat ie bij mijn broertje, maar ik denk dat ik over een poosje toch maar weer een extern scherm erbij neem.
De Apple iPad Case toch gewoon?? Ja
Die heeft aan de achterzijde een soort flap die als standaard gebruikt kan worden
(handig als fotoframe en voor bijvoorbeeld typen)
ThnxAnoniem: 320583 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 12:23:
[...]
De Apple iPad Case toch gewoon?? Ja![]()
Die heeft aan de achterzijde een soort flap die als standaard gebruikt kan worden
(handig als fotoframe en voor bijvoorbeeld typen)
Voor het eerst mijn bescheiden setupje showen.
Wat je ziet:
Macbook pro 13,3 2010
HTC Desire (froyo)
Harman Kardon Soundsticks II
HP Printer (kreeg ik gratis bij mbp
)
Wat je niet ziet:
Harman Kardon subwoofer
en natuurlijk mijn home cinema setupje, maar daar gaat het niet over
Wat je ziet:
Macbook pro 13,3 2010
HTC Desire (froyo)
Harman Kardon Soundsticks II
HP Printer (kreeg ik gratis bij mbp

Wat je niet ziet:
Harman Kardon subwoofer
en natuurlijk mijn home cinema setupje, maar daar gaat het niet over

Leuke speakers.
offtopic:
Hoe kom je aan froyo op je Desire, developer?
Ja, de sound sticks blijven mooi, en het geluid schijnt ook niet tegen te vallen!
Ja, die sound sticks zijn zeker mooi. Ik vind ze alleen niet goed bij de aluminium Macs passen.pwhusmann schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:17:
Ja, de sound sticks blijven mooi, en het geluid schijnt ook niet tegen te vallen!
Jaa vind ze zelf ook leukpposthoorn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 00:11:
[...]
Leuke speakers.
offtopic:

Nee rooten, en dan custom rom erop zetten ( zie android sectie ) werkt nog niet helemaal 100% btw
[ Voor 9% gewijzigd door 6pack15 op 23-06-2010 11:36 ]
Klopt, eentje die nodig 4 gig intern nodig heeft. Werkt verder nog als een zonnetje! Maar bedankt mannen
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.