Het grote "show je Apple computer" topic Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 328.691 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

syltheboy schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:54:
[...]

Ik heb even voor je gekeken op marktplaats en heb 1 advertentie gevonden: 'http://link.marktplaats.nl/344612660'. ;)
Echt een supertip! Ik heb ze voor het startbod gekregen en er is zelfs geen krasje te bekennen. En ze klinken naar mijn oren uitstekend! :)

iPhone foto's, dus beetje ruis.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3356/4645483936_5d39e9b0ed.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3342/4644115527_a7a04554cd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4071/4644115279_2590deb374.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Ramquin op 27-05-2010 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 17:01
Sexy Senseo :P Aan het aantal kopjes te zien maak je flink wat uren achter je mac.
Ik zal mijn Mac vanavond ook eens posten, het is een oudje maar dan ook 'my first mac'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:17
@ ramquin

leuke speakers, maar wat ik me al langer af vraag, vind je13" schermpje niet erg klein? Zou je er geen extern scherm naast willen? 22/24" ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 14:08
Ramquin schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:13:
[...]

Echt een supertip! Ik heb ze voor het startbod gekregen en er is zelfs geen krasje te bekennen. En ze klinken naar mijn oren uitstekend! :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Erg mooie, cleane setup. En alles in het wit, die boxen passen perfect bij je setup. Goede keus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

Brm-G schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:44:
@ ramquin

leuke speakers, maar wat ik me al langer af vraag, vind je13" schermpje niet erg klein? Zou je er geen extern scherm naast willen? 22/24" ofzo?
Toen ik een oplossing ging zoeken voor de pijn in mn rug heb ik inderdaad heel erg getwijfeld tussen een 20" scherm aan de muur schroeven, of een m-stand te kopen. Zoals je kan zien ben ik voor de m-stand gegaan.
Ik kan me met 13" prima redden, het went iedere week weer vrij snel. (Heb bij mn ouders een 20" staan waar ik 'm dan aanleg)

Maar mn volgende mac gaat inderdaad wel een 15" worden. Misschien zelfs een 17" omdat ik mn laptop niet meer zoveel met me mee hoef te nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramquin op 27-05-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

gepeterd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:35:
[...]

Erg mooie, cleane setup. En alles in het wit, die boxen passen perfect bij je setup. Goede keus d:)b
Heb toevallig ook net mn Z4 binnen. Wel de zwarte, de witte zijn nog wat duurder en passen ook niet bij de MBP met zwarte bezel/toetsen.

Maar moet zeggen dat die hele witte setup wel erg nice is!

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

bartsled schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:42:
Aan het aantal kopjes te zien maak je flink wat uren achter je mac.
Valt wel mee, ik drink gewoon veel koffie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 19:18

AntonT

One Ton!

Helaas heb ik in dit plaatje alleen mijn MBP te showen, maar ondanks al het geweld dat er omheen staat gebruik ik de MBP het meeste gedurende de dag... Komende 2 dagen de laatste 2 liveshows van X-factor. Tijdens de show bedien ik de halve-X-vormige 'deuren' op de achtergrond, waardoor de presentatie en jury ook opkomen. Tijdens de show is het hard zoeken naar bewegingen.

Afbeeldingslocatie: http://oneton.nl/g/werkplek2_small.jpg

Links de (Duitse-Windows draaiende) stuurtafel voor het systeem wat ik bedien. Daarnaast mijn speaker zodat ik ook goed kan horen wat er in de zaal klinkt, de intercom richting regie en twee schermen die helaas niet te zappen zijn. Bovenste draait het live-beeld en de onderste zijn 2 CCD-camera's op aangesloten om te kijken of alles goed gaat tijdens de bewegingen. Naast mijn 15" MBP nog een microfoon om te kunnen Skypen tijdens herrie van de repetities door... :) (Handig zo'n geluidsbedrijf dat nog wat materiaal over heeft)

Afbeeldingslocatie: http://oneton.nl/g/werkplek1_small.jpg

Dezelfde setup, nu met backup stuurtafel tijdens de liveshow van een paar werken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Hierboven,

Grappig man, ik zal morgen naar je zwaaien, dan ben ik daar ;)

Edit: totaal offtopic; kan je parkeren bij studio 22? Vast wel, is dit gratis? ;) O-) :+

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 22:17
chill beroepje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Tof beroep! alleen zo jammer dat je naar die horror moet kijken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huba
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:02:
@ Hierboven,

Grappig man, ik zal morgen naar je zwaaien, dan ben ik daar ;)

Edit: totaal offtopic; kan je parkeren bij studio 22? Vast wel, is dit gratis? ;) O-) :+
Je kunt er parkeren, plek zat op het Mediapark, maar het is niet gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ramquin schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:15:
[...]

Valt wel mee, ik drink gewoon veel koffie :p
Ik ook :P
Waar heb jij je bureau vandaan? Lijkt Ikea, wat is z'n naam? Ik wil mijn bureau eens gaan vervangen door een groter type. Het huidige is toch wat aan de krappe kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

bartsled schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:32:
[...]
Ik ook :P
Waar heb jij je bureau vandaan? Lijkt Ikea, wat is z'n naam? Ik wil mijn bureau eens gaan vervangen door een groter type. Het huidige is toch wat aan de krappe kant.
Ikea Expedit.
Deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116070
Icm, met deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80071357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Ah zo'n vermoeden had ik al. Hoe is het draagvermogen van het bureaublad? Ik ben een persoon die regelmatig op z'n bureau leunt en het hechtpunt van die twee onderdelen ziet er niet echt rock solid uit...

Zal vanavond mijn huidige bureau even opruimen en een foto posten van mijn opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
@AntonT
Supervette foto's om te zien!

[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 28-05-2010 13:50 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Afbeeldingslocatie: http://img3.imageshack.us/img3/4644/1037504191.jpg

MacBook Pro 15" 2.53 GHz i5
Apple Magic Mouse
Philips Living Colors lamp

Foto gemaakt met BlackBerry Bold 9700

[ Voor 55% gewijzigd door Rowinio op 28-05-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Oké, en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Het is inderdaad een schitterend setup geworden! ;) Ik vind de witte mooier dan de zwarte, maar bij m'n 24" alu iMac passen de zwarte gewoon het beste.

Zelf post ik van het weekend waarschijnlijk nog een foto van mijn setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin

Ramquin

Nu ook met icon!

syltheboy schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:09:
[...]
Oké, en hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Het is inderdaad een schitterend setup geworden! ;) Ik vind de witte mooier dan de zwarte, maar bij m'n 24" alu iMac passen de zwarte gewoon het beste.
Ik heb ze voor 40,- gekregen.
bartsled schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:35:
[...]
Ah zo'n vermoeden had ik al. Hoe is het draagvermogen van het bureaublad? Ik ben een persoon die regelmatig op z'n bureau leunt en het hechtpunt van die twee onderdelen ziet er niet echt rock solid uit...
Geen idee, maar erop dansen oid. kan je inderdaad beter niet doen. Maar leunen is geen enkel probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ramquin schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 14:12:
Ik heb ze voor 40,- gekregen.
Oh, da's netjes! :D Ik heb voor die van mij nog 70 euro (nieuw) betaald. ;)

Edit: Zo, ik heb maar even een nieuwe foto van m'n setup gemaakt en hierbij krijgen jullie hem te zien:

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/72/crw3300.jpg

Wat je ziet:
2.8GHz 24" iMac met 4 GB RAM
Wireless Keyboard (uiteraard van Apple)
Magic Mouse
8 GB iPod nano 4G
Imitatie iPhone-dock
Apple Remote (oude versie)
8 GB Nokia N95 (ingepikt van m'n vader)
Ikea bureaulamp
Verlichtte wereldbol
Logitech Z-4 (2.1 speakers)
Hema muismat
Aluminium onderzetter
Sony wekker
Diesel parfum
1 van de 5 speakers van m'n Pioneer home cinema set

Wat zie zie je niet:
32 GB iPod touch 3G (ligt beneden)
Asus Eee Pc 1201HA '12" netbook' (ligt beneden)
Logitech bluetooth muis (ligt beneden)
Ikea ladekast (met allemaal rotzooi)
Logitech USB-verlengkabel (onder m'n bureau op m'n ladekast)
WD Elements Desktop 1.5 TB externe HDD (onder m'n bureau op m'n ladekast)

[ Voor 68% gewijzigd door syltheboy op 28-05-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Afbeeldingslocatie: http://img265.imageshack.us/img265/9914/mg5388.jpg

Wat je ziet

iMac 27'' C2D
2x WD Essential 1tb
iPad 16gb Wifi
iPhone 3G 16gb
iPhone 3GS 16gb

Logitech MX Revolution muis/G15 Keyboard/Razer Deathadder

HP 2448HC 24'' LCD
Windows bak (i7/5870/12gb ram/160gb Intel SSD/en een boel opslag :D)

en natuurlijk ook de MagicMouse en BT Wireless keyboard maar deze combo gebruik is bijna niet :P

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom 2 iPhones? Zakelijk/Privé? Wel lekker veel Apple spulletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
Chibi2k schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:52:
[afbeelding]

Wat je ziet

iMac 27'' C2D
2x WD Essential 1tb
iPad 16gb Wifi
iPhone 3G 16gb
iPhone 3GS 16gb

Logitech MX Revolution muis/G15 Keyboard/Razer Deathadder

HP 2448HC 24'' LCD
Windows bak (i7/5870/12gb ram/160gb Intel SSD/en een boel opslag :D)

en natuurlijk ook de MagicMouse en BT Wireless keyboard maar deze combo gebruik is bijna niet :P
Genoeg materiaal om jezelf mee te vermaken, dat is duidelijk :P. Wel een beetje vol bureau imo.

Wat voor tool/tools gebruik je voor de weergave van tijd/datum/calender op je desktop?

En hoe bevalt de CS5 serie van adobe in verhouding met CS4

[ Voor 4% gewijzigd door gepeterd op 29-05-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-08 23:29
gepeterd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:38:
En hoe bevalt de CS5 serie van adobe in verhouding met CS4
Waar zie jij CS5? Ik zie alleen iconen van CS3 en CS4. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ant86
  • Laatst online: 06-09 11:50
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is net zo een etalage. Positief bedoeld trouwens, want vind het er erg vet uit zien. Heb je ook een witte iPhone?, want die staat niet op de foto (omdat de foto ermee genomen is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 21:09
Wie kan me helpen aan een plek/website waar je mooie mouse mats kan bestellen die geschikt zijn voor de magic mouse. Ik heb sinds gisteren een iMac 27 I5.. wat een beest zeg! Ik mis alleen nog de muismat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ant86
smeerbartje schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:00:
Wie kan me helpen aan een plek/website waar je mooie mouse mats kan bestellen die geschikt zijn voor de magic mouse. Ik heb sinds gisteren een iMac 27 I5.. wat een beest zeg! Ik mis alleen nog de muismat :).
Hier veel Corepads heb die ook bij de iMac 27. Wel XL pakken, anders rol je er steeds vanaf met zo een hoge resolutie en groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
smeerbartje schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 12:00:
Ik heb er gewoon eentje van de Hema, werkt prima en kost slechts 2 euro! Voor die prijs kun je het altijd proberen en als hij niet bevalt koop je gewoon weer een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Bij mediamarkt hebben ze steelseries QcK pad's, voor 10 euro heb je een goede kwaliteits muismat. en je hebt ze in verschillende soorten en maten zoals QcK S, QcK M, QcK, QcK+ en QcK Heavy (dikker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Heb een muismat van YouMac, met een mooie Apple erop. 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
QcK vind ik zelf ook een fijne, gebruik die al weer wat jaartjes. Ben zelf laatst wel van een 'gewone' QcK overgestapt op een kleinere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen vrijdagavond (dus nog maar heel kort) trotse eigenaar van mijn allereerste Mac...en wel een 27-inch Imac. Ik moet nog erg wennen, maar ben helemaal verkocht! Wat een gemak en wat een machtig apparaat. Meteen de TimeCapsule geinstalleerd (ook als router, alles werkt top!)
Mijn ouder 2.1-speakersetje, waar voor mij al meer dan genoeg herrie uitkwam, heb ik bewaard (omdat de alu-look erg mooi past bij de imac) en het vormt een mooi geheel en het geluid valt me zowaar nog mee ook.

Afbeeldingslocatie: http://i285.photobucket.com/albums/ll75/joers1973/DSC_2068.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i285.photobucket.com/albums/ll75/joers1973/DSC_2067.jpg

Wat je ziet:
- 27" iMac (late 2009)
- HP P1005 laserprinter
- Creative I-Trigue 3200 2.1-speakerset, van m noude windows-pc, maar misstaan niet vind ik
- Magic mouse
- wireless keyboard.

Binnenkort komt er een Iphone bij, ergens na de zomer. Ik mag vanaf 10 augustus overstappen naar T-moile ;) Ik en helemaal happy met m'n eerste Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 13:41:
Sinds afgelopen vrijdagavond (dus nog maar heel kort) trotse eigenaar van mijn allereerste Mac...en wel een 27-inch Imac. Ik moet nog erg wennen, maar ben helemaal verkocht! Wat een gemak en wat een machtig apparaat. Meteen de TimeCapsule geinstalleerd (ook als router, alles werkt top!)
Mijn ouder 2.1-speakersetje, waar voor mij al meer dan genoeg herrie uitkwam, heb ik bewaard (omdat de alu-look erg mooi past bij de imac) en het vormt een mooi geheel en het geluid valt me zowaar nog mee ook.

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
- 27" iMac (late 2009)
- HP P1005 laserprinter
- Creative I-Trigue 3200 2.1-speakerset, van m noude windows-pc, maar misstaan niet vind ik
- Magic mouse
- wireless keyboard.

Binnenkort komt er een Iphone bij, ergens na de zomer. Ik mag vanaf 10 augustus overstappen naar T-moile ;) Ik en helemaal happy met m'n eerste Apple
Ik had eerst ook zo'n soort onderlegger (van Ikea), maar daardoor gingen de batterijen van m'n Wireless Keyboard aanzienlijk korter mee. Dit omdat er metaal in verwerkt zit, wat blijkbaar een conflict geeft met de batterijen. Een soort van kortsluiting, lijkt me. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 17:50

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
- 27" iMac (late 2009)
- HP P1005 laserprinter
- Magic mouse
- wireless keyboard.

Haha, ook hier maar even posten? :P
Gefeliciteerd man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ant86

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
- 27" iMac (late 2009)
- HP P1005 laserprinter
- Magic mouse
- wireless keyboard.

Haha had hetzelfde als jij hebt. had al wel een iPhone. Maar toen de iMac eenmaal op me bureau stond was ik ook helemaal verkocht. Even wennen is het wel. Nu ben ik 3 weken in bezit en ik ben er al aangewend. Zat gister op een Windows pc hele tijd op Alt te drukken voor de Commando's. :)== 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat onze windows-laptop nu ook de vervanging in gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18

[afbeelding]
[afbeelding]

Wat je ziet:
- 27" iMac (late 2009)
- HP P1005 laserprinter
- Magic mouse
- wireless keyboard.

I5 of I7 ?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen van twee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Een 3.06 GHz Intel Core 2 Duo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jipperdepip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joers, ben ik het of is die plank aan de muur aan het doorbuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:54:
Ja, dat lijkt wel zo hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Afbeeldingslocatie: http://img693.imageshack.us/img693/5734/macintoshsefdhd570.jpg

Haha, mijn recente aanwinst ;)
Gered van de ondergang uit de etalage / opstelling van een meubelwinkel.

Wat je ziet:

Een Macintosh SE FDHD, uit 1989. 8)
De SE was de eerste compacte Apple computer waarin plaats was voor een HDD (20 of 40 Mb), of een dubbele floppy drive.
De SE FDHD was de eerste compacte Apple computer met een 3.5" floppy drive die de nieuwe HighDensity 1.44 Mb floppys kon lezen! :9~

De Mac werkt, maar ik mis een kabel voor het toetsenbord, zodat ik een netwerk foutmelding niet kan wegklikken. Deze mac heeft dienst gedaan als bedrijfscomputer eind jaren 80 / begin jaren 90 van een meubelwinkel.

Misschien wel grappig om de prijs van toen erbij te zetten:
US$ 3900 (with 20MB hard drive) :o

Specifications

* Processor: Motorola 68000, 8 MHz
* System Bus Speed: 8 MHz
* ROM Size: 256 kB
* RAM Type: 150 ns 30-pin SIMM
* VRAM Type: Built-in
* Standard RAM: 1 MB
* Maximum RAM: 4 MB
* RAM Slots: 4 (in pairs)
* Standard Hard Drive: 20 MB
* Int. Hard Drive Type: SCSI
* Standard Disk: 3.5 in, 800 kB, 800 kB x 2 (auto)
* Display: 9 in monochrome
* Supported Mac OS: 3.3–7.5.1, 7.5.3–7.5.5
* Avg. Weight: 7.7 kg

PS: Als iemand dus nog een toetsenbordkabel heeft liggen voor een Mac SE, graag! Het gaat om een PS/2 kabel waarvan het uiteinde voor het toetsenbord een 4-pins 'telefoon' aansluiting heeft. de connector is echter groter dan die van een telefoonkabel, maar kleiner dan die van een netwerkkabel.

[ Voor 24% gewijzigd door Geronimous op 30-05-2010 12:33 . Reden: prijs, smilies, tiepvouten, feitelijke fouten ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 09:54:
Dat ben jij dan....want is totaal niet zo. Is de schaduw-werking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
Jeroenimoes schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:22:
[afbeelding]
langberichtmetfoto'svaneenheleoudemacintosh
Tof! het is echt indrukwekkend hoe ontwerpers vroeger op zo'n klein zwart wit scherm konden werken, je moest je kleuren uitkiezen dmv een kleurenwaaier en dan hopen dat het goed kwam :)

op mijn stage plaats hebben we er ook nog 4 of 5 staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 15:45
Jeroenimoes schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:22:
[afbeelding]

Haha, mijn recente aanwinst ;)
Gered van de ondergang uit de etalage / opstelling van een meubelwinkel.

Wat je ziet:

Een Macintosh SE FDHD, uit 1989. 8)
De SE was de eerste compacte Apple computer waarin plaats was voor een HDD (20 of 40 Mb), of een dubbele floppy drive.
De SE FDHD was de eerste compacte Apple computer met een 3.5" floppy drive die de nieuwe HighDensity 1.44 Mb floppys kon lezen! :9~

De Mac werkt, maar ik mis een kabel voor het toetsenbord, zodat ik een netwerk foutmelding niet kan wegklikken. Deze mac heeft dienst gedaan als bedrijfscomputer eind jaren 80 / begin jaren 90 van een meubelwinkel.

Misschien wel grappig om de prijs van toen erbij te zetten:
US$ 3900 (with 20MB hard drive) :o

Specifications

* Processor: Motorola 68000, 8 MHz
* System Bus Speed: 8 MHz
* ROM Size: 256 kB
* RAM Type: 150 ns 30-pin SIMM
* VRAM Type: Built-in
* Standard RAM: 1 MB
* Maximum RAM: 4 MB
* RAM Slots: 4 (in pairs)
* Standard Hard Drive: 20 MB
* Int. Hard Drive Type: SCSI
* Standard Disk: 3.5 in, 800 kB, 800 kB x 2 (auto)
* Display: 9 in monochrome
* Supported Mac OS: 3.3–7.5.1, 7.5.3–7.5.5
* Avg. Weight: 7.7 kg

PS: Als iemand dus nog een toetsenbordkabel heeft liggen voor een Mac SE, graag! Het gaat om een PS/2 kabel waarvan het uiteinde voor het toetsenbord een 4-pins 'telefoon' aansluiting heeft. de connector is echter groter dan die van een telefoonkabel, maar kleiner dan die van een netwerkkabel.
Toevallig bij Berkvens gekregen? Ik heb overigens die toetsenbord kabel nog wel liggen, DM maar even als je die wilt (tegen verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneMoreThing
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 15:21
Sinds enkele dagen ook de trotse eigenaar van een 17" MBP.

Afbeeldingslocatie: http://www.ter-brugge.nl/data/werkplek_klein.jpg

Wat zie je (vlnr):
HP laptop
Dell Inspiron laptop
Nokia E72
Ipod Classic
WD MyBook 1TB
MBP 17" I7/ 8GB / 500 GB + US keyboard en Magic mouse
Samsung 244T 24" scherm
QNAP TS-209 Pro II 1 TB NAS
HP Officejet Pro L7680

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie setup, maar naar mijn weten bestaat er geen 17 inch i7 versie van de MBP. Dus of het is de 17 inch I5 of een 15 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:58
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:22:
mooie setup, maar naar mijn weten bestaat er geen 17 inch i7 versie van de MBP. Dus of het is de 17 inch I5 of een 15 inch?
Je ken de processor van de 17" upgraden van een i5 naar een i7. Check de site van Apple maar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2010 @ 17:22:
Jaa, dat kan zeker wel!
Je koopt de 17'' in de Apple Online Store als i5, maar je kan hem op maat maken naar i7.

@OneMoreThing, vind je dat gewoon een leuke website, of werk je er??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Nou ik heb m'n mac vrijdag binnen gekregen en post um dus ook maar even het is m'n eerste Mac.

Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz65/KnoeSS/th_DSC01384.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz65/KnoeSS/th_DSC01385.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i814.photobucket.com/albums/zz65/KnoeSS/th_DSC01383.jpg

Wat je ziet:
MBP 2010 i5 2.53 15inch hi-res glossy en 7200 rpm 500Gb HD
Magic Mouse
Apple Remote
Reloop Digital Jockey 2 Interface Edition
Reloop RHP-10 Headphones
Creative Gigaworks T3 (Sub onder bureau)
Iphone 3G 8GB

Software:

Traktor Pro van Native Instruments.

Edit: foto's ergens anders geupload tweakers houdt niet van imageshack zo te zien :)

[ Voor 35% gewijzigd door overtones op 30-05-2010 20:07 ]

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
@AppelFreek; Of hij vindt het gewoon een leuke quote van Steve Jobs. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door fr3z op 30-05-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneMoreThing
  • Laatst online: 12-09 15:21
@AppleFreek: zoals fr3z het al aangeeft vind ik het een leuke quote van Steve Jobs. Toch geweldig hoe hij dat telkens weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gepeterd
iRaptor schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 00:54:
[...]

Waar zie jij CS5? Ik zie alleen iconen van CS3 en CS4. :?
Ow haha, ik dacht dat het CS5 was :P, never mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@AppleFreek: Ik 'werk' er wel.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:43:
@AppleFreek: Ik 'werk' er wel.. ;)
Hoe bedoel je?
De presentatoren hebben volgens mij wel een full-time baan aan OneMoreThing... :?
(Aan je website te zien heb je het drukker met OMT :D, de laatste 'nieuws-post' was 9 april)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs337.snc3/29476_1481162954236_1388690339_1270087_7749185_n.jpg
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs346.ash1/29476_1481168594377_1388690339_1270089_7400277_n.jpg
Mijn bureau
Binnenkort een redesign van mijn kamer dus dan komt het er zo uit te zien :
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1267354/KAMER%20OVERVIEW%202.png

Wat zie je :
Mac mini 2,0GHz, 320GB, 4GB DDR3
DELL SP2309W 23"
iPhone 3GS 16GB Wit
iPhone 8GB
iPad 64GB WiFi Only
Apple Keyboard + Apple Magic Mouse
Bose Companion II
HP AIO C6380
Apple doosjes
veel overige troep

Wat zie je niet:
MacBook ligt beneden (2GHz, 320GB, 2GB DDR2)
Western Digital MyBook Studio 1TB (onderin kast)
Western Digital MyBook Essential 640GB (onderin kast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:38:
[...]

Hoe bedoel je?
De presentatoren hebben volgens mij wel een full-time baan aan OneMoreThing... :?
(Aan je website te zien heb je het drukker met OMT :D, de laatste 'nieuws-post' was 9 april)
Ben moderator daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:45:

Binnenkort een redesign van mijn kamer dus dan komt het er zo uit te zien :
Ga je nou alweer je kamer veranderen? :o Dit staat er toch nog niet zo lang zo? Vette iPad trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/zdu4m

iMac i7
M-Audio AV40
LaCie d2 Quadra 750GB
...en de rest is wel bekend denk ik. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Frietsaus op 31-05-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fr3z schreef op maandag 31 mei 2010 @ 18:51:
[...]

Ga je nou alweer je kamer veranderen? :o Dit staat er toch nog niet zo lang zo? Vette iPad trouwens!
Dankje!
Ja dit is Take 2, het was nog niet helemaal klaar, nu komen de kasten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

overtones schreef op zondag 30 mei 2010 @ 19:56:
Nou ik heb m'n mac vrijdag binnen gekregen en post um dus ook maar even het is m'n eerste Mac.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

-knip-
kreeg je die voeding bij je MBP? (gelet op de magsafe connector, EINDELIJK voor de MB(P) (hoop ik))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
randje schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:44:
[...]

kreeg je die voeding bij je MBP? (gelet op de magsafe connector, EINDELIJK voor de MB(P) (hoop ik))
Ja die krijg ik er gewoon bij is toch gwn de std voor mbp 2010?

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Die is gewoon standaard ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Was bij de 2009 al standaard ;)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Niet bij mij ;)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dan heb jij geen 2009 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Kunnen we weer ontopic gaan :) ?

Plaatjes plaatjes *O*

[ Voor 33% gewijzigd door aramdin op 01-06-2010 13:41 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

Vreemd, ik heb ook nog de "oude" witte voeding bij mijn mid 2009 13" MBP, wat zeker een 2009 model is gezien het feit dat het de eerste 13" Pro is ;)

Die nieuwe stekker ziet er wel een stuk praktischer uit dan dat witte blokje aan het einde van mijn voeding, die kabel ligt altijd naar achteren toe, dus ik ben nogal bang voor kabelbreuken bij de connector (ik zou niet de eerste zijn die er last van heeft, gezien die briljante "mod" van laatst ;))

Ik kan overigens geen setupje posten, aangezien de standaardplek van mijn MBP in een tas, of op de bank, of op school is. Ik werk standaard op mn windowsbak, en de mac komt (helaas) alleen de tas uit als ik m echt nodig heb.

Edit:

Ah, duidelijk. Vanaf 2010 op alle MBP's, daarvoor alleen op de Air. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sorbo op 01-06-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alu magsafe connector is pas sinds de 2010 MBP update. Daarvoor hadden enkel macbook airs dit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 15:20:
Alu magsafe connector is pas sinds de 2010 MBP update. Daarvoor hadden enkel macbook airs dit.
idd

Je loopt hem er wat minder makkelijk uit, maar hij gaat soms wel scheef zitten waardoor die niet (goed) laadt.

Over het algemeen wel een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sorbo schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 13:52:
[...]
Die nieuwe stekker ziet er wel een stuk praktischer uit dan dat witte blokje aan het einde van mijn voeding, die kabel ligt altijd naar achteren toe, dus ik ben nogal bang voor kabelbreuken bij de connector (ik zou niet de eerste zijn die er last van heeft, gezien die briljante "mod" van laatst ;))
Eens, ik vind de nieuwe connector een grote verbetering. Ik had bij m'n eerste MacBook ook kabelbreuk op exact die plaats, gelukkig werd die lader na 2,5 jaar onder garantie vervangen door Apple.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/34gm336.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/ajs8kk.jpg

Te zien

Macbook, late 2008
iPhone 3GS
Ipod Nano
-
Hp 2510i
Wacom Bamboo A5
Lacie 1TB

Canon40D
17-40L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mac

Je ziet.
Een hoop kabels,
MacBook (2009 serie)
Creative Gigaworks T20
Razer Orochi muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

petrr schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:46:
[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien

Macbook, late 2008
iPhone 3GS
Ipod Nano
-
Hp 2510i
Wacom Bamboo A5
Lacie 1TB

Canon40D
17-40L
Zou jij je beide wallappers kunnen delen. Thx

(Edit): Ik heb de gird are good for the soul al gevonden, zitten meer mooie tussen vind ik: http://www.aisleone.net/wallpapers/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

petrr schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:46:
[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien

Macbook, late 2008
iPhone 3GS
Ipod Nano
-
Hp 2510i
Wacom Bamboo A5
Lacie 1TB

Canon40D
17-40L
Bevalt die HP monitor een beetje, ik ben een beetje aan het rond kijken naar een extra scherm. En kwa design past/is het net een cinema display, alleen dan wat cheaper.
Is het scherm ook glossy?

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Lijkt me wel, helemaal als je naar die 2e foto kijkt. :X

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
DrumandBass schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 23:03:
[...]

Bevalt die HP monitor een beetje, ik ben een beetje aan het rond kijken naar een extra scherm. En kwa design past/is het net een cinema display, alleen dan wat cheaper.
Is het scherm ook glossy?
Zoals al vermeld wordt is het scherm inderdaad glossy :+ Nou lijkt het op de foto wel extremer dan in real life, ook vanwege het raam dat er naast zit (beduidend betere kwaliteit dan mijn macbook scherm). Persoonlijk vind ik het een prima scherm voor zijn geld. 25 Inch met een aardige responstijd aarige vormgeving en een prachtige contrastratio maar het blijft uiteraard een tn paneel. Ik had gewoon meer ruimte nodig dan de 13 inch op mijn macbook unibody, voornamelijk voor CAD programma's en af toe Photoshop/Flash/After Effects. Heb je geen problemen met glossy en is het niet voor professioneel gebruik, dan is het een prima aankoop voor het geld (ben student :+ )

Wallpaper:

http://browse.deviantart....q=the+aggression#/d1e3sc1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:50
petrr schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 00:37:
[...]

Zoals al vermeld wordt is het scherm inderdaad glossy :+ Nou lijkt het op de foto wel extremer dan in real life, ook vanwege het raam dat er naast zit (beduidend betere kwaliteit dan mijn macbook scherm). Persoonlijk vind ik het een prima scherm voor zijn geld. 25 Inch met een aardige responstijd aarige vormgeving en een prachtige contrastratio maar het blijft uiteraard een tn paneel. Ik had gewoon meer ruimte nodig dan de 13 inch op mijn macbook unibody, voornamelijk voor CAD programma's en af toe Photoshop/Flash/After Effects. Heb je geen problemen met glossy en is het niet voor professioneel gebruik, dan is het een prima aankoop voor het geld (ben student :+ )

Wallpaper:

http://browse.deviantart....q=the+aggression#/d1e3sc1
Offtopic: welke aansluitingen heeft deze monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de kleinere versie van de voorloper (2159m) en die heeft DVI, HDMI en VGA. Mijn MBP sluit ik aan via een MDP naar DVI-adapter.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petrr
Mijne is ook aangesloten via mdp naar dvi. Deze heeft geen hdmi aansluiting, de 27inch wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:50
petrr schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 11:15:
Mijne is ook aangesloten via mdp naar dvi. Deze heeft geen hdmi aansluiting, de 27inch wel..
Okey bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie wallpaper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de HP 2510i is ook glossy, alleen dan een coating zegmaar.
Bij het Apple LED Cinema Display is het echt glas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:11:
Ja, de HP 2510i is ook glossy, alleen dan een coating zegmaar.
Bij het Apple LED Cinema Display is het echt glas ;)
Da's inderdaad wel jammer, want glas is mooier (ook duurder) dan plastic en is een stuk minder gevoelig voor krassen. Ik merkte het al bij de Sony Ericsson X10 (plastic scherm) van m'n oom, die na enkele maanden al wat krassen opgelopen had. M'n iPod touch (glazen scherm) heb ik een stuk langer en op m'n scherm zijn geen enkele krassen te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mQ1zk.jpg

Hee, een Ipod is ook een computer. ;) Met Rockbox in dit geval, het orginele os was een ramp en hier kan ik ook al m'n FLAC en OGG vorbis bestanden mee afspelen :)

Ik had er een tijdje terug nog een Imac g3 naast staan voor de grap, daar draaide Debian vrij aardig op maar na wat laten verstoffen toch maar weg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:28:
[afbeelding]

Hee, een Ipod is ook een computer. ;) Met Rockbox in dit geval, het orginele os was een ramp en hier kan ik ook al m'n FLAC en OGG vorbis bestanden mee afspelen :)

Ik had er een tijdje terug nog een Imac g3 naast staan voor de grap, daar draaide Debian vrij aardig op maar na wat laten verstoffen toch maar weg gedaan.
Ben je tevreden met die Sennheiser PMX-200?
Ik heb hem ook gehad, maar heb hem weer verkocht omdat ik hem niet prettig vond zitten.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost Dog schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:25:
[...]

Ben je tevreden met die Sennheiser PMX-200?
Ik heb hem ook gehad, maar heb hem weer verkocht omdat ik hem niet prettig vond zitten.
Dat was even wennen ja, en ik moet eerlijk toegeven dat het nogsteeds niet heel prettig zit. Maar het geluid wat er uitkomt maakt dat wel goed.

Wat vervelender is is dat de kabel bij de minijack plug is gaan loszitten en ik deze daarom heb moeten vastzetten met plakband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe maar niet.

[ Voor 81% gewijzigd door dawuss op 05-06-2010 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.aboutdj.nl/images/stories/djbooth_vd_week/2010_week22_1.jpg

Macbook Pro tussen de dj gear in. Gebruik hem voornamelijk voor Traktor/Serato werk.

Van de week eens een paar fatsoenlijke pics schieten :+

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 31-08 12:02
Kleine update:
Gisteren de mStand gekocht en vandaag het Apple Wireless Keyboard, dus was het tijd om snel wat spullen van plaats te veranderen om de MBP een mooi plaatsje te geven op mijn bureau:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/04/1275668560-830.jpg

...Nu nog wat verder opruimen en binnenkort alle kabels eens opnieuw (en beter) doen. :)
(En misschien de PS3 op een stand zetten achter de MBP, zonder heb ik niet veel vertrouwen in de stabiliteit)

[ Voor 11% gewijzigd door bibi2205 op 04-06-2010 21:04 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
Afbeeldingslocatie: http://meuk.sjaaktrekhaak.nl/got/arrr.jpg

Nu met 2e monitor :)

Wat je ziet:

- Mac Pro (early 2009) 2,66Ghz, 3GB Ram, ATi Radeon 4870
- 2x HP LP2475W H-IPS monitor (aangesloten via DisplayPort en DVI)
- Logitech MX610 muis met Microsoft muis mat
- Wacom Intuos 4 M
- iPhone 2G
- Harman/Kardon HK3480 receiver
- Music Hall MMF 2.2 platenspeler
- Sennheiser HD650 hoofdtelefoon

p.s. sorry voor de brakke telefoon pic.

[ Voor 4% gewijzigd door MortalPiso op 04-06-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 21:36

the mod man

iets van beeldmaker

Wallpaper? TY

[ Voor 13% gewijzigd door the mod man op 04-06-2010 22:18 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:57
Vooruit, omdat je jarig bent! Is er eentje van Mandolux en wel deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn kast gesloopt, dus het ziet er weer anders uit op mijn kamer

OUD :
Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs346.ash1/29476_1481168594377_1388690339_1270089_7400277_n.jpg

NIEUW :

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs343.ash1/29326_1486409885406_1388690339_1283078_7264171_n.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs343.ash1/29326_1486421005684_1388690339_1283127_7620903_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voila, mijn opstelling

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/05/1275725431-190.jpg

Je ziet:

Macbook 1,86 core duo
Conceptronic 2 X 500 gb nas
Logitech zx 2300
Ipod touch 8 gb met dock
Dell 20" monitor met usb hub en ingebouwde webcam
HP 12" dv2 1030

Op komst:
Imac 24"

Wat zie je niet:
-rommel
-cable management
-canon mp510

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 23:43:
Ik heb mijn kast gesloopt, dus het ziet er weer anders uit op mijn kamer

OUD :
[afbeelding]

NIEUW :

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat heb je voor 'screensaver' op je iPad ? Ziet er cool uit

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
DeluxZ schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Dat is gewoon de standaard "screenkiller" klok-app ;) zijn er niet zo veel zo ver ik kan zien in de iPad store.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Dat is Night Stand HD, die is ook voor iPhone verkrijgbaar, maar alleen dan zonder 'HD' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Veel te goed weer vandaag. Binnen was het te warm, dus mij maar buiten gezet wanneer iedereen hier het huis uit was ;) .

overzichtje:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1072ae9.jpg

vanuit mijn standpunt:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2pouruw.jpg

wat zien we?
MacBookje, wat drinken, Yamaha versterker, JB-systems luidspreker, cursus statistiek, TI 83+, waterpijp

Klik: .joeri. !

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.