Beste Tweakertjes,
Ik ben een van de mensen die nog geen ADSL/Kabel heeft
En alsnog wil ik een permanente verbinding en graag ook nog een beetje snel ook... Natuurlijk kost dat enorm veel geld, dus zoeken naar een oplossing... Huurlijn, nee... Straalverbinding, nee... Schotel, nee... etc. etc. nu vond ik eergisteren een internetpagina van een 'co-locating' provider waar je dus ruimte krijgt voor je server. Dat is maar 3,7km hier vandaan en ze hebben toch een nette 622Mbit ATM liggen. (
) Aangezien we in een tijdperk leven dat er zoveel oplossingen zijn ben ik dus gaan zoeken naar wireless oplossingen... Maar ik kom niet ver, ik ben op www.wireless.nl wel iets tegengekomen... Maar niet wat ik zoek... Cisco bied ook wat spullen aan, maar halen ze die afstand wel? en zijn ze ook betaalbaar? Allemaal vragen. Misschien weten jullie wel iets voor mij?
Beantwoord hieronder, of als je denkt dat je echt de oplossing hebt ICQ dan even
Een road-map van mijn huis naar colo lokatie:

(Size 16,589 bytes)
(Nog ter invoeg, ik heb al op de search gekeken maar ook niks gevonden, anders had ik dit natuurlijk niet gepost...)
Ik ben een van de mensen die nog geen ADSL/Kabel heeft
Beantwoord hieronder, of als je denkt dat je echt de oplossing hebt ICQ dan even
Een road-map van mijn huis naar colo lokatie:

(Size 16,589 bytes)
(Nog ter invoeg, ik heb al op de search gekeken maar ook niks gevonden, anders had ik dit natuurlijk niet gepost...)
Intentionally left blank.