Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[VMware vCenter] Microsoft Virtual PC file converteren

Pagina: 1
Acties:

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:12
Ik moet voor school Microsoft Virtual PC images gebruiken (.vmc files). Omdat ik niet met Virtual PC wil werken maar met VMware wil ik de images met VMware vCenter Converter converteren naar bruikbare VMware images.

Echter krijg ik een error wanneer ik een van m'n .vmc files wil openen:

Unable to proceed because the source is suspended.

Ik heb al gegoogled op de error, maar ik kan er niet echt uitkomen waarom ik deze error krijg. Iemand een oplossing?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
iet als in, start hem maar eerst in virtual pc, sluit de virtual ding eerst af, en dan kan je hem converten, nu staat die image in een soort van "slaapstand"

http://communities.vmware.com/thread/215988

en waarom vmware? is virtual box niet handiger? heb je meteen usb support d'r inzitten.

[ Voor 31% gewijzigd door Dutch2007 op 11-05-2010 16:52 ]

• Avalaxy
Hmm, dan moet ik nog steeds Virtual PC installeren 8)7
Dutch2007 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:49:

en waarom vmware? is virtual box niet handiger? heb je meteen usb support d'r inzitten.
Ik heb VMware hier installed, ik heb er ervaring mee, en ik vind het gewoon een goede app :) USB support heb ik toch niet nodig, ik hoef alleen maar een soort simulatie uit te voeren en hier wat dingen mee te doen.

[ Voor 79% gewijzigd door Avalaxy op 11-05-2010 16:54 ]

• Avalaxy
Subtiel bumpje.

• Lunacy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 23:23
Is die suspended? Of heb je hem netjes afgesloten?
Bij vmware heb je soort van lock file die voor de suspended state zorgt, mss gebruikt microsofr ook zoiets?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:08
De oplossing staat al in de eerste reactie: image resumen en dan een shutdown geven.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Volgens mij moet dit met de vmware converter wel lukken. Machine starten, converter daarin installeren en dan een vmware image laten maken. Heb ik al vele malen succevol toegepast, maar dat was wel op physieke machines.

edit:

LEZEN. Sorry :)

[ Voor 171% gewijzigd door Marlibica op 14-05-2010 07:57 ]

Sign here against sigs

Pagina: 1