Ik weet niet of dit het juiste sub forum is, zo niet sorry.
Sinds een tijdje valt de stroom uit als ik me stekkerblok aanzet. Dit gebeurt niet altijd.
Dit zit in me stekkerblok:
PC ( 600watt Coolermaster voeding )
NAS ( 500watt Seasonic voeding )
Monitor ( Samsung 20inch )
Boxen set ( Creative 2.1 )
De laastse weken is het telkens goed gegaan. Ik zet elke avond me stekkerblok uit voor het slapen gaan. Nu kwam ik gisteren terug uit Barcelona en zette me stekkerblok aan en het was gelijk weer raak.
Het volgende heb ik gedaan:
- voeding van me NAS vervangen ( goedkope Aopen )
- ander stekkerblok met extra beveiliging
- stroom kabels doorgemeten op kortsluiting
- 1 apperaat in het stekkerblok en dan 15x proberen of de stroom eraf zou gaan, dit is me niet gelukt
, dit heb ik bij alle apperaten gedaan
Wat kan ik nog proberen? Het is niet dat me spullen teveel gebruiken want alles staat uit. Er moet toch ergens een korstsluiting, piek vandaan komen als ik me stekkerblok aanzet?
Sinds een tijdje valt de stroom uit als ik me stekkerblok aanzet. Dit gebeurt niet altijd.
Dit zit in me stekkerblok:
PC ( 600watt Coolermaster voeding )
NAS ( 500watt Seasonic voeding )
Monitor ( Samsung 20inch )
Boxen set ( Creative 2.1 )
De laastse weken is het telkens goed gegaan. Ik zet elke avond me stekkerblok uit voor het slapen gaan. Nu kwam ik gisteren terug uit Barcelona en zette me stekkerblok aan en het was gelijk weer raak.
Het volgende heb ik gedaan:
- voeding van me NAS vervangen ( goedkope Aopen )
- ander stekkerblok met extra beveiliging
- stroom kabels doorgemeten op kortsluiting
- 1 apperaat in het stekkerblok en dan 15x proberen of de stroom eraf zou gaan, dit is me niet gelukt
Wat kan ik nog proberen? Het is niet dat me spullen teveel gebruiken want alles staat uit. Er moet toch ergens een korstsluiting, piek vandaan komen als ik me stekkerblok aanzet?