kan windows 7 alleen in veilige modus starten.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HEEEEEEEELP
Ik heb een MB GF8100VM-M5 met een AMD Athlon II x2 245 processor en 2045 MB geheugen
met daarop een legale windows 7. Als ik windows start blijft hij in het welkomsscherm hangen soms schrijft hij één wit streepje en soms een half scherm. Ik kan hem wel in de veilige modus opstarten, maar als ik daarna sluit en weer start heb ik weer hetzelfde probleem. terugzetten naar een eerdere datum helpt ook niet. wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:59:
HEEEEEEEELP
Ik heb een MB GF8100VM-M5 met een AMD Athlon II x2 245 processor en 2045 MB geheugen
met daarop een legale windows 7. Als ik windows start blijft hij in het welkomsscherm hangen soms schrijft hij één wit streepje en soms een half scherm. Ik kan hem wel in de veilige modus opstarten, maar als ik daarna sluit en weer start heb ik weer hetzelfde probleem. terugzetten naar een eerdere datum helpt ook niet. wie kan mij helpen??
Heb je iets geinstalleerd (een driver / programma) voordat hij in veilige modus kwam??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee helemaal niets. hij liep vast, ik kon er niets meer mee. Ik heb hem daarna gereset en kwam in de veilige modus, daarna kon ik niet meer normaal opstarten. als ik opstartherstel kom krijg ik na hele lange tijd de mededeling"kan systeem niet repareren" foutmelding: ox800700b7 en 0x8000ffff.