[OOo] ouder .doc bestand corrupt

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allubz
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 13:43
Beste Tweakers,

Vandaag heb ik in Open Office een van origine in OOo gemaakt .doc bestand geopend wat ik nog moest bewerken en heb deze vervolgens weer opgeslagen in hetzelfde formaat.
Na het opnieuw opstarten van de PC kreeg ik een foutmelding van OOo (die ik helaas niet kan reproduceren). Ik geloof dat de opties waren om 'met errors' of 'zonder errors' verder te gaan. In het eerste geval heb ik deze foutmelding weggeklikt en vervolgens geloof ik op 'met errors' geklikt.

Notepad2 laat NulNulNulNul zien.
OpenOffice (.doc) laat ######### zien
OpenOffice (.odt) laat ######### zien
OpenOffice (.docx) laat niets maar er is wel een heleboel te selecteren (ook Nul dus)

Aangezien ik een frisse Windows installatie gebruik heeft "C:\Users\Albi\AppData\Roaming\OpenOffice.org\3\user\backup" ook geen inhoud.

GoogleDocs uploaden en in de Document Viewer openen hielp ook niet.

Ik heb er tig recovery programma's tegenaan gegooid die allemaal een leeg of ######### resultaat produceren.

Het ZIPen en unzippen werkt niet, dan pakt WinRAR alleen het .doc bestand in en bij het uitpakken komt er ook alleen dat bestand uit.

Ben ik uren werk kwijt door een samenloop van omstandigheden?

Gr,

Al

Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar lijkt het sterk op. steeds een backup maken is de boodschap.
offtopic:
ik ga dit topic sluiten zodat het weggelaten kan worden uit de zoekresultaten (wegens zonder oplossing). contacteer me per dm mocht je toch nog iets willen toevoegen aan dit topic.

Dit topic is gesloten.