Ik heb bij de Aldi een Traveler UW8 waterdichte camera gekocht. Werkt verder goed, maar ik wilde een extra accu erbij. Toe heb ik bij de Mediamarkt een Hama accu gehaald en (stom!) alleen gekeken of die in de acculader past. Toen ik die accu erin deed werkte de camera er wel mee, maar omdat deze accu van buiten voorzien is van een losser zitend folie i.p.v. van massief plastic zit die accu nu klem in de houder en krijgt de veer die er onderin zit hem niet meer omhoog gedrukt.
Je kunt van onderaf nergens bij, en de accu zit aan alle zijkanten stevig tussen metalen wanden.
Weet iemand hier een oplossing voor om hem toch los te krijgen? Ik las al ergens dat iemand zei dat je er een schroef in kunt boren en hem daaraan eruit trekken maar of dat we zo veilig is met een Li-ion accu? Bovendien is dan m'n accu (toch weer 20 Euro) meteen stuk en gaten boren zal wel buiten de garantie vallen.
Weet iemand hier een oplossing voor om hem toch los te krijgen? Ik las al ergens dat iemand zei dat je er een schroef in kunt boren en hem daaraan eruit trekken maar of dat we zo veilig is met een Li-ion accu? Bovendien is dan m'n accu (toch weer 20 Euro) meteen stuk en gaten boren zal wel buiten de garantie vallen.