Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na update I tunes.
Als ik mijn I pod shuffle aansluit en die synchr gaat het wel goed! Speelt gewoon.
Alleen mijn I pod classic herkent de data niet als muziek! Synchr wel alleen ziet Ipod dit niet als muziek.
behoorlijk vaag!!
iemand oplossing ???

Tenx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tjah, doe en clean install van de firmware en laat hem alles opnieuw syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ben een IT nerd. Clean install firmware ??? bedoel je Ipod opnieuw ? Dit is reeds gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je probleemomschrijving is ook behoorlijk vaag. Probeer het eens duidelijk in normaal Nederlands te formuleren.
Probeer je losse MP3 bestanden op je iPod te zetten en dan af te spelen? Dat kan namelijk niet.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Wat voor bestanden zijn het welke je op je iPod probeert te zetten? En doe je dit ook via iTunes?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn gewone mp3 bestanden die in mijn I tunes bibliotheek staan. Het heeft altijd goed gewerkt totdat ik mijn I tunes up date. Alleen mp3 bestanden. Wanneer ik na afloop synchr naar Itunes kijk, de balk onderin waar de voortgang van de synchr wordt weergegeven zijn de audio bestanden ineens veranderd in overige data.....
Behalve dus de synchr naar mijn I pod shuffle, die gaat wel goed.
Probleem duidelijker?
Tenx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na synchr medling dat IPod niet uitgeworpen kan worden omdat deze bestanden bevat die door andere programma's in gebruik zijn ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Hoeveel processen van iTunes draaien er op het moment dat je die melding krijgt? Dat zou in ieder geval 1 proces moeten zijn.

Maar als ik het goed begrijp gaat het overzetten naar je Shuffle wel goed maar naar je Classic niet?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd.
Die synch loopt wel goed.
Als ik IPod classic alleen synch gaat het ook fout.
Pagina: 1