Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:04
Bij het gebruik van wm 6.1 standaard vond ik het aantal applicaties altijd schrikbarend laag (je kon ze op 2 handen tellen).
Echter nu ben ik overgstapt naar wm 6.5 standaard en is het aantal applicaties niet vermeerderd.

Bijv de tweakers.net applicatie, buienradar, de telegraaf, de NS reisplanner (die onder 6.1 prima werkte) waar zijn al die applicaties??
Als ik omschakel naar de amerikaanse marketplace kom ik uit op +- 30 applicaties.

http://marketplace.windowsphone.com/Default.aspx
Staat vele applicaties, maar ik kan er maar 10 terugvinden in wm6.5 marketplace :?

Hoe kom ik aan al die andere applicaties?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
op mijn HD2 (stock 6.5 Vodfone v1.72 ROM) werkt market place gewoon en kan ik de software die jij noemt gewoon vinden.

bij de nederlandse categorien:
29 games, 10 entertainment, 5 nieuws en weer, 7 productiviteit ....
totaal +/- 100

in de amerikaanse kom ik op ongeveer 300

Misschien heb je een oude versie van marketplace?

Strava

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 05:30

KoudeAardbei

Moderator

Prulleman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:01:
op mijn HD2 (stock 6.5 Vodfone v1.72 ROM) werkt market place gewoon en kan ik de software die jij noemt gewoon vinden.

bij de nederlandse categorien:
29 games, 10 entertainment, 5 nieuws en weer, 7 productiviteit ....
totaal +/- 100

in de amerikaanse kom ik op ongeveer 300

Misschien heb je een oude versie van marketplace?
Ook hier zulke trieste getallen @ touch pro...

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 12:33

D467

[M]

Download is ''open marketplace''
Daar staan wel een paar handige (gratis) apps op :)

Voor de rest is het wel jammer dat er niet veel apps zijn...

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-11 11:18

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb Windows 6.5 icm Touch Pro2 en heb hier wel tientallen applicaties.
Download eens de laatste Marketplace vanaf Marketplace.

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:20
Misschien ligt het aan je resolutie/toestel? Wat voor toestel heb je?

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:04
Ik heb een HTC S740 met sinds kort WM6.5 standaard (ipv 6.1 standaard)
Schermresolutie is 320x240

Ik heb net marketplace opnieuw geinstalleerd vanaf de microsoft website, maar het aantal applicaties is en blijft bedroevend laag.

De website van de NS geeft aan dat de reisplanner xtra niet compatibel is met de S740, (waardoor je em niet kan downloaden) terwijl de beta prima draaide :?

Verwijderd

Gabriel_Knight schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 18:17:
Ik heb een HTC S740 met sinds kort WM6.5 standaard (ipv 6.1 standaard)
Schermresolutie is 320x240

Ik heb net marketplace opnieuw geinstalleerd vanaf de microsoft website, maar het aantal applicaties is en blijft bedroevend laag.

De website van de NS geeft aan dat de reisplanner xtra niet compatibel is met de S740, (waardoor je em niet kan downloaden) terwijl de beta prima draaide :?
Dat verklaart het volgens mij. De S740 draait op Windows Mobile Standard (=non-touchscreen), en dat is eigenlijk een ander besturingsysteem dan de touchscreenversie (Professional). Windows Mobile Standard was altijd al een minder populaire versie dan Professional, maar nu de touchscreenversie enorm lijdt onder het Apple en Androidgeweld, zal WM Standard wel helemaal genegeerd worden door de developers. Ik vermoed dat de HTC Snap en de Samsung Omnia Pro wel zo'n beetje de laatste WM Standard devices zullen zijn voordat WM Standard definitief afgeserveerd gaat worden.

• faethon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 17:25
Goeie vraag, ik zie al dat moois ook niet in de Marketplace, hoewel ik graag de buienradar applicatie zou willen installeren. Overigens is die ook niet op buienradar.nl te vinden, terwijl wel allerlei andere apps, widgets, etc zijn te downloaden vanaf buienradar.nl. Zou de buienradar applicatie (en misschien ook wel de telegraaf app niet meer in de marketplace zitten??)

Overigens heb ik wel de Reisplanner Xtra gevonden in de Nederlandse marketplace. Dat helpt je in ieder geval aan je NS info...

Verwijderd

Hee mensen,
Ik heb een probleempje.
Ik heb een LG KS20 WM 6.1, dus heb ik zelf Marketplace erop geïnstalleerd.
Alleen is het programma'tje echt super sloom..en loopt altijd vast..

Weet iemand hoe dat komt?
PS: Is alleen bij Marketplace.
Pagina: 1