[Word 2007] Cel linken uit Excel tabel in eigen document.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb een Word document waarin een Excel blad staat. Dit Excel blad zit gewoon in het Word document. In dit Excel blad staat een tabel met een totaalrij. Nu heb ik van 'KolomA' het totaalveld nodig op verschillende plaatsen van mijn Word document. Ik weet dat je plakken speciaal kan doen van de cel, maar bij het invoegen van nieuwe tabelrijen klopt deze link niet meer omdat hij absolute celverwijzingen neemt.

De vraag is nu hoe ik dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je die tabel niet (eenmalig) omzetten naar een word tabel? Daar kan je dan vervolgens je optelling doen en vervolgens dmv een field reference (of bookmark) verder je verwijzingen gebruiken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is de bedoeling dat de tabel kan groeien en krimpen per dossier. Dus dat is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marko_J
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03-2024
Als je in de cell waar het totaal staat =SOM(A:A) invult, pakt hij de hele kolom, ongeacht het aantal waarden.

edit: die formule kan dan zelf niet in kolom A staan natuurlijk, anders krijg je een rare kringverwijzing

[ Voor 33% gewijzigd door Marko_J op 12-05-2010 10:38 ]