Die mening deel ik met je
, maar soms.....
Naja ga ik jou ook niet mee lastig vallen.
Naja ga ik jou ook niet mee lastig vallen.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik ben het eens met topicstarter......komt mede door de fantastisch crew *kuch* *kuch*.
tjah die crew valt tegen , dat kan echt niet hoor
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Maar gelukkig zijn er hulpvaardige en vriendelijke bezoekers op dit forum die een ieder met raad en daad terzijde staan 
? weet jij wat.
Dat is idd de enige mogelijkheid
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Zullen we dan maar dagelijks zo'n topic openen? Zo'n goed forum vind ik het wel
.
Nou, dit is toch het enigste Forum waar ik al meer dan 2 jaar kom en dat ook nog bijna dagelijks, zal toch wel een reden hebben 
Is het misschien dan toch wel een redelijk goed forum
Is het misschien dan toch wel een redelijk goed forum
Overdaad schaadtOp vrijdag 09 maart 2001 23:37 schreef ecteinascidin het volgende:
Zullen we dan maar dagelijks zo'n topic openen? Zo'n goed forum vind ik het wel.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
* Tom komt hier sinds Femme een keer UBB ergens online had gezet als test (toen t.net nog niet bestond) vanaf dag 1 dus, sinds die dag dat forumpje zien groeien van 5 man naar 20000 man. Kan geen dag GoT meer missen
-1 OfftopicOp vrijdag 09 maart 2001 23:52 schreef Tom het volgende:
* Tom komt hier sinds Femme een keer UBB ergens online had gezet als test (toen t.net nog niet bestond) vanaf dag 1 dus, sinds die dag dat forumpje zien groeien van 5 man naar 20000 man. Kan geen dag GoT meer missen
[karwei reclame mode]
Ik hoef geen complimentjes te geven, ze mogen mij complimentjes geven! Dankzij mij draait dit forum!
[/karwei reclame mode]
Ik ben toch malle pietje niet!
Pagina: 1