Toon posts:

Foutje CDMA gebruik bij AT&T en T-Mobile US

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte redactie O-),
Google had voor Verizon en Sprint al een cdma-variant van de Nexus One laten ontwikkelen. Cdma is een met gsm concurrerende techniek, die door AT&T en T-Mobile wordt gebruikt en een andere chipset vereist.
Dit klopt niet, AT&T en T-Mobile zijn juist de GSM netwerken, Verizon en Sprint zijn de CDMA netwerken.

EDIT: Of de zinsopbouw is niet helemaal lekker, je kan ook lezen dat het juist GSM is die door deze netwerken wordt gebruikt, het wekt voor mij de indruk van niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 09:55 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Second that. Ik kwam net hetzelfde melden....

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Volgens mij mist er alleen een komma:
Cdma is een met gsm concurrerende techniek, die door AT&T en T-Mobile wordt gebruikt, en een andere chipset vereist.

The devil is in the details.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Mute schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:12:
Volgens mij mist er alleen een komma:

[...]
Dan staat er nog dat alleen T-Mobile en A&T CDMA netwerken zijn, en dat zijn ze juist niet ;)

• DizzyWeb
  • Laatst online: 17-02 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Je kan het op 2 manieren lezen, de techniek die door AT&T en T-Mobile gebruikt wordt kan ook wijzen op die concurrerende techniek.

• Zwerver
  • Niet online
Als het op twee manieren gelezen kan worden, staat het er dus fout of op z'n minst discutabel ;) Maar dan nog is het aan de redacteur en/of eindredacteuren om het aan te passen.

[ Voor 41% gewijzigd door Zwerver op 11-05-2010 11:07 ]

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Helemaal waar, het was op twee manieren op te vatten. Inmiddels gefixt, dank voor het melden :)
Pagina: 1