TV zoek na bestelling via Bol.com

Pagina: 1
Acties:
  • 4.048 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 10:16
Hallo Tweakers,

Ik heb 28 april een tv & beugel besteld bij Bol.com de desbetreffende tv is een Sony KDL-32EX500 en een Vogel wandbeugel.
De tv werd de volgende dag verzonden netjes een mail gekregen dat deze onderweg was, 4dagen later geen tv.
Dus heb ik contact opgenomen met bol klantenservice de dame aan de telefoon melde mij, dat hij gewoon nog onderweg was en boodt d'r excuses aan.
2dagen later nog steeds geen tv dus weer bellen met de klantservice van bol, ze zouden een bericht achter laten voor het hoofdkantoor zodat zij verder zouden kijken.
paar dagen niks gehoord van bol maar wel in eens me beugel binnen krijgen, dus weer bellen naar de klantenservice.
Uiteindelijk krijg ik te horen dat bol de tv niet meer heeft, en dat UPS hem nu heeft en dat wij maar contact moeten opnemen met UPS.
UPS bellen werd doorverbonden met de bezorgings afdeling verhaal uitgelegt, uiteindelijk krijg ik te horen dat ze geen pakket hebben dat op ons adres moet worden afgeleverd.
Weer contact met bol opgenomen dat ik me bestelling wil annuleren, maar dat kan niet omdat ik de tv moet terug sturen maar heb geen tv.

Vind dit erg slecht van bol dat ze zelf geen verantwoordelijkheid nemen, ook de allerlaatste bestelling die ik daar doe. :(

Maar wat kan ik hier aan doen en wat raden jullie aan?

Alvast bedankt!

Groeten Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zolang jij de TV niet ontvangen hebt, is het een probleem van Bol.com. Gewoon weer met hun contact opnemen, jij hebt niets met UPS te maken. Eis dat ze de aflevering in orde maken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat zegt track&trace? En voor zover ik weet is de verzendende partij verantwoordelijk bij het niet aankomen van het pakket.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 11:18

Engineer

Software

Je mag aannemen dat een pakket met een TV erin verzekerd is :? Bol.com is gewoon lui, les: koop geen dure spullen bij bol.com. Goede reclame voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
@ Gambieter

Dan zeggen ze dat ze er niks mee kunnen, krijg dus te horen dat ze bericht achterlaten voor hoofdkantoor.

@ Codecaster

Track&trace had ik achter af alleen van de beugel (deze ging via TNT) maar de tv via ups en nooit een nummer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als consument heb je geen enkele boodschap aan hoe een winkel je dit soort spul verstuurt. Al bindt de CEO je tv op zijn rug en komt 'ie hem kruipend brengen, dan nog heb je daar niets mee te maken. Alles wat voor jou telt is dat je een tv besteld hebt en hem niet hebt gekregen. Hoe dat komt en waar die tv nu is mag Bol lekker zelf uitvogelen. ;)

Als Bol niet thuis geeft als je hun dat vertelt: schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 11-05-2010 00:31 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ruudjuhnl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:29:
@ Gambieter

Dan zeggen ze dat ze er niks mee kunnen, krijg dus te horen dat ze bericht achterlaten voor hoofdkantoor.
Dan zeg jij: ik heb niets ontvangen, dus jullie zijn in gebreke. Laat je niet zo makkelijk afschepen, en vraag en noteer de naam van degene die je (niet) helpt. Als ze niet leveren, brief schrijven waarmee je ze in gebreke stelt. Zet die naam ook in de brief, en kondig dat ook aan.

Hoe heb je betaald?

Zie verder Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 11-05-2010 00:32 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:31
Dat hun er niks mee kunnen is gewoon onzin. Ze hebben er geen zin in, dat is wat anders. Gewoon stug volhouden en zeggen dat je je tv wilt punt. Hij is nooit ontvangen en je hebt nergens voor getekend ze hebben dus ook geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
Lol NMe, maar ik voel er weinig voor om nog 2weken te wachten (zit in een verhuizing volgende week ga ik er in zou fijn zijn als ik straks The pacific Full HD kan zien)

Maar het voelt best machteloos je belt maar je krijg geen antwoord op je vraag alleen een dom excuses, je kunt er volgens mij geen druk opzetten niet dat ik weet.

@ gambieter via ideal je kunt niet via acceptgiro betalen bij grote bedragen, maar zo bedrijf als bol verwacht je wel dat het goed zit.

Maar dan ga ik morgen maar eens flink tekeer aan de tel kijken of ik daar verder mee kom.

[ Voor 25% gewijzigd door ruudjuhnl op 11-05-2010 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ruudjuhnl schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:35:
Lol NMe, maar ik voel er weinig voor om nog 2weken te wachten (zit in een verhuizing volgende week ga ik er in zou fijn zijn als ik straks The pacific Full HD kan zien)
En dat is dus compleet irrelevant. Je zult hier echt voor moeten vechten.
Maar het voelt best machteloos je belt maar je krijg geen antwoord op je vraag alleen een dom excuses, je kunt er volgens mij geen druk opzetten niet dat ik weet.
Dus wel, je hebt zat adviezen gekregen. Dacht je dat het makkelijk ging zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Waarschijnlijk is die tv helemaal niet verstuurd als daar ook geen T&T van is. Gewoon bij Bol klagen en vragen waar die TV dan is. Als ze hem verstuurd hebben dan hebben ze een T&T en kunnen ze kijken waar die is en klagen bij de partij die ze het hebben ingeschakeld voor het bezorgen (die is door hun betaald, dus dat moeten zij doen).

Als je stomme ik weet het niet antwoorden blijft krijgen dan wordt het tijd dat je je stem gaat verheffen en naar "de manager" vraagt. Die krijg je ook niet zo maar te spreken, maar daar moet je gewoon op aan blijven dringen en niet ophangen :p

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 11-05-2010 00:41 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Qoute van bol.com:

"Bezorging van televisies

Televisies worden bezorgd door de bezorgdienst UPS. De bezorging vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.15 en 17.00 uur. De avond voor de bezorgdag ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging van de bezorging. De televisie wordt door de bezorger tot voorbij de voordeur op de begane grond afgeleverd. U bent zelf verantwoordelijk om, indien gewenst, de televisie naar een hoger gelegen verdieping te brengen.

Wanneer de bezorger de televisie niet af kan leveren op het aangegeven moment, dan levert hij hem af bij een van de buren. In dat geval laat hij een afleverbericht achter waarop staat waar de televisie is bezorgd. Wanneer hij de televisie ook niet bij de buren kan afleveren krijgt u ook een afleverbericht. Hierop staat in dat geval een telefoonnummer van UPS dat u kunt bellen om een bezorgafspraak te maken op een moment van uw keuze. Indien u geen contact opneemt wordt een dag later automatisch een nieuwe poging gedaan om de televisie af te leveren. Wanneer de aflevering na 3 pogingen niet plaats heeft gevonden, wordt de televisie retourgezonden naar bol.com."

Slechte zaak van UPS, producten van waarde bij de buren afgeven in geval van niet thuis.

Ik weet niet hoe jouw relatie is met je buren, maar misschien is UPS vergeten te laten weten dat ze hem bij de buren hebben achtergelaten?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou als ze hier die tv afgeven bij de verkeerde buren dan zie je die tv nooit meer terug. Slechte zaak inderdaad voor zulke dure grote dingen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:27
Daniel Ropers *mailadres verwijderd op verzoek* mailen, is de directeur. Zelf ook gedaan met mijn klacht, kreeg meteen gehoor ;) (secretaresse van hem)

Bestuurslid at Thuiswinkel.org
Managing Director at bol.com

Vandaar al die awards... ;)

[ Voor 38% gewijzigd door NMe op 11-05-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hij zal het vast op prijs stellen dat jij als dank zijn email adres nu in de voerbak voor alle spambots gooit...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Zoiezo is Bol.com verantwoordelijk voor de verzending / transport todat jij getekend hebt en hem thuis hebt staan, alles wat er tussen gebeurd is hun probleem.

Kortom ze zullen moeten gaan aantonen jij hem hebt ontvangen of iemand anders ( door middel van een handtekening en ze zullen moeten laten zien die verzonden is met een track en trace )
Als ze dat niet waar kunnen maken, zullen ze helaas de TV nogmaals moeten sturen.

Heb je er al voor betaald ?, of heb je een acceptgiro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:27
Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:06:
Hij zal het vast op prijs stellen dat jij als dank zijn email adres nu in de voerbak voor alle spambots gooit...
Staat onder elk persbericht op internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 14-06 22:53

MrSleeves

You'll thank me later.

Lekkere service, maar net zoals anderen: in gebreke stellen en blijven zeuren. Ik blijf o.h.a. best lang beleefd en geduldig aan de telefoon (ik wil tenslotte iets van hen), maar er zijn grenzen. Volgens mij ben je er al even overheen.

Verder bestel ik bij Bol zelden iets dat niet door de brievenbus kan; meestal zijn ze met grote dingen niet eens de goedkoopste.
En als ik dit lees, ben ik blij dat ik mijn plasma bij CameraNU heb besteld. Die brengen 'm zelf en bij mij reden ze speciaal nog even terug (ik was nèt niet thuis vanwege noodgevalletje).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom open je dit topic dan? Als je niet wil wachten kun je maar beter nog een tweede tv kopen, en anders zul je toch echt het spelletje mee moeten spelen met Bol. ;)
Maar dan ga ik morgen maar eens flink tekeer aan de tel kijken of ik daar verder mee kom.
...en dat kun je beter niet doen. Beleefd maar standvastig blijven werkt veel beter. Je moet zorgen dat degene met wie je praat je ook wil blijven helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Daar schiet je geen hol mee op. Blijf zakelijk en stel hen in gebreke. Stuur ze een aangetekende brief waarin je Bol.com in gebreke stelt en je geld binnen 14 dagen terug vraagt.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 11:45

beany

Meeheheheheh

redfoxert schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:29:
[...]

Daar schiet je geen hol mee op. Blijf zakelijk en stel hen in gebreke. Stuur ze een aangetekende brief waarin je Bol.com in gebreke stelt en je geld binnen 14 dagen terug vraagt.
En ook gelijk die beugel retour zenden!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
beany schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:30:
[...]

Correct ... zonder TV heb je daar ook niets aan gok ik zo :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Laatst online: 01:41

Reptile209

- gers -

beany schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:30:
[...]

En dan heb je over twee dagen alsnog een TV, maar geen beugel meer ;). Ik zou in een brief aangeven dat je je het recht voorbehoudt om de beugel terug te sturen indien de koop van de TV ontbonden zou worden, ook indien dat buiten de normale retourperiode van 7 dagen valt.

edit:
Bovendien neem ik aan dat je dit specifieke model TV wil, dus dat je hem anders bij een andere winkel koopt, zodat je de beugel ook dan kunt gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Reptile209 op 11-05-2010 09:37 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Service bol
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09-2024

Service bol

Bedrijfsaccount Bol.com
Beste Ruud,

We vinden het vervelend om te horen dat je niet de service hebt gekregen die je van bol.com mag verwachten. Graag willen we samen met jou tot een oplossing komen. Zou je daarom ons willen mailen via pr@bol.com?

Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:53
Hou ons op de hoogte. Ik ben wel benieuwd welke wending dit gaat nemen. Wel prettig om te weten dat Bol hier ook een service account heeft. Misschien een goed idee om een 'gesponsorde' topic te maken waar mensen een klacht kunnen deponeren. Goede reclame voor bol en tweakers benefit er ook van.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Lol, pr is public relations niet de klantenservice. En op zich is het nu ook wel een taak voor pr het op te lossen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Service bol schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:51:
Beste Ruud,

We vinden het vervelend om te horen dat je niet de service TV hebt gekregen die je van bol.com mag verwachten. Graag willen we samen met jou tot een oplossing komen. Zou je daarom ons willen mailen via pr@bol.com?

Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
Zeer slechte zaak van Bol. Ik zou wel even een shop review invullen als ik jou was.

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

DeeJee schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:07:
[...]

Zeer slechte zaak van Bol. Ik zou wel even een shop review invullen als ik jou was.
Dat mag pas achteraf.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Aha ok. Nou dan niet vergeten achteraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Service bol schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:51:
Beste Ruud,

We vinden het vervelend om te horen dat je niet de service hebt gekregen die je van bol.com mag verwachten. Graag willen we samen met jou tot een oplossing komen. Zou je daarom ons willen mailen via pr@bol.com?

Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
Voor het gemak ga ik er even van uit dat dit bericht daadwerkelijk door iemand van bol.com is geplaatst. In dat geval zegt het emailadres PR@ genoeg... Erg sneu dat "public relations" wel actie kan ondernemen, waar de klantenservice dat niet kan...
Tip @ bol: behandel alle klanten alsof ze een enorme internet-achterban hebben!

@TS: ik neem aan dat je de TV pas betaald na ontvangst? Niet jouw probleem dus, en je hoeft er ook niet zelf achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

RemcoDelft schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:12:
[...]

@TS: ik neem aan dat je de TV pas betaald na ontvangst? Niet jouw probleem dus, en je hoeft er ook niet zelf achteraan.
via ideal je kunt niet via acceptgiro betalen bij grote bedragen, maar zo bedrijf als bol verwacht je wel dat het goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ook daarom koop je bij bol.com.. (not)

Dit vind ik ronduit slecht van een bedrijf als bol.com wat toch bekend staat om de betrouwbaarheid.
Verder gewoon bol in gebreke stellen je geld terug eisen.

EDIT: zie dat PR van bol hier al gereageerd heeft. Mailen dus.

[ Voor 14% gewijzigd door Dj-sannieboy op 11-05-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RemcoDelft schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:12:
[...]

Voor het gemak ga ik er even van uit dat dit bericht daadwerkelijk door iemand van bol.com is geplaatst. In dat geval zegt het emailadres PR@ genoeg... Erg sneu dat "public relations" wel actie kan ondernemen, waar de klantenservice dat niet kan...
Laten we even geen aannames maken, er zijn hier maar twee partijen die precies weten wat er speelt en jij en ik zijn er daar beiden geen van. :)
Grote bedragen betaal je vooraf bij Bol. Begrijpelijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Laten we even geen aannames maken, er zijn hier maar twee partijen die precies weten wat er speelt en jij en ik zijn er daar beiden geen van. :)
Misschien dat jij geen publieke aannames maakt omdat je een rode jas aan hebt, maar mijn aanname is dat jij stiekem hetzelfde denkt bij een e-mailadrs pr@bedrijfsnaam als de klantenservice reageert op een forum ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Marzman schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:34:
[...]

Misschien dat jij geen publieke aannames maakt omdat je een rode jas aan hebt, maar mijn aanname is dat jij stiekem hetzelfde denkt bij een e-mailadrs pr@bedrijfsnaam als de klantenservice reageert op een forum ;)
Wat ik denk en wat discussiewaardig is in een topic zijn twee verschillende dingen die inderdaad niet altijd hetzelfde zijn. Hoe het hier precies zit laat ik gewoon lekker in het midden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
Vandaag gebeld door BOL.com. Nu wel mijn klacht serieus aangehoord. Dit naar aanleiding van de vraag op tweakers van mijn zoon. Televisie is echt zoek en na toestemming zal mijn geld binnen 5 dagen worden teruggestort. Geld nog niet terug, dus ik hou nog een slag om de arm voordat ik echt positief word. Verder iedereen bedankt voor jullie medeleven.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270507

NMe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:
[...]

Grote bedragen betaal je vooraf bij Bol. Begrijpelijk natuurlijk.
Begrijpelijk maar niet zoals het hoort. Ze mogen slechts 50% als aanbetaling vragen zie link

*knip* na 2 jaar nog een nuttige opmerking zoals hierboven toevoegen is tot daar aan toe, maar nog even een sneer uitdelen naar de winkel voegt bijzonder weinig toe.

[ Voor 22% gewijzigd door Orion84 op 24-10-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
Dit issue zal na ruim 2 jaar toch wel opgelost zijn lijkt me. ;)

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Laten deze oude koe maar lekker in de sloot liggen ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.