Toon posts:

mijn case modd

Pagina: 1
Acties:
  • 1.193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:

Verwijderd

Heey dit is mijn case modd
ik weet niet hoe je hier foto's moet plaatsen dus heb ik maar een verhaal op mijn eigen site gezet Hier de link
ben benieuwd wat jullie er van vinden
Gr Foxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
O_o tutorial " hoe sloop ik mijn kast in 10 minuten"

arme arme kast..

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-10 14:21
toen kwam ik op een geniaal idee ik heb mijn voeding weggehaalt en aan de zijkant van mij pc geplakt en toen kon je me Cpu cooler goed zien.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
ik lag ook in een deuk, desalniettemin dat hij wel een echte tweaker is
en wij hoeven niet mooi te vinden wat hij wel mooi vind

(als je bijv het cpu koeler gat netjes zou afwerken ziet dat er niet slecht uit)

:⊃

en toch blijf ik medelijden hebben met de kast

[ Voor 12% gewijzigd door [Remmes] op 11-05-2010 00:41 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:15
Zou je wel netjes af kunnen werken met een stukje rubber wat je er netjes tussen werkt (desnoods smelten).

Wel 2 tips:
- let wat op je schrijfstijl, meerdere keren "en toen" in 2 zinnen is echt not done. Zo nog wat andere kleine dingetjes die de leesbaarheid kunnen verbeteren.
- je site is beetje onoverzichtelijk, heel veel links naar niet relevante onderwerpen. menuutje kan ook wel wat overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet inderdaad gewoon even de kast afwerken, dan zou het er al een stuk beter uit zien.
Aangezien je nog niet helemaal klaar bent, denk(/hoop) ik dat nog wel gebeurt.

Let inderdaad goed op tijdens het schrijven, ook op spelling enzo.
- Er staat ten eerste zoek machienes -> moet zijn zoekmachines.
- Ten tweede ( een typo ) Google Nedreland, wat het moet zijn weet je zelf denk ik wel ;)
- Ten derde, let op je interpunctie, dat is ook echt een heel storend iets in je teksten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrafris
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 12:43
Foxx, ik waardeer je enthousiasme, echt waar, maar je maakt er wel een zooitje van. :P

Ten eerste kan je niet zomaar een thread starten hier, moet wel ff met toestemming, lees de regels.
Ten tweede lijken je mods me wat "wild" en ondoordacht.
Ten derde is je schrijfstij echt niet om aan te zien, om nog maar te zwijgen van alle spelfouten: modd, vedder, geplaats, plestickglas, me voeding, weggehaalt, me power buttn.

Conclusie: Vooral niet ophouden met modden en plezier ermee hebben, je hebt best leuke ideeen, maar besteed alsjeblieft ietsje meer aandacht aan de afwerking van je mod en ook je worklog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een aantal tips voor een eventueel vervolg;
Zoals hierboven staat vermeld, je schrijfstijl. Haal de spellingscontrole er even overheen en lees het zelf nog een keer om herhalingen te voorkomen.
Zet je camera op de macro modus als je van dichtbij foto's maakt, en maak ze bij voorkeur met genoeg licht en als het mogelijk is met een statief(je) omdat de scherpte van de foto's dan net een tikkie hoger is. (en horizontaal, ik zie drie foto's gemaakt uit twee perspectieven en elk uit een andere hoek waardoor het totaalbeeld geen geheel meer is)
Maak de objecten voor het fotograferen schoon, bij glimmend plastic geeft het altijd een goed resultaat om eerst met schoonmaakmiddel te reinigen en vervolgens met een pluisvrije droge doek eroverheen te wrijven.
Gebruik dezelfde schroeven, dit klinkt stom maar ik zie drie verschillende schroeven verspreid door je kast wat voor een rommelig totaalbeeld zorgt.

En de laatste, zet niet neer dat je iets nog weg moet werken en de foto ervan; werk het weg, maak de foto en plaats die, we kijken naar je casemod en niet naar je pre-casemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remmes_NT schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:35:
ik lag ook in een deuk, desalniettemin dat hij wel een echte tweaker is
en wij hoeven niet mooi te vinden wat hij wel mooi vind
Hij gaat in ieder geval enthousiaster en rigoreuzer te werk dan al het relatief conservatieve spul hier. Wat nou dure hardware, decoupeerzaag erin! De meeste mensen gaan hier lopen miepen dat een onderdeel niet past, maar deze jongeman pakt het gewoon aan. Je zou zaken natuurlijk kunnen plannen, maar dan had je nooit zulke creatieve oplossingen gezien.

Over het afwerkingsniveau, van de kast én de showcase valt uiteraard nog het één en ander te zeggen O-)

Het nut van het piepschuim waar de case in staat ontgaat me nog even trouwens.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Toch zal ik practisch nut boven looks plaatsen, en de voeding nooit buiten de kast monteren. Zoveel mogelijk onderdelen in de kast ook waterkoeling e.d. zodat verplaatsen zo eenvoudig mogelijk gaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:32:
[...]

Het nut van het piepschuim waar de case in staat ontgaat me nog even trouwens.
misschien trillingen dempen ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Bulls op 11-05-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 02:01:
Toch zal ik practisch nut boven looks plaatsen, en de voeding nooit buiten de kast monteren. Zoveel mogelijk onderdelen in de kast ook waterkoeling e.d. zodat verplaatsen zo eenvoudig mogelijk gaat.
Tsja, ik vind waterkoeling dan weer verschrikkelijk onpraktisch. Duur, onderhoudsgevoelig, riskant als het lek gaat, allemaal voor relatief geringe winsten.

Ik vind de mods juist met een uitermate praktische insteek gedaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 02:04:
[...]

Tsja, ik vind waterkoeling dan weer verschrikkelijk onpraktisch. Duur, onderhoudsgevoelig, riskant als het lek gaat, allemaal voor relatief geringe winsten.

Ik vind de mods juist met een uitermate praktische insteek gedaan :Y
Ik heb waterkoeling voor de stilte want vooral die nieuwe videokaarten gieren erover tegenwoordig.
Plus dat ik nu een aardige overklok heb draaien zonder dat de temperaturen ooit boven de 50°C uit komen

Ik doel ook meer op die externe radiatoren die je wel ziet zoals een reserator of appart kastje ernaast. Dat is leuk als je je PC nooit verplaatst maar anders is dat behoorlijk onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taeke18
  • Laatst online: 13-10 14:00
poeh dit is een hele andere mod... ten eerste niet mooi afgewerkt.

- afwerking, uitgezaagde stuk aan de zijkant van je systeem voor de CPU koeler, een tip is om dit bij te vijlen en er dan een u rubber omheen te doen staat veel mooier.
- als je je voeding aan de zijkant van je pc wilt, spuit hem dan tenminste zwart.....
- kabel management, ben je bezig met het tweaken van je systeem maar is de inhoud een puinzooi.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het gewoonweg geniaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 07:50
Ben later vedder gegaan met de voorkant ik heb het voor klepje er afgehaald dat zag er toch iets mooier uit.
Vedder _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31

amaterasu

In memory of Cj

Ik vind het gat voor je cpu-cooler helemaal geweldig :D de psu aan je behuizing plakken _o_ ik moet zeggen je bent wel creatief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
amaterasu schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:15:
Ik vind het gat voor je cpu-cooler helemaal geweldig :D de psu aan je behuizing plakken _o_ ik moet zeggen je bent wel creatief :D
mee eens

voeding zou je zelfde kleur kunne spuiten als de kast, het schoefje/boutje op de cardreader cover ook
alles goed vijlen en mooi recht, stuk plexi aan de bovenkant, is best leuk, als je dan ccfl's hebt heb je er zeer veel profijt van,

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

amaterasu schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:15:
Zeker waar. Maar maak dan een mooie zwarte behuizing om die voeding heen en ook over het stuk waar de draden de kast ingaan en niemand weet waar je voeding zit.. Noujaaa ;)

Overigens als je het wat beter afwerkt zou het wel leuk kunnen zijn. Is dat piepschuim om te dempen? Zoja maak rubberen pads onder de pootjes van de kast. Al moet ik zeggen dat dat van die CPU koeler toch best gaaf eruit ziet dat net dat zwarte uitsteekt.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellMoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik zag dat je bij het uitzagen van het gat voor de koeling nog al 'lomp' te werk bent gegaan mischien is het een idee om daar alluminiumhoek profieltjes overheen te maken zodat het er toch nog netjes afgewerkt uitziet.

Maar goed iedereen begint ergens en ergens gewoon aan beginnen en ervaring op doen leer je het meeste van natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Goed. Deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.