Toon posts:

Help mij..

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal,

Ik ben op zoek naar de BESTE headphones/speakers voor mijn vriend. Ik weet het... maar hij is verslaafd aan tweakers, en ik ben nu undercover naar hulp aan het zoeken. Ik denk dat dit wel een van de beste sites is om hulp te vragen.
Ik zit zelf te denken aan een Razer headphone, maar ik denk dat hij toch liever voor speakers gaat. Hij heeft een Apple Macbook Pro en een Samsung scherm, dus het liefste heb ik zwarte. Hij houdt toch echt van goede kwaliteit - zelf weet ik wel iets van computers.. Ik red me er erg goed mee en hou zelf ook wel van gamen, maar qua apparatuur heb ik toch hulp nodig. Mijn budget ligt tussen de 100-200 euro.

Wat vinden jullie de beste headphones of speakers voor zijn set-up? Ik heb nog 1,5 maand om te beslissen!
Thanks alvast :)

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-02 21:38

mendel129

Radioactivator

Ben jij schizofreen ofzo?

Snuffel en keer rond in de pricewatch -> http://tweakers.net/pricewatch/cat/67/audiotoebehoren.html
Denk aan merken zoals creative, logitech die wel wat geven :+

Bringer of heat, food and silence!

Verwijderd

mendel129 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:17:
Ben jij schizofreen ofzo?

Snuffel en keer rond in de pricewatch -> http://tweakers.net/pricewatch/cat/67/audiotoebehoren.html
Denk aan merken zoals creative, logitech die wel wat geven :+
Waar slaat het eerste gedeelte op?
Doe eens normaal ze vraagt om hulp, als jij hulp wilt wil je ook niet zo beantwoordt worden.

Ze vraagt duidelijk wat wij vinden dat het beste past, daarin komen ervaringen naar boven en die vind je niet alleen in de pricewatch !!

Ontopic: Helaas kan ik je niet echt verder helpen, ik heb een Dell 5.1 setje voor me laptop die prima werkt, echter kan ik je logitech uit persoonlijke ervaringen aanbieden.
Zelf geen ervaring met creative, vandaar

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 10-05-2010 23:01 ]

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Je bedoelt zeker Dissociatieve identiteitsstoornis, Schizofrenie is toch echt wat anders :*)

Veel mensen hier zullen je een logitech aanraden, maar ook genoeg een ander setje.
Ik denk dat veel mensen toch uiteindelijk voor het uiterlijk gaan, de setjes in die pricerange zijn meestal aardig goed.

Trouwens ook handig om te weten of je 5.1 of 2.1 of 2.0 zoekt.

[ Voor 9% gewijzigd door Simball op 10-05-2010 22:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Waarom ben ik nou weer schizofreen...

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:13

FeaR

In GoT we trust

Enfin, dit forum is een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf al eventuele mogelijkheden aangeeft en dus niet alleen een budget en een uiterlijke datum noemt voor je antwoord moet hebben. Sowieso is de keuze voor een headset of een goed setje speakers (of studiomonitoren) persoonlijk en dat kan jij niet beslissen voor je vriend.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat en waar je de volgende keer op moet letten. Denk hierbij ook aan een beter titel voor je topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.