Achterkant ipod touch krasvrij maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:14
ik heb sinds kort een ipod touch en ben niet slim genoeg geweest hem meteen in een case te duwen waardoor de eerste krassen al op de achterkant zitten. Dat is RVS toch? Hout was al genoeg om het te bekrassen. Nu krijg ik binnenkort een hoesje en ik zou graag willen weten of jullie een manier kennen om dit metalen plaatje weer zo goed als nieuw te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
http://www.applesaucepolish.com/index.html schijnt wel te werken heb ik begrepen, maar er zullen vast nog wel goedkopere middeltjes te vinden zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Is dit niet net zoiets als Displex Display Polish? Want dat haalde ik langs de achterkant en de zakdoek werd onmiddellijk pikzwart. Toen heb ik besloten dat dat misschien toch niet zo'n goed idee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook zo'n rood tubetje om schermpjes van je mobiel mee bij te werken (heet iets van plistex ofzo) en scheelt wel een paar eurootjes in prijs. Ik geloof zelfs bij de mediamarkt of halfords te halen.

[edit] tubetje al gevonden dus...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Is dat zwart worden van die zakdoek echt verkeerd? Of was dat gewoon de toplaag chroom die ik aan het verwijderen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:49
Snap dat niet mensen willen dat er geen krasje op komt want dat is niet mooi, dus duwen ze er een case omheen, zodat ze de niet bekraste achterkant... nooit zien.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
ZpAz schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:48:
Snap dat niet mensen willen dat er geen krasje op komt want dat is niet mooi, dus duwen ze er een case omheen, zodat ze de niet bekraste achterkant... nooit zien.
Gaat er denk ik niet om dat je de achterkant nooit ziet. Maar op het oog als je hem ooit weg doet.
En gewoon zuinig omgaan met je spullen.
Ik ben ook wel voorzichtig met mijn spullen, maar ga niet voor elk dingetje een protector kopen.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
Protector is doorzichtig en ik koop niet voor ieder apparaat een hoesje, maar deze is het waard. Mijn mobiel daarintegen..
Pagina: 1