Ik loop nu al 2,5 maanden met een probleem waarbij mijn volledige systeem crasht. Ik kan er maar niet achterkomen waar het aan ligt. Mijn systeem crasht ALLEEN bij het browsen op internet MAAR is niet browser specifiek (IE, Firefox, Chrome, Opera geprobeerd). Er komen artifacts in beeld waardoor het lijkt alsof het aan mijn videokaart ligt. Het rare is dat is redelijk wat afgame op mijn pc zonder crashes. Terwijl als ik aan het browsen ben ik er zeker van ben dat hij binnen 10 minuten crashed. Ik kan dus eigenlijk alles op mijn pc doen zonder bang te zijn voor een crash als ik maar niet ga browsen.
Heb wat foto's toegevoegd. Bij sommige crashes is het fullscreen artifacts, en soms is het alleen het browser scherm met kleine streepjes. Dit zijn full systeem freezes dus ik kan helemaal niks meer behalve mijn pc resetten.
Ik heb al Memtest geprobeerd, HD gescanned, geformatteerd, drivers geupdate etc. Na een format duurt het langer voor hij crashed en lijkt het na een tijdje regelmatiger te worden. Heb al 2 verschillende versies van Windows 7 (beide x64) geprobeerd.

System specs:
Intel core2duo E8400 3GHZ.
6GB ram
ATI Radeon HD4800
Win7 x64
p45 platinum mobo
Ben eigenlijk een beetje ten einde raad. Heb echt helemaal niks nuttigs kunnen vinden via google of fora. Zelf vanalles geprobeerd, maar ik weet het niet. Enige wat ik misschien nog kan proberen is een ander OS (bv. Win Vista).
Heb wat foto's toegevoegd. Bij sommige crashes is het fullscreen artifacts, en soms is het alleen het browser scherm met kleine streepjes. Dit zijn full systeem freezes dus ik kan helemaal niks meer behalve mijn pc resetten.
Ik heb al Memtest geprobeerd, HD gescanned, geformatteerd, drivers geupdate etc. Na een format duurt het langer voor hij crashed en lijkt het na een tijdje regelmatiger te worden. Heb al 2 verschillende versies van Windows 7 (beide x64) geprobeerd.

System specs:
Intel core2duo E8400 3GHZ.
6GB ram
ATI Radeon HD4800
Win7 x64
p45 platinum mobo
Ben eigenlijk een beetje ten einde raad. Heb echt helemaal niks nuttigs kunnen vinden via google of fora. Zelf vanalles geprobeerd, maar ik weet het niet. Enige wat ik misschien nog kan proberen is een ander OS (bv. Win Vista).