Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
De SZ is branded en de S niet.
Branded = Het merk is erop vermeld.
Trouwens mooi is het wel, ik heb het hier ook, maar het is wel erg lawaerig. Ik raad je een Tray DVD speler aan, leer van mijn fouten.
Branded = Het merk is erop vermeld.
Trouwens mooi is het wel, ik heb het hier ook, maar het is wel erg lawaerig. Ik raad je een Tray DVD speler aan, leer van mijn fouten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Welke dvd(tray)speler zou je mij dan aanraden? voor ongeveer hetzelfde bedrag
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Wel die van Pioneer.Op vrijdag 09 maart 2001 22:32 schreef dombie-dom het volgende:
Welke dvd(tray)speler zou je mij dan aanraden? voor ongeveer hetzelfde bedrag
Kijk Pioneer maakt echt hele goede DVD spelers, maareeeh, Slot-in is niks, maakt niet uit voor welk merk.
Dus koop een Tray DVD speler van Pioneer.
Wat nog een nadeel is van Slot-In is dat je geen kleine CD's of langwerpige CD's kan afspelen, je weet wel, tegenwoordig kunnen CD's alle vormen hebben, en die kunnen helaas niet afgespeeld worden in een Slot-In speler.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Slot-in is echt FIJN, nooit meer lege laadjes open/dichtdoen. So what dat je die rare cds niet kan spelen, daar heb je er een brander ernaast voor.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Het geluid is niet te harden.Op vrijdag 09 maart 2001 22:43 schreef VlasBaard het volgende:
Slot-in is echt FIJN, nooit meer lege laadjes open/dichtdoen. So what dat je die rare cds niet kan spelen, daar heb je er een brander ernaast voor.
Ik vond het ook mooi, maar ik heb er wel spijt van.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Ligt dan volgens mij aan jouw ene speler, want ik heb er helemaal geen last van. En de tray versie heeft andere problemen met t "in evenwicht houden" bij t afspelen van cd's
De geluidsproductie heeft volgens mij geen ruk met slot-in te maken. Ik heb nog een Pioneer scsi cdromdrive ook slot-in en die is redelijk stil voor een 36speed. Doet het al 2 jaar goed, dus betrouwbaar is het ook.
Ik heb een Creative 52x en een A-open 50 speed cdromdrive gehad die veel luider waren dan de Pioneer 105s(z) dvd drive.
Misschien scheelt het ook per exemplaar
Ik heb een Creative 52x en een A-open 50 speed cdromdrive gehad die veel luider waren dan de Pioneer 105s(z) dvd drive.
Misschien scheelt het ook per exemplaar
Leuke lamp, overigens !!
Misschien een tip:
Ik ga altijd na een jaar dat ik de brander+speler loshaal en de lens even schoonmaak en dat doe ik na dat jaar dus om het halve jaar, echt dat scheelt enorm ineens in performance en je hebt beter prestaties. Je moet btw wel een beetje verstand van electra hebben dus niet met de vingers aan de smd chips zitten enzo.
Ik werk voor een electrazaak en kan die "reparaties" aardig goed uitvoeren
ps. de garantie vervalt wel maar dat doet ie na een jaar ook
Ik ga altijd na een jaar dat ik de brander+speler loshaal en de lens even schoonmaak en dat doe ik na dat jaar dus om het halve jaar, echt dat scheelt enorm ineens in performance en je hebt beter prestaties. Je moet btw wel een beetje verstand van electra hebben dus niet met de vingers aan de smd chips zitten enzo.
Ik werk voor een electrazaak en kan die "reparaties" aardig goed uitvoeren
ps. de garantie vervalt wel maar dat doet ie na een jaar ook
Pagina: 1