Heb je de Virtualization Technology aangezet in je BIOS? Verder moet je er uiteraard voor zorgen dat VMWare daar ook gebruik van kan maken en daarnaast een 64bit variant van Linux hebben.
Maar leveren die big wu's 25K per dag op? Of levert de wu 25K op? Want ik heb 12 threads tot beschikking en je kunt er max 8 gebruiken met de vmware... Dus ik denk dat ik het zo maar laat, want met smp kan ik wel gebruik maken van alle cores. Hopelijk wordt de A3 core nog meer gefinetuned en komen er meer tot beschikking, want ik heb nu weer een klein wu'tje die maar 1 thread gebruikt.
Je bedoelt hier 1
processorcore neem ik aan? Gaat het dan toevallig om een WU die FahCore_b4.exe gebruikt? Heb er daar momenteel namelijk zelf een WU van draaien op m'n SMP bak. De a3 core heeft namelijk ook maar 1 process draaien, maar maakt wel gebruik van meerdere core's/threads.
Of is er een mogelijkheid om die te skippen?
Voor zover ik weet: nee, niet netjes in ieder geval. Kan volgens mij alleen als je de WU verwijdert, maar van te voren opgeven dat je ze niet wilt krijgen zit er niet in.
Of moet ik boinc er gewoon naast laten lopen, want wanneer ik weer een grote wu krijg wordt alles dicht getrokken en stopt boinc vanzelf.
Ik denk dat dat dan handiger is. Hoef je er alleen voor te zorgen dat F@H een hogere prioriteit heeft zodat die pakt wat 'ie kan pakken.