[Windows 7] Netwerk werkt niet naar behoren.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:24
Ik zit met een probleem. Wij hebben thuis een router die ook voor telefoon werkt. Maar die router kan niet draadloos dus hebben we een paar maand geleden een extra router erbij gekocht. Moet geen probleem zijn toch? De 'gewone' router is een Zyxel en de Draadloze is een Llynksis Wrt320N
Alles werkte naar behoren, maar de router was verkeerd geplaatst en we hadden niet overal internet. Nu staat de draadloze router naast de 'gewone'. Hij staat gewoon in verbinding met één internetkabel die in de draadloze gaat.

Nu krijg ik echter dit te zien bij netwerkoverzicht:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/t4zh1x.png

Die switch zorgt ervoor dat we om de beurt internet hebben. Het rare is dat als ik eenmaal op een site ben, ik binnen die site nog wel kan surfen maar daarbinnen niet. Wie o wie kan mij helpen. Eerst was dit niet zo namelijk.

EDIT: Frapant, de laptop van mijn vader werkt wel gewoon. Ik snap er niets meer van.

Wie o wie kan mij helpen. Als je meer informatie nodig hebt: Zeg het!

[ Voor 8% gewijzigd door Mitashi op 10-05-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Je hebt beide ingesteld als router? Dat zal inderdaad problemen geven, kun je die Zyxel niet gewoon instellen als modem (niet modem/router dus)? Weet niet of dat gaat i.v.m. telefonie dat zul je dus zelf moeten uitzoeken. Anders kun je altijd nog de WRT320N instellen als Access Point.