Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:15

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Beste Mede-Tweakers,

Sinds kort heb ik ook een: Wireless Gigabit Router 300N-XR WL-306.
Maar het probleem dat ik heb is, dat vanaf het begin af aan zend mijn Router Geen draadloos signaal uit.
Maakt niet uit waarmee ik zoek (iphone, laptop, pc) er wordt geen signaal gezonden.
Wanneer ik mijn pc met draad erop koppel, werkt het allemaal prima, en kan ik ook de router in.

Nou heb ik alle instelligen doorlopen, en zou dit goed moeten staan, maar er wordt totaal geen
signaal uitgezonden (draadloos) Ook heb ik natuurlijk de handleiding doorgenomen stap voor stap.

Ik kan bij Mode kiezen AP of WDS (Beide geprobeerd en opgezocht wat het inhoud)
De Wireless module function staat op: Enable

Broadcast ESSID heb ik op Enable staan. Ook heb ik de naam veranderd, en verschillende kanalen geprobeerd. Ook heb ik via Google gezocht maar kwam niet uit op dit probleem, weten jullie misschien iets met dit probleem? De fabrieks instellingen toegepast, dan zou je zeggen dat die toch IETS uit moet zenden, maar helaas... Ook heb ik de firmware ge-update naar de laatste update.

Bij de statistics staat dit: Wireless LAN : Sent Packets 1063 (zend wel wat ookal is het bijna niets) Received Packets 0

Misschien loop ik te klooien en iets over het hoofd te zien? 8)7
Loop in ieder geval al flink wat uurtjes te klooien hiermee (of is er een defect?)

[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 10-05-2010 18:04 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Je kunt hem ook niet "zien" als je scant met een Wi-Fi scanner zoals inSSIDer of netstumbler bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Vergeten bij te melden, ik had inSSIDer ook gebruikt, maar vind hem idd ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hij staat wel ingesteld als AP? Je ziet met inSSIDer wel andere netwerken (buren ofzo)? Anders lijkt er mij ook iets defect aan de router...

[ Voor 23% gewijzigd door Nivk op 10-05-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Topicstarter
Ik heb hem ingesteld op AP, en ik heb hier nog een modem van tele2 (die per vandaag stopt) die vind die wel, en van de buren ook. Was er al bang voor dat het een defect zou zijn. Dacht vraag het toch even na of iemand een helder idee heeft :)