Is het misschien een idee om ook swf's te kunnen opnemen als een user/webicon of als een aparte signature zoals je die ziet op www.flashkit.com?
Verwijderd
Flash wil niet iedereen installen. En daar kun je helemaal irritante animaties mee maken.
"Flash animatie":
Keyframe1, Code: GetURL:www.spam.com
Lijkt me niet echt de bedoeling...
Keyframe1, Code: GetURL:www.spam.com
Lijkt me niet echt de bedoeling...
in eerste instantie nogal wat haakjes en oogjes;
kan me de idioot nog herinneren die toen html in de sig was toegestaan een verstopte swf had met irri housedeun en vervolgens als een bezetene ging posten...
heel het forum aan het stampen.
verder zijn die scripting mogelijkeden inderdaad een beetje eng, alhoewel zo'n geturl alleen de url binnen de flashmovie laadt en nog niet door kan sturen.
mar zeker voor de devschuur is het ook best wel een geinig idee,
ik denk dan aan een derde optie naast web- en upload-icon, ook een flash-icon met bepaalde regels, muziek zou standaard moeten worden verwijderd en een bepaalde kb-size (25kbtjes?)
bij je posts zou dan een makkelijke optie moeten zijn om te switchen tussen icons (web, upload, en swf)... als de programmeurs hun php-icontjes mogen hebben en promoten, vinnik swf ook wel terecht voor devschuur-boertjes (en voor de tussengevallen kun je ook swf laten generen door php
)
kan me de idioot nog herinneren die toen html in de sig was toegestaan een verstopte swf had met irri housedeun en vervolgens als een bezetene ging posten...
heel het forum aan het stampen.
verder zijn die scripting mogelijkeden inderdaad een beetje eng, alhoewel zo'n geturl alleen de url binnen de flashmovie laadt en nog niet door kan sturen.
mar zeker voor de devschuur is het ook best wel een geinig idee,
ik denk dan aan een derde optie naast web- en upload-icon, ook een flash-icon met bepaalde regels, muziek zou standaard moeten worden verwijderd en een bepaalde kb-size (25kbtjes?)
bij je posts zou dan een makkelijke optie moeten zijn om te switchen tussen icons (web, upload, en swf)... als de programmeurs hun php-icontjes mogen hebben en promoten, vinnik swf ook wel terecht voor devschuur-boertjes (en voor de tussengevallen kun je ook swf laten generen door php
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Flash is leuk als gadget, maar soms gewoon niet handig en onnodig.
Flash intro's zijn leuk, maar ik zie het liever als aanklikbaar item op de site zelf ofzo.
Op mijn eigen site heb ik ook geen flash gebruikt, je hebt altijd mensen die het niet hebben en dan het menu niet zien etc.
Mensen met Win95, een P100 en IE3.0 zjin er nog altijd namelijk.
Flash intro's zijn leuk, maar ik zie het liever als aanklikbaar item op de site zelf ofzo.
Op mijn eigen site heb ik ook geen flash gebruikt, je hebt altijd mensen die het niet hebben en dan het menu niet zien etc.
Mensen met Win95, een P100 en IE3.0 zjin er nog altijd namelijk.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hebben jullie al eens op het forum gekeken van Flashkit? Er zijn ook allemaal reglementen als je het wilt aanzetten daar dus misschien kunnen jullie dan die reglementen overnemen?
Hmm ik hoop dat jullie het gaan gebruiken, kan ik eerst kijken hoe het loopt voordat ik erover ga denken om het in mijn forum te implementeren >:):P
Verwijderd
Yeah rightOp vrijdag 09 maart 2001 23:42 schreef Tom het volgende:
voor in de devschuur zou het erg koel zijn mits er geen misbruik van gemaakt wordt.
Dudes, waarom zo moeilijk doen..? Waarom zou flash mogelijk moeten zijn..? Zowiezo krijg je dan ZEKER grapjassen met muziekshit en 'leuke' scriptjes.
Als je met flash mooie dingen kan maken die je als icon wilt hebben kun je het gewoon saven als (anim) gif vanuit flash.. Ik zie het probleem niet.
Als je met flash mooie dingen kan maken die je als icon wilt hebben kun je het gewoon saven als (anim) gif vanuit flash.. Ik zie het probleem niet.
Is natuurlijk ook leuk maar een animgif is natuurlijk wel (minimaal) 10x zo groot als een flashfile. En waarom zou iedereen er meteen een scriptje ingooien? Zijn jullie zo wantrouwend? En als het dan gebeurt dan hebben jullie toch het recht om die persoon te bannen op één of andere manier?Op zaterdag 10 maart 2001 02:59 schreef Obi het volgende:
Dudes, waarom zo moeilijk doen..? Waarom zou flash mogelijk moeten zijn..? Zowiezo krijg je dan ZEKER grapjassen met muziekshit en 'leuke' scriptjes.
En al die spam rotzooi kan ook allemaal worden uitgehaald met PHPcode of niet?
btw. ik bedoel dit niet aanvallend ofzo
ehm.. ervaring met het aanhebben van html leert dat mensen er zeker wel misbruik van maken.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1