Meerdere TV's Aansluiten op interactieve tv van KPN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172789

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben overgestapt op interactieve TV van KPN, alleen wij hebben hier 4 tv's in huis. Is het enigszins mogelijk om al deze tv's te voorzien van interactieve TV of in elk geval een signaal? Op marktplaats staan wel van die ontvangers. Maar is dit genoeg? Kan het signaal gesplit worden? Deze vraag is omdat de kabelontvangst binnenkort verdwijnt. Iemand hier ervaring mee? ik hoor het graag. Ik wil geen digitenne hebben, want wij wonen te ver van een zendmast.

Groeten,

George

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 172789 op 10-05-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 23:06
Nee, op interactieve TV kan maar 1 tv worden aangesloten. de rest moet het met digitenne doen wat geloof ik 3eu de maand is p/s, dit komt omdat je de kastjes als het ware huurt van KPN.

zou de interactieve op de meest gebruikte of op de grootste tv zetten die HD ondersteund.
digitenne geeft verder wel redelijk/goed beeld op de wat oudere tv's tot 32inch.

je kunt ook gewoon zelf een digitenne kastje kopen van 50eu en dan betaal je niks aan huur aan KPN.
zie ook het KPN topic over interactieve TV. (je moet zelf ff zoeken hier in het forum ;))

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172789

Topicstarter
Had ik ook al gedaan, maar werd ik niks wijzer van. Alleen dat ik de mogelijkheid heb om digitenne erbij te nemen, maar dat ontvang ik heel slecht hier.

@ Thvers

Ik ben hier niet zo vaak, daarom vraag ik het voor de duidelijkheid even in een eigen topic..

Ik zal nog even in dat forum kijken dan! Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Vier tv's aansluiten en naar vier verschillende programma's kijken, zeker.
Dat gaat niet met IPTV van KPN.
Of via Digitenne kijken of toch weer kabel erbij pakken.
Schoteltje zou ook nog mogelijkheid zijn.
Het gaat je in ieder geval extra geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:24
Anoniem: 172789 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:04:
Beste mensen,

Ik ben overgestapt op interactieve TV van KPN, alleen wij hebben hier 4 tv's in huis. Is het enigszins mogelijk om al deze tv's te voorzien van interactieve TV of in elk geval een signaal? Op marktplaats staan wel van die ontvangers. Maar is dit genoeg? Kan het signaal gesplit worden? Deze vraag is omdat de kabelontvangst binnenkort verdwijnt. Iemand hier ervaring mee? ik hoor het graag. Ik wil geen digitenne hebben, want wij wonen te ver van een zendmast.

Groeten,

George
Tenzij het iptv over glasvezel is dan is digitenne de enige mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-05 23:06
[quote@ Thvers

Ik ben hier niet zo vaak, daarom vraag ik het voor de duidelijkheid even in een eigen topic..

Ik zal nog even in dat forum kijken dan! Bedankt.
[/quote]

oh oke, misschien had je er over heen gekeken hoor.
maar staat volgens mij ook in de SP van dat topic. (correct me if im wrong :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27
waarom zou kabel verdwijnen? Ik ken geen enkele plaats waar ze de coaxkabels gewoon keihard afkoppelen. In alle gevallen blijft er signaal over. Soms DVB-C of DVB-T ipv analoog, maar dan heb je nog altijd mogelijkheden genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sterker nog, die coaxkabels zijn eigendom van de kabelaar, dus alleen die kabelaar heeft het recht er iets mee te doen. De grootste kabelaars van NL (Ziggo, UPC, Caiway, Delta en Kabelnoord) zijn juist hun diensten fors aan het uitbreiden momenteel. Ze zouden wel gek zijn om dan mensen los te koppelen :o

Mogelijkheden:
1) je woont in een of andere gat waar de locale CAI ermee gaat ophouden (en niet overgekocht wordt door een van de 'grote jongens')
2) wat je gehoord hebt is klinkklare onzin :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1