Ik heb ff een discussie met mijn collega. Zeg je nou 'live gaan' of 'life gaan' met software? Ik ga voor 'live', mijn collega denkt daar anders over. Iemand een zinnig antwoord?
Live. Tenzij je software gaat leven, dan zou je kunnen zeggen dat het een 'life' heeft gekregen.
The devil is in the details.
Software heeft een Life cycle, maar IMO gaat software Live als hij uitgerold wordt.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Live is direct, net als op TV.
Life is leven...
You do the math...
Life is leven...
You do the math...
Live natuurlijk.
Net zoals die programma's die Live op TV zijn, als in X-Factor, Popstars, etc..etc..
Maaruh, niet echt een SEA onderwerp denk ik zo..
Net zoals die programma's die Live op TV zijn, als in X-Factor, Popstars, etc..etc..
Maaruh, niet echt een SEA onderwerp denk ik zo..
Ey!! Macarena \o/
Niet echt SEA waardig de topic. En in plaats daarvan zou je ook gewoon eens een woordenboek kunnen openen op te kijken wat het verschil is tussen live en life. Het is wat dat betreft jammer dat de mensen boven me het antwoord al gegeven hebben
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 10-05-2010 16:59 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
live in de zin van het gaat live optreden, het wordt nu gepresenteerd
boeit niet, ik heb gewonnen.oisyn schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:58:
Niet echt SEA waardig de topic. En in plaats daarvan zou je ook gewoon eens een woordenboek kunnen openen op te kijken wat het verschil is tussen live en life. Het is wat dat betreft jammer dat de mensen boven me het antwoord al gegeven hebben
En dat is ook waarom het jammer is dat er mensen antwoord geven. Het loont gewoon om een suf topic te openen, of het nou tegen de regels is of niet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Live, en je collega is dom, vertel hem dat maar.
Koop een woordenboek.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
* .oisyn opt voor een permban voor TheCamel en tempbans voor iedereen die al antwoord heeft gegeven.
Jammer dat ik geen admin meer ben...
Oh is dit niet de HK? Ik zag het verschil niet.
lekker sneu, get a life.......oisyn schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:02:
* .oisyn opt voor een permban voor TheCamel en tempbans voor iedereen die al antwoord heeft gegeven.
Hahah hoor hem is xD
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
17:08 inpakken wegwezen, veel plezier hier verderMueR schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:07:
[modbreak]Doe eens normaal hier[/]
Nouja, 18 topics in ruim 7 jaar.. heb je toch aardig leven buiten t.net
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Inpakken en wegwezen idd.
Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die wel een reply achterlieten maar de topicreport zijn "vergeten". DONT.
Bij deze wil ik ook iedereen bedanken die wel een reply achterlieten maar de topicreport zijn "vergeten". DONT.
[ Voor 169% gewijzigd door Creepy op 10-05-2010 17:14 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()