Ik heb ff een discussie met mijn collega. Zeg je nou 'live gaan' of 'life gaan' met software? Ik ga voor 'live', mijn collega denkt daar anders over. Iemand een zinnig antwoord?

The devil is in the details.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ey!! Macarena \o/
[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 10-05-2010 16:59 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
boeit niet, ik heb gewonnen.oisyn schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:58:
Niet echt SEA waardig de topic. En in plaats daarvan zou je ook gewoon eens een woordenboek kunnen openen op te kijken wat het verschil is tussen live en life. Het is wat dat betreft jammer dat de mensen boven me het antwoord al gegeven hebben
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Koop een woordenboek.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
lekker sneu, get a life.......oisyn schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:02:
* .oisyn opt voor een permban voor TheCamel en tempbans voor iedereen die al antwoord heeft gegeven.
Jammer dat ik geen admin meer ben...
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
17:08 inpakken wegwezen, veel plezier hier verderMueR schreef op maandag 10 mei 2010 @ 17:07:
[modbreak]Doe eens normaal hier[/]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 169% gewijzigd door Creepy op 10-05-2010 17:14 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq