Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Al het nieuws op de FP?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet ff niet zeker waar ik deze kwijt moet dus ik doe het hier maar :) Is er een mogelijkheid om al het nieuws op de FP te zien? Nu missen bijvoorbeeld game-nieuwtjes nog weleens, en ik vind het zelf eigenlijk niet zo handig om op de FP steeds alle tabjes langs te moeten.

Ik heb me scheef gezocht maar niets kunnen vinden.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gewoon via deze URL: http://tweakers.net/nieuws

Ey!! Macarena \o/

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Voor berichten die niet op de frontpage index verschijnen kan je de 'Uit de rubrieken' tracker aanzetten.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Niet handig, heeft geen handig overzicht zoals de gewone FP.
crisp schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:17:
Voor berichten die niet op de frontpage index verschijnen kan je de 'Uit de rubrieken' tracker aanzetten.
Ik heb niet voor niets via custom CSS die lelijke tracker weg-ge-css'ed ;)

Jammer dat er niet gewoon een optie is om ze tussen de rest van het nieuws te tonen... Mja ach, leer er wel mee leven. Het gaat me toch voornamelijk om gamenieuws en da's maar 1 tabje :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Het is zeer bewust dat 'simpele' (inderdaad, vooral games-)nieuwsjes die meestal uit niet meer bestaan dan een kop en een video niet op de index verschijnen. Sowieso zullen deze trailers meestal slechts een zeer beperkte groep gebruikers aanspreken.

Dat jij je tracker helemaal 'uitschakelt' is je eigen keuze, maar het belemmert je nu wel in je mogelijkheden om toch eenvoudig bij deze berichten te kunnen komen. Wij zijn in ieder geval niet van plan om deze berichten ook op andere manieren toch weer wel onder de aandacht te brengen, zeker niet op de main index. Als feature is dat imo ook gewoon teveel werk voor slechts een zeer beperkte groep gebruikers...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.