Toon posts:

Laptop + desktopcomputer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer staan zonder beeldscherm, maar wil graag deze verbinden met mijn laptop.

Laptop heeft vga uitgang plus HDMI uitgang. Kan ik gewoon zo'n KVM switch kopen en kan dan ik met mijn computer via de laptop werken?

Ben nog student en wil nog geen beeldscherm kopen, laptop doet prima, maar zou toch graag die computer willen gebruiken voor mijn studie.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:53

Tazzios

..

je laptop als scherm gebruiken zal niet lukken op die wijze.
Wat je wel kunt doen is de desktopcomputer overnemen via remote desktop( netwerk vereist). en op die manier op de desktopcomputer.

edit:
Een ouderwetse beeldbuisscherm moet wel gratis te vinden zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Tazzios op 10-05-2010 16:09 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Remote desktop zou ik inderdaad gebruiken. Een laptop is geen toetsenbord en om hem als monitor te gebruiken moet je een HDMI ingang hebben.

Remote desktop lijkt me simpeler ook. Hoef je niks te kopen :p
Een ouderwetse beeldbuisscherm moet wel gratis te vinden zijn.
Dat denk ik ook wel, ik heb een paar jaar geleden nog een stationwagon vol werkende schermen naar de stort gebracht.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 16:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de antwoord guys. Nu zelf maar uitzoeken hoe ik VNC ga installeren op een computer zonder beeldscherm.

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05-2025
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:26:
thx voor de antwoord guys. Nu zelf maar uitzoeken hoe ik VNC ga installeren op een computer zonder beeldscherm.
Misschien ff een bezoekje brengen aan de plaatselijke 'Het goed' Kringloopwinkel? daar tik je een 15" voor een tientje op de kop. ;)

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-02 16:54
Beetje informatie inwinnen en de pc even meenemen naar vrienden / familie. Daar de boel installeren met een leen-beeldscherm en vervolgens weer terug naar huis met je pc/laptop.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zou gewoon een CRT ergens op de kop tikken. Even rondvragen bij familie of er nog een op zolder staat en anders de kringloopwinkel. Als je een TV hebt met VGA zou dat ook nog kunnen trouwens om even wat in te stellen.
Barleone schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:31:
Beetje informatie inwinnen en de pc even meenemen naar vrienden / familie. Daar de boel installeren met een leen-beeldscherm en vervolgens weer terug naar huis met je pc/laptop.
Dan sluit je hem thuis aan en moet je er letterlijk blind vanuit gaan dat het werkt. Ook geven niet alle routers vrij welke dhcpleases ze weggegeven hebben dus dat wordt ook nog gokken welk ip hij gekregen heeft ;) (zou je ook nog wel static in kunnen stellen , maar als het dan niet werkt dan weet je niet waarom terwijl je anders meteen zou zien "Press F1 to continue" ofzo :p )

[ Voor 60% gewijzigd door Marzman op 10-05-2010 16:35 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1