Reparatie Motorola Milestone UK versie allesbehalve vlot!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers leden,

Hier staat mijn situatie in het kort uitgelegd.

Ik ben diep diep teleurgesteld in hoe alles tot nu toe verloopt, het toestel heb ik pas sinds eind december en wacht nu al langer dan een maand.

Alle partijen schuiven de schuld naar Motorola. Mijn vertrouwen in Motorola is zo goed als verdwenen..

Ik zal mijn vraag nog even herhalen:
Hoe kan ik als consument sterker in me schoenen staan actie ondernemen, behalve mijn frustratie over heel het internet te gooien???

Ik hoop dat jullie mij meer raad kunnen geven!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik denk dat je weinig kunt doen. Het toestel komt namelijk niet bij dynafix vandaan, zij zijn je dan ook niets verplicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:50
Waar heb je het toestel gekocht? De verkoper is je aanspreekpunt bij garantie kwesties.

[Edit]
Ah, ik zie het nu: Belsimpel. De verkoper is verantwoordelijk voor het zonder (grote) overlast repareren, dus hun erop aanspreken.

[ Voor 45% gewijzigd door croxz op 10-05-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes Belsimpel.nl inderdaad.

Ik heb ze een half uurtje terug nog aan de telefoon gehad en verteld dat ik vond dat zij verantwoordelijk waren, omdat ik het toestel via hen heb gekocht en eigenlijk niks met Dynafix te maken wil hebben aangezien zij ook geen zak voor me kunnen betekenen en de klok blijft tikken.

Als bedrijf dien je rekening te houden met de import van een toestel en een vlotte reparatie die dient te verlopen via de importeur oid.

Conclusie:
De medewerker van belsimpel verzekerde mij dat er deze week actie wordt ondernomen en ik een bericht kan ontvangen (hoogstwaarschijnlijk een nieuw toestel, waren de woorden van de big boss)

We wachten het maar weer af he............................... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:57
Misschien een wat late reactie, maar ook mijn Milestone (Italiaanse versie) had het begin april begeven. Teruggestuurd naar Belsimpel, die hem doorstuurde naar hun 'reparatiepartner'. Daar is hij zo'n 3 weken blijven liggen, regelmatig naar Belsimpel gebeld wat de status was.

Uiteindelijk kregen zij door dat het niet te reapareren was, maar dat de partner eerst van Motorola goedkeuring moest krijgen om een nieuwe uit te leveren. Dit zou zo'n 4 dagen duren. Na 4 dagen gebeld, ze hadden nog geen antwoord, ik zou 3 dagen erna teruggebeld worden.

Dit hebben ze netjes gedaan, ze hadden nog steeds geen 'Go' om een nieuw toestel te leveren, maar omdat het zo lang duurde heeft Belsimpel mij uit zichzelf een nieuw toestel opgestuurd. Redelijk nette service dus, binnen een maand had ik een nieuw toestel.